Ja ik was er, heb maar een klein stukje Ronde gezien, we kwamen vooral voor (god forbid) Kensingtonquote:Op woensdag 27 december 2017 00:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Was je ook op Appelpop? (denk het haast wel aangezien je Sue the Night en Rondé in 1 adem noemt, die stonden na elkaar op hetzelfde podium)
Sue the Night vond ik juist wel heel vet
Dat is om te voorkomen dat je het met je cassettebandje op gaat nemenquote:
Ik kan wel heeeel makkelijk 35 betere nummers noemen hoor.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:57 schreef ok01 het volgende:
Ik ben gewoon vergeten om hierop te stemmen
Owquote:Op woensdag 27 december 2017 00:58 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is om te voorkomen dat je het met je cassettebandje op gaat nemen
Ze worden wel gehyped ja, maar dat gebeurt ook niet voor niets. Is gewoon kwaliteitquote:Op woensdag 27 december 2017 00:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
War On Drugs is wel de slechtste hypeact van nu ja. Is het druk op de hypetrain?
Baby Missilesquote:Op woensdag 27 december 2017 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hypete het toen de rest het nog niet hypete en nu vind ik het minder dan de meeste hypers
Kensingtonquote:Op woensdag 27 december 2017 00:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik was er, heb maar een klein stukje Ronde gezien, we kwamen vooral voor (god forbid) Kensington
Dat kan ik bij minimaal 1965 van de noteringen in de Top 2000quote:Op woensdag 27 december 2017 00:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik kan wel heeeel makkelijk 35 betere nummers noemen hoor.
I beg to differ. Heel matig.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze worden wel gehyped ja, maar dat gebeurt ook niet voor niets. Is gewoon kwaliteit
Tsja die lange nummers zijn gewoon Telegraph Road 2.0quote:Op woensdag 27 december 2017 00:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Baby Missiles
Op een paar uitzonderingen na vind ik het daarna niet heel speciaal. Ik vraag me vooral af hoe het kan dat die lange uitgesponnen nummers waarin vrij weinig gebeurd zoveel waardering krijgen. Past echt niet bij de andere muziek die je normaal op de radio hoort en je zou daarom niet verwachten dat het zo extreem goed in het pulletje valt.
Maar je stemt niet alleen op de beste nummers ooit. ook op nummers die je in de lijst wilt hebben.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Refereerde naar "Had hier op moeten stemmen"quote:Op woensdag 27 december 2017 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat kan ik bij minimaal 1965 van de noteringen in de Top 2000
Ik ook maar heb er toch wel mooie herinneringen aanquote:Op woensdag 27 december 2017 00:58 schreef Bugno het volgende:
[..]
Telegraph Road heeft iets meer ontwikkeling enzo, voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja die lange nummers zijn gewoon Telegraph Road 2.0
En volgend jaar nog de ArenAquote:Op woensdag 27 december 2017 00:59 schreef richolio het volgende:
Kensington doet het live wel goed ja, ze staan alleen echt letterlijk op elke fucking straathoek. God.
En naast al die 60 festivals nog even 5 keer ziggo doen
60 jarig huwelijksfeest van mij opa en oma, wie hadden ze als band? Kensingtonquote:Op woensdag 27 december 2017 00:59 schreef richolio het volgende:
Kensington doet het live wel goed ja, ze staan alleen echt letterlijk op elke fucking straathoek. God.
En naast al die 60 festivals nog even 5 keer ziggo doen
Kensington live is geregeld nog wel aardig ja, al vind ik Sorry live wel echt heel kut (sorry)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |