Toen ik geboren werd stond er een aidsplaat op 1. Enfin, dit verhaal ken je inmiddels Cee.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:26 schreef Cee het volgende:
Toen ik geboren werd stond Cokane in the brain van Dillinger op 1, erger kan niet.
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh? Dus het Relatiebureau van mij en DDM de laatste jaren was illegaal?
geld? hmmm dan moet ik DDM eens vragen waar dat gebleven is...quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hoe zat t ook al weer met die niet goed geld terug garantie?
quote:
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh? Dus het Relatiebureau van mij en DDM de laatste jaren was illegaal?
Leuk nummerquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:26 schreef Cee het volgende:
Toen ik geboren werd stond Cokane in the brain van Dillinger op 1, erger kan niet.
Gegrift in het geheugen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ik geboren werd stond er een aidsplaat op 1. Enfin, dit verhaal ken je inmiddels Cee.
Dat is toch een leuk nummerquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:26 schreef Cee het volgende:
hahaha niet te wanhopig doen, dat schrikt afquote:
Wel ordinair hoorquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is toch geen snol, gewoon een mooie vrouw.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had geen tof begin zeg maar bij een geboortesong![]()
[ afbeelding ]
Ladies and gentlemen, we have a winner.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik had geen tof begin zeg maar bij een geboortesong![]()
[ afbeelding ]
Ja hallo, dit is topic 69 ja.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ff goed duaquote:
Ze wordt wel steeds ordinairder.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:27 schreef djenneke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |