Ken je die uitzending van streetlab waar die ene gozer telefoonnummers moet scoren bij een soa afdeling?quote:
Die hadden de platjes al opgegeten?quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Toen had iedereen nog schaamhaar had je minder SOA's
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Toen had iedereen nog schaamhaar had je minder SOA's
quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Als jullie stomme posts van mij voorbij zien komen, dan is dat de puber in huis die mijn account heeft gekaapt op de iPad.
Oh ik dacht Peaceman hahaquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Als jullie stomme posts van mij voorbij zien komen, dan is dat de puber in huis die mijn account heeft gekaapt op de iPad.
Neequote:Op dinsdag 26 december 2017 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ken je die uitzending van streetlab waar die ene gozer telefoonnummers moet scoren bij een soa afdeling?
Volgens mij heeft Diaan deze editie nog niet zelf gepost mensenquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om 18+ plaatjes in dit topic te posten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
Beetje een moodkillerquote:Op dinsdag 26 december 2017 23:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
spandau ballet - through the barricade schijnt een feestnummer te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |