Het was in ieder geval een vrouw weet ik nog.quote:
Was Marisa Heutink, speelde Twister tijdens Echoes die weer eens toevallig 's nachts gedraaid werd, maar die is ivm zwangerschap niet aanwezig dit jaar als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een vrouw weet ik nog.
Sidekick van Ruud de Wild.quote:
Die deed het ook gewoon top.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die meid die vorig jaar diep in de nacht presenteerde was veel lekkerder.
Ok dankje. Jammer.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was Marisa Heutink, speelde Twister tijdens Echoes die weer eens toevallig 's nachts gedraaid werd, maar die is ivm zwangerschap niet aanwezig dit jaar als ik het goed heb.
Gelukkig weer terug.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:54 schreef BillDauterive het volgende:
Deze kende ik niet, geloof ik. Leuk!
quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:54 schreef LekkerWeertje het volgende:
Dit is wel een genotsplaat van Kayak.
Mooi stereo ookquote:Op dinsdag 26 december 2017 01:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit uur eindigen met The Beatles is gewoon perfectie.
Nee, dat kind heeft ze inmiddels al gehad. Ze hebben d'r gewoon niet gevraagd.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Was Marisa Heutink, speelde Twister tijdens Echoes die weer eens toevallig 's nachts gedraaid werd, maar die is ivm zwangerschap niet aanwezig dit jaar als ik het goed heb.
vast wel, maar ik kan er geen bedenken.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Staan er nog meer titels of artiesten in de lijst die als je de naam omdraait hetzelfde zijn?
O ja, ABBA natuurlijk.
En met S.O.S. hebben ze ook nog een palindroomnotering.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Staan er nog meer titels of artiesten in de lijst die als je de naam omdraait hetzelfde zijn?
O ja, ABBA natuurlijk.
kind is vorige maand geboren, zal nog wel verlof hebbenquote:Op dinsdag 26 december 2017 01:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, dat kind heeft ze inmiddels al gehad. Ze hebben d'r gewoon niet gevraagd.
Zij was geweldig tijdens de graveyards. En inderdaad, het twisteren
Aha gok ik.quote:Op dinsdag 26 december 2017 01:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
vast wel, maar ik kan er geen bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |