quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is leukNiet als je net wakker bent iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vreselijk....quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:19 schreef livelink het volgende:
Ik word altijd zo verdrietig van die polonaises
Ik vind Nederland een leuk land en wil hier ook niet weg, maar af en toe... brrrrrrr....quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:19 schreef livelink het volgende:
Het is wat surrealistisch om dit brak te horen jaquote:
Laten we hopen dat die de traditie niet doorzetquote:
Peuterhater.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:19 schreef MTheBassman het volgende:
Zijn zoon vind ik net zo verschrikkelijk, maar als clublied is dit nog wel een leuke meezinger
dit is de goden verzoeken, dat besef je wel tochquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:20 schreef Cee het volgende:
Wel grappig dat z'n zus tot in den treure is geplugd op 2 en dat zij er niet in staat maar Dreetje wel.
Voor het alternatief hebben we net de Smiths gehad!quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vreselijk....
Al vind ik zijn boodschap wel goed.Leef!!
Ach, het is beter dat ze dat op 'Leef' doen dan op dat ene depri-nummer waarop ze dat ook ooit deden (through the barricades?)quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:19 schreef livelink het volgende:
dat was overigens mooierquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor het alternatief hebben we net de Smiths gehad!
Oh. Dit ken ik toch wel.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah jaaaa dit is een echte top 2000 plaat
Op gestemd uiteraard
Ik vind het ook heel erg als een publiek altijd stom moet meeklappen op een Nederlandse hit in een liveshow oidquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind Nederland een leuk land en wil hier ook niet weg, maar af en toe... brrrrrrr....
quote:
Nee, dat meen je nietquote:Op dinsdag 26 december 2017 09:21 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ach, het is beter dat ze dat op 'Leef' doen dan op dat ene depri-nummer waarop ze dat ook ooit deden (through the barricades?)
ik wil in elk geval.quote:Op dinsdag 26 december 2017 09:22 schreef laxus13 het volgende:
Waar hoor je deze nog op de radio, denk alleen de top 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |