ben jij Marco Borsato ?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Wisten jullie trouwens dat ik Twenty One Pilots ontdekt heb?
Ik was met 2 vrienden bij hun allereerste optreden in Nederland, in de Charlie (kleinste podium) op Lowlands. Ze hadden toen net Vessel uit. Vlak daarna werden ze al een stuk bekender en toen Blurryface uitkwam was het hek helemaal van de dam, en nu staan ze gewoon 2x in de top 2000. Wel trots op.

dus eigenlijk zijn ze door jou zo bekend geworden?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik was met 2 vrienden bij hun allereerste optreden in Nederland, in de Charlie (kleinste podium) op Lowlands. Ze hadden toen net Vessel uit. Vlak daarna werden ze al een stuk bekender en toen Blurryface uitkwam was het hek helemaal van de dam, en nu staan ze gewoon 2x in de top 2000. Wel trots op.

quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom een wasmachine? Ik ben toch niet voor niets getrouwd?

Dat optreden heeft ze veel fans opgeleverd, was enorm strak. Helaas meer poppy opgegaanquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:

Kan ook gewoon in de ghetto van Blerickquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:42 schreef ok01 het volgende:
I want to wake Up in a city that never sleeps

Laatst al geprobeerd, werkte helaas niet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo, jij kan al bijna je AOW aanvragen.

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

Dat doet iedere muzikant tegenwoordig. Het liefst met de ogen dicht, zodat je eventueel wat streakers over het hoofd ziet.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:42 schreef Bugno het volgende:
Meh... dit trek ik slecht. Die uiiiiiiitt-gereeeeeeeekteeeeeee letterrrrrr-greeeeehhhhhhhhhhhhh-pen..

Dankje, dat vond ik ookquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hestia is ook wel een mooie naam

quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:42 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha koelkast heb je zeker ook al

In de oorlog? Vermomd als Onion Sellers?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:41 schreef DecoAoreste het volgende:

Gelukkig heten er maar 2 vrouwen in Nederland Sylvana natuurlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankje, dat vond ik ook
En sowieso wel fijner om weer iets anoniemer te zijn en niet onder mn eigen naam te posten.

Good meuningquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
In de oorlog? Vermomd als Onion Sellers?

Rellende_Rotscholier

Rellende_Rotscholier

De aanhouder wint.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:42 schreef Bugno het volgende:
[..]
Laatst al geprobeerd, werkte helaas niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |