Toevallig volg ik die gast op een of andere manier op Twitter, en hij zei dat hij dit jaar wel komt, maar dat hij niet meer als #ironmaidenman neergezet wil worden. Jammerquote:Op woensdag 27 december 2017 00:21 schreef Berkery het volgende:
Vraag van mevrouw Berkery: Is Iron Maiden Man al gesignaleerd in het cafe?

Hij was er vorig ook niet hoor.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij komt vast nog wel... toch? Wat is dit topic zonder hem?

ja alsof heel fok! hem daartoe gedwongen hadquote:Op woensdag 27 december 2017 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neuh maar hij vond het na die Top 2000 waarin ie ongeveer 20 uur had geslapen wel leuk geweest met de Top 2000 op FOK

Zekerquote:
 ...dit is heerlijkheid....ik hou van dit soort over the top gitaar gedoe.   Wat Robert Cray-visioenen.
...dit is heerlijkheid....ik hou van dit soort over the top gitaar gedoe.   Wat Robert Cray-visioenen.

Volgens mij vorig jaar al niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef djenneke het volgende:
[..]

Truste Sylvanaquote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef _Hestia_ het volgende:
Ik duik ook mn bedje maar in. Trusten allemaal vast

Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef _Hestia_ het volgende:

hij is al jaren niet geweest en toch hebben we het gered.quote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef djenneke het volgende:
[..]

Trustequote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef _Hestia_ het volgende:

Trustequote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef _Hestia_ het volgende:

Nee, paar jaar geleden nog wel eens een postje rond Bridge over Troubled Water maar vorig jaar was de Top 2000 volledig Fritsvrijquote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef djenneke het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef _Hestia_ het volgende:
 tot morgen
 tot morgen

Ik zei het toch?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zeker...dit is heerlijkheid....ik hou van dit soort over the top gitaar gedoe. Wat Robert Cray-visioenen.

welterustenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef _Hestia_ het volgende:

Dit moet vast over FritsFlits gaanquote:Op woensdag 27 december 2017 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
hij is al jaren niet geweest en toch hebben we het gered.

Cult of personality ook al nietquote:Op woensdag 27 december 2017 00:23 schreef Berkery het volgende:
The Solace Of You staat natuurlijk niet in de lijst....

toen was je ook zo bezig met die knotsenquote:Op woensdag 27 december 2017 00:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Toen heb ik hem helemaal niet gemist

wait...WUT?quote:Op woensdag 27 december 2017 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Cult of personality ook al niet

Serieus nietquote:Op woensdag 27 december 2017 00:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Cult of personality ook al niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |