Alleen bij SJW'squote:Op dinsdag 26 december 2017 12:14 schreef MielMonteur het volgende:
Door die clip van California Gurls heb ik het op pastelpaars haar, helaas veel te zeldzaam
Altijd een pruik in huis hebben.quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:14 schreef MielMonteur het volgende:
Door die clip van California Gurls heb ik het op pastelpaars haar, helaas veel te zeldzaam
Ik heb het cd-singletje van Longview, nee de context was me toen nog niet bekend. Vond het gewoon lekker klinken. En nog steeds.quote:
Context??quote:Op dinsdag 26 december 2017 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het cd-singletje van Longview, nee de context was me toen nog niet bekend. Vond het gewoon lekker klinken. En nog steeds.
when masturbation lost its fun you're fucking lonelyquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het cd-singletje van Longview, nee de context was me toen nog niet bekend. Vond het gewoon lekker klinken. En nog steeds.
quote:
maar die kut-cd was te kort voor een bandje van een uurquote:Op dinsdag 26 december 2017 12:17 schreef PippenScottie het volgende:
Dookie heb ik helemaal stukgedraaid vroeger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |