Zal ik es ff doen Mattiequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Luister es naar Lemonade. Ijzersterke teksten en clips met een boodschap.
De meeste dromen zijn bedrog? Ja daar kan ik inkomen!quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat mag, net zoals ik die andere niks mag vinden
doe geen moeite, marco borsato zullen ze vast wel waarderenquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Luister es naar Lemonade. Ijzersterke teksten en clips met een boodschap.
ja, uhm, nouquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog? Ja daar kan ik inkomen!
Ik ook, samen met Ik leef niet meer voor jou vind ik dit best wel kwaliteit nummers van Marcotjequote:
een keer in de zoveel tijd komen dromen uitquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je bent geen droom maar een gedrocht
Alleen een everzwijn die raakt aan jou verknocht
Ik zie je adem en ruik je gezicht
Je bent een gnoom die naast me ligt
![]()
![]()
Doe mij dan maar Vrij Zijn of Margheritaquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook, samen met Ik leef niet meer voor jou vind ik dit best wel kwaliteit nummers van Marcotje
Die pizza margherita is ook wel aardig eigenlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ook, samen met Ik leef niet meer voor jou vind ik dit best wel kwaliteit nummers van Marcotje
ohja die is heerlijkquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Goede herinneringen doen goede dingen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 15:42 schreef Eightyone het volgende:
*guilty pleasure-alert*
Helaas staat een hoop rommel die hij ook nog gemaakt heeft een stuk hoger dan dit.
Paradigm-shift jaquote:Op dinsdag 26 december 2017 15:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dit was DE basis voor alle rap nummers
Krijg nog niet eens een klein beetje de neigingquote:
Ik zing hem woord voor woord meequote:Op dinsdag 26 december 2017 15:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
Krijg nog niet eens een klein beetje de neiging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |