Was het George Clooney?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zag een keer iemand die op Justin Timberlake.
tja zo waren wij zelf ook niet he?! Ik althans niet... EN ik nog ben steeds geen alcoholistquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel vinden ze er helemaal niets aan en drinken ze de komende jaren niet
Smakelijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja zo waren wij zelf ook niet he?! Ik althans niet... EN ik nog ben steeds geen alcoholist![]()
Nu ff
Doet Janet ook weer mee?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:51 schreef Cee het volgende:
Ben benieuwd naar zijn half time show bij de superbowl volgende maand.
Mss dit jaar wel 2 blote tepels.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:51 schreef Cee het volgende:
Binnenkort een nieuw album.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:51 schreef Cee het volgende:
Is nu in de 50, die tepels hoef ik echt niet meer te zienquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss dit jaar wel 2 blote tepels.
Zou zomaar de camera met moedermelk vol kunnen spuitenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat men anno 2018 minder op een nipslip van haar zitten te wachten.
Niets mis met Klok! Swinckels zou ik wel afraden, dat is niet heel anders dan Klok bier, alleen vijf keer zo duurquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben student dus ik drink veel Klok bier :p maar Swinckels ga ik ook wel zo opentrekken
Taylor Swiftquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Een jongere artieste die wel een beetje publiciteit kan gebruiken joh
Klinkt als iets waar je vreselijk van moet pissenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
Ik trek bij het eten zo een Einstök Icelandic Wee Heavy open.
Nee die heeft dat niet nodig.quote:
Ja kijk wat je ervoor in de plaats krijgt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
Jaaaa Ruud is aan het inpakken
Reclame en nieuwsquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja kijk wat je ervoor in de plaats krijgt.
Swinckels is gewoon Bavariaquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met Klok! Swinckels zou ik wel afraden, dat is niet heel anders dan Klok bier, alleen vijf keer zo duur![]()
Demi Lovatoquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die heeft dat niet nodig.
Demi Lavoto? Of hoe heet ze, zou het wel doen.
Camila dinges zou het ook doen. Kan ook wel wat promo gebruiken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Demi Lovato![]()
Is ook wel een schatje
Waarschijnlijk zal dat later op de avond wel gebeurenquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar je vreselijk van moet pissen
Ja, het is dezelfde brouwerij als van Bavaria en Schultenbrau. Ik vind die luxe pils maar onzin.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Swinckels is gewoon Bavaria
Ik ga voor een Leffe Tripel.
Bohhhh.quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee die heeft dat niet nodig.
Demi Lavoto? Of hoe heet ze, zou het wel doen.
Deze dame?quote:Op dinsdag 26 december 2017 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Camila dinges zou het ook doen. Kan ook wel wat promo gebruiken.
Ja die ja.quote:
Ken haar alleen van dat meidengroepje waar ze bij zatquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die ja.
Havanna is een leuk nummer van haar
quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ken haar alleen van dat meidengroepje waar ze bij zat
Ben verbaasd dat die niet binnen is gekomen. Dat nr is vele malen beter dan Leef en Despacito.quote:Op dinsdag 26 december 2017 18:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja die ja.
Havanna is een leuk nummer van haar
ik werd gek van cafe, dus Symph heeft pech, we luisteren gewoon radioquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dikke spoiler net want de top 10 kwam in beeld!!!1
Ken ik niet. Die Swinckels zijn toch op kosten van mijn pa dus ik klaag nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 17:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Niets mis met Klok! Swinckels zou ik wel afraden, dat is niet heel anders dan Klok bier, alleen vijf keer zo duur![]()
Swinckels is prima pilsquote:Op dinsdag 26 december 2017 18:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ken ik niet. Die Swinckels zijn toch op kosten van mijn pa dus ik klaag niet
Bavariaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |