Kan alles zijn.quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Initiatief voor wat, harde neukseks?
Jij zeker wel?quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:46 schreef Themonk5 het volgende:
TS is niet knap genoeg om de meeste dames uit zichzelf een gesprek te laten beginnen en twist het verhaal dusdanig waardoor het lijkt dat vrouwen geen initiatief nemen.
Tja mensen zullen zoiets nooit over zichzelf bevestigen, dus zonder aannames zou je de waarheid nooit kunnen vertellen.quote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:59 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Heeft het ook geen nut meer om aardig tegen je te doen...
Wat een kromme beredeneringquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:53 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Tja mensen zullen zoiets nooit over zichzelf bevestigen, dus zonder aannames zou je de waarheid nooit kunnen vertellen.
Het bevalt jou niet, dat is wat anders.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:05 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Wat een kromme beredenering
Flikker op. Jij bent degene die niet benaderd wordt en daar allerlei kutsmoezen omheen moet verzinnen.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:07 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Het bevalt jou niet, dat is wat anders.
Hup en nu weer terug naar het viva forum.
Oh ik word wel benaderd, maar dan voornamelijk door dames in hun 20er jaren. Het valt me juist op dat die dertig plussers wel matchen, maar vervolgens passief gaan zitten afwachten.quote:Op dinsdag 26 december 2017 11:09 schreef Melancholia_war het volgende:
[..]
Flikker op. Jij bent degene die niet benaderd wordt en daar allerlei kutsmoezen omheen moet verzinnen.
En de reden daarvan vul je lekker zelf in en maakt er ook nog eens een topic over. Het zit diepquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:10 schreef J_Mormont het volgende:
[..]
Oh ik word wel benaderd, maar dan voornamelijk door dames in hun 20er jaren. Het valt me juist op dat die dertig plussers wel matchen, maar vervolgens passief gaan zitten afwachten.
Alleen met kortingquote:Op dinsdag 26 december 2017 11:12 schreef Aiciu het volgende:
Koop jij ook eten wat over de houdbaarheidsdatum is?
whehe deze man snaptquote:Op dinsdag 26 december 2017 10:59 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Heeft het ook geen nut meer om aardig tegen je te doen...
quote:Op dinsdag 26 december 2017 10:58 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Neeeeh!, weer een droom naar de knoppen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |