Het is ook echt een hinderlijk alarm. Kies dan op z'n minst nog een alarm waar je niet spontaan tinnitus van krijgt.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Staafmans wel nog veel erger met zijn kut alarm
Zelfs niet in de middenmoot dit jaar.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Niet slecht voor een newbie toch
Ik vind die Moeder aller tijde vooral irriquote:Op woensdag 27 december 2017 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Staafmans wel nog veel erger met zijn kut alarm
Nee, ik heb er 88, een beetje weinig (maar in ieder geval wel weer een getal ja)quote:Op woensdag 27 december 2017 00:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je weer een normaal aantal in je mail staan?
quote:Op woensdag 27 december 2017 00:10 schreef richolio het volgende:
God, dit blijft goed zeg
Kanye Westgod
moeten we nog iets met een wisselbeker gaan doen ?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mexicano op 1 denk ik.. verder geen idee!
Veulll.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
Ook te vroeg doodgegaan deze held
Is vanaf 11:00 ofzoquote:Op woensdag 27 december 2017 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, ik heb er 88, een beetje weinig (maar in ieder geval wel weer een getal ja)
Ik ben altijd weer negatief verrast hoe laag ik sta. Voor mijn gevoel post ik best veel, maar vaak sta ik niet eens in de top 50.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:09 schreef Bugno het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog de eindstand posts van vorig jaar?
hoe bevalt het je?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:11 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hoezo nou weer nep dan?Mn eerste jaar top2000
Inderdaad. Een van allerslechtste Nederlandse songteksten ooit. Eigenlijk enkel XdB kan Syb nog overtreffenquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:53 schreef djenneke het volgende:
In het hart van mijn gevoel.
Serieus.
Dit krijg je uit je pen / typemachine / toetsenbord / whatever?
Zonder schaamte...?
Omdat je pas goede muziek kan maken als je leven een puinhoop is.quote:
Laten we t de George Beker noemenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
moeten we nog iets met een wisselbeker gaan doen ?
Dat ookquote:Op woensdag 27 december 2017 00:10 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik vind die Moeder aller tijde vooral irri
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |