Jawel.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:53 schreef MTheBassman het volgende:
Staan wel terecht qua notering: wel leuk maar ze hebben veel betere nummers.
Knights of Cydonia
1979 was volop aanwezig in mijn stemlijstquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:52 schreef ReibRekkel het volgende:
[..]
1979 volgens mijn administratie
hep gestaan op feesboekquote:
proggedeelte is vrij hoog en veel muse. Desondanks staan daar dan weer pareltjes in die hier ontbreken. Bijv. Sinnermanquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nouja die lijst neem ik toch met een korrel zout, staan ook liedjes in waarbij ik iets heb van![]()
wel prima luistervoer natuurlijk
Op de Smashing Pumpkins gestemd ja?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:53 schreef zorro28 het volgende:
[..]
1979 was volop aanwezig in mijn stemlijst
quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de Smashing Pumpkins gestemd ja?
En die onder de wel-fans staat zeker niet in de lijst?quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ooit door een Muse-liefhebber "de grootste favoriet onder de niet-fans" genoemd
Ik vorig jaar alleen, maar wat een klasse plaat blijft dat tochquote:
Dat dan weer nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op de Smashing Pumpkins gestemd ja?
Nou deze gaat wel hoor.. Dat Mercy moet ritueel verbrand worden. Dat is echt tenenkrommend slecht. Dan liever een nummer van Blof!quote:Op dinsdag 26 december 2017 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Muse wil ik graag New Born in de lijst en dan dit soort bagger eruit.
Ooit die op expert geprobeerd? Je arm krijgt kramp voor wekenquote:Op dinsdag 26 december 2017 22:54 schreef Isorden het volgende:
Knights of Cydonia is trouwens ook wel Guitar Hero 3 genot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |