abonnement Unibet Coolblue
pi_176024676
Gerard Joling (57) heeft een duidelijke wens voor het nieuwe jaar: afvallen. Geer is zo klaar met zijn gewicht, dat hij zijn dikke buik aan iedereen wil laten zien. ,,Ik weeg nu 101 en eet iets te veel'', geeft hij op nationale televisie toe.

De zanger wil 'een kilootje of 8, 9' kwijt, vertelt hij in The Big Music Quiz, die vanavond wordt uitgezonden op RTL4. ,,Dat geldt voor meer mensen, maar dat is voor mij nu wel écht belangrijk'', zegt hij met een serieus gezicht. ,,En ik hoop gezond te blijven en lekker door te werken.''

Volgens Martijn Krabbé, die het in een extra lange uitzending van de muziekquiz van Humberto Tan tegen Geer opneemt, kan de artiest - met een lengte van 1.86 meter - het 'wel hebben'. Waarop Gerard reageert: ,,Ja? Nou, ik zal mijn buik eens even op dat paneel neerleggen hier.'' Terwijl hij zijn buik inhoudt, laat hij zien hoe hij het graag ziet. Vervolgens gaat zijn zwarte blouse omhoog: ,,Maar zó is het...'' Met Jelka van Houten, Jamai en Jan Versteegh naast zich, schiet hij vervolgens in de lach.

Gerard kondigde deze zomer al aan dat hij zijn sixpack terug wil. Binnen drie weken raakte hij vijf kilo kwijt. De weegschaal tikte in augustus 94 kilo aan.

Geer toont zijn buik in de Big Music Quiz. :D :D :D

'Zo moet het', aldus Geer voordat hij zijn buik toont.

https://www.ad.nl/show/ge(...)aneel-neer~a4eb29a7/

Iets te zwaar _O- _O-
25 kg zal je bedoelen Geer :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')