Precies, dat bedoel ik.quote:

quote:

om living doll ben ik ook wel mad.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ik ook, zelfs de mindere nummers kan ik niet echt boos om worden. Er zit één moment in deze Top 2000 dat ik even heel erg mad over ben maar als het goed is ben ik dan een oudejaarsloop aan het rennen dus dat komt mooi uit.

quote:

ook denk ik dat we zonder fugees nu geen grace haddenquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:57 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Niet de enige die The Fugees vreselijk vind dus

quote:

[/quote]quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:00 schreef laxus13 het volgende:
[..][quote]
Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]

ik vind die andere van haar wel mooi.quote:

Haters gonna hatequote:

Ik doe er 5 (het zijn rondjes, ik vind rondjes saai, dus dan wil ik het aantal rondjes gewoon beperken tot 2 van 2,5kmquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveel km doe je en waar?
 ), in m'n hometown. Het is ondertussen traditie geworden. Kinderen van een vriendin doen de kids' run, haar vriend doet de 10km en zo kom je de middag ook weer door.
 ), in m'n hometown. Het is ondertussen traditie geworden. Kinderen van een vriendin doen de kids' run, haar vriend doet de 10km en zo kom je de middag ook weer door.  

Bon Iver is wel een beetje overrated vind je niet?quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Skinny Love is veel beter van Bon Iver

Eens, maar deze is gewoon echt kut.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind die andere van haar wel mooi.

Ik verbaas me meer over die uren waarbij er bruin als lievelingskleur uit komt.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:59 schreef Cee het volgende:
'De favoriete kleur van stemmers op Green Day is rood.'

Maar je moet nummer 55 eens zien. Dát maakt me zo mad. Verder zeg ik niks. Maar je kan het wel raden.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
om living doll ben ik ook wel mad.
De nummer 54 is wel een beetje bagger ja maar ik weet dat mensen hem fantastisch vinden, waarom heb ik nooit begrepen maar hij scoort ook goed in andere meer alternatieve lijstjes

A Balladeer blijft ook behoorlijk lang in de lijst hangenquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
1639 Foolish Games Jewel
1638 Forever Man Eric Clapton
1637 Honesty Billy Joel
1636 Done With It Kensington
1635 Ode To My Family The Cranberries
1634 Hard To Handle The Black Crowes
1633 Skinny Love Birdy
1632 Sunshine Of Your Love Cream
1631 Killing Me Softly Fugees
1630 Meester Prikkebeen Boudewijn de Groot
1629 Swim With Sam A Balladeer
1628 One Love / People Get Ready Bob Marley & The Wailers
1627 Parijs Kenny B.
Meester Prikkebeengod.

vind ik moeilijk in te schatten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 13:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bon Iver is wel een beetje overrated vind je niet?

You just gonns shake if offquote:

oh was het 55, my badquote:Op dinsdag 26 december 2017 13:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar je moet nummer 55 eens zien. Dát maakt me zo mad. Verder zeg ik niks. Maar je kan het wel raden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |