abonnement Unibet Coolblue
pi_176003648
Hi,

In de zomervakantie heb ik bij mijn lokale AH een leuk meisje achter de kassa gezien. Normaal niet zo bijzonder. Maart zij bleef maar naar mij lachen.

Gisteren haar dus weer voor het eerst gezien. Ook hier bleef ze veel naar mij lachen ookal was ze met andere klanten bezig.
Tegen andere klanten zei ze ook gewoon fijne dag tegen mij fijne kerstdagen. En zei ze beetje overdreven hi.

Zou dit hierboven kunnen zijn dat ze me leuk vind of niet?
Zo ja wat zou dan een goede zet zijn als ik haar weer zie?

[ Bericht 0% gewijzigd door tijdjes1234 op 26-12-2017 01:17:32 ]
pi_176004061
Reken condooms een glijmiddel bij haar af en kijk hoe ze reageert.
Of flirt terug, zorg dat je haar nummer krijgt en spreek met haar af. Kies maar.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_176004086
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:58 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Reken condooms een glijmiddel bij haar af en kijk hoe ze reageert.
Of flirt terug, zorg dat je haar nummer krijgt en spreek met haar af. Kies maar.
Cindy De Vuyst
pi_176004341
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:58 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Reken condooms een glijmiddel bij haar af en kijk hoe ze reageert.
Of flirt terug, zorg dat je haar nummer krijgt en spreek met haar af. Kies maar.
Ik ben inmiddels 21.
Heb nooit een meisje mee uitgevraagd of geflirt.

Dus tips hoe ik haar telefoonnumer zou kunnen krijgen?
pi_176004429
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:19 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels 21.
Heb nooit een meisje mee uitgevraagd of geflirt.

Dus tips hoe ik haar telefoonnumer zou kunnen krijgen?
Geef haar je bonuskaart met een briefje erop geplakt.

"Hey Bliepmiep,
Ik heb ook een leuke bonus voor jou. Kom je hem halen op 0612345678?"

Tekst voor verbetering vatbaar natuurlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 01:27:20 ]
pi_176004441
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Geef haar je bonuskaart met een briefje erop geplakt.

"Hey Bliepmiep,
Ik heb ook een leuke bonus voor jou. Kom je hem halen op 0612345678?"

Tekst voor verbetering vatbaar natuurlijk.
deze zou wel legend zijn
Ik ben geil
  dinsdag 26 december 2017 @ 01:29:14 #7
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_176004488
Soms mis je PUB.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_176004530
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Geef haar je bonuskaart met een briefje erop geplakt.

"Hey Bliepmiep,
Ik heb ook een leuke bonus voor jou. Kom je hem halen op 0612345678?"

Tekst voor verbetering vatbaar natuurlijk.
post van het jaar

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2017 01:34:42 ]
pi_176004560
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:19 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Ik ben inmiddels 21.
Heb nooit een meisje mee uitgevraagd of geflirt.

Dus tips hoe ik haar telefoonnumer zou kunnen krijgen?
Vraag hoe het gaat, of het druk is, hoelaat ze vrij is, wat ze gaat doen. Small talk zeg maar. Van daaruit krijgt het vanzelf een wending waardoor jij haar nummer krijgt. Toon interesse en babbel wat ;)
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_176004569
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Geef haar je bonuskaart met een briefje erop geplakt.

"Hey Bliepmiep,
Ik heb ook een leuke bonus voor jou. Kom je hem halen op 0612345678?"

Tekst voor verbetering vatbaar natuurlijk.
MAAR DOE DIT ALSTJEBLIEFT! AWESOME!
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_176004607
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Geef haar je bonuskaart met een briefje erop geplakt.

"Hey Bliepmiep,
Ik heb ook een leuke bonus voor jou. Kom je hem halen op 0612345678?"

Tekst voor verbetering vatbaar natuurlijk.
Reken drank bij haar af zodat je je id/rijbewijs aan haar moet geven. Zij weet dan in ieder geval je naam. Verder, heeft ze een opvallende voornaam? Dan kun je alvast wat achtergrondinformatie gaan opzoeken over haar.
pi_176004623
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:41 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Reken drank bij haar af zodat je je id/rijbewijs aan haar moet geven. Zij weet dan in ieder geval je naam. Verder, heeft ze een opvallende voornaam? Dan kun je alvast wat achtergrondinformatie gaan opzoeken over haar.
Kan ik doen inderdaad.
Ik weet niet hoe ze heet in de zomervakantie had ze geen naamkaartje en gister had ze kerstkleding ook zonder naamkaartje
Helaas
pi_176004737
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:43 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Kan ik doen inderdaad.
Ik weet niet hoe ze heet in de zomervakantie had ze geen naamkaartje en gister had ze kerstkleding ook zonder naamkaartje
Helaas
vrouwen houden van mannen die keuzes maken. Dus gewoon vragen
  dinsdag 26 december 2017 @ 02:13:16 #14
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_176004892
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:56 schreef tailfox het volgende:

[..]

vrouwen houden van mannen die keuzes maken. Dus gewoon vragen
Je bent 13, waar heb je het over?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_176008041
ben er gewoon misselijk van dat ik haar naam niet weet

EDIT: heb haar naam gevonden. maarja op facebook contacten is beetje creepy

[ Bericht 44% gewijzigd door tijdjes1234 op 26-12-2017 10:44:42 ]
pi_176010144
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 02:13 schreef static het volgende:

[..]

Je bent 13, waar heb je het over?
:')
pi_176010542
Misschien haar gewoon lekker met rust laten terwijl ze aan het werk is, is dat een optie? En hopen dat je haar ergens in een cafe tegenkomt oid.
pi_176012046
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 10:28 schreef tijdjes1234 het volgende:
ben er gewoon misselijk van dat ik haar naam niet weet

EDIT: heb haar naam gevonden. maarja op facebook contacten is beetje creepy
Dat is inderdaad creepy.
Probeer eerst eens small talk vooraleer je haar naam en nummer vraagt.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  dinsdag 26 december 2017 @ 13:40:45 #19
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_176012630
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Geef haar je bonuskaart met een briefje erop geplakt.

"Hey Bliepmiep,
Ik heb ook een leuke bonus voor jou. Kom je hem halen op 0612345678?"

Tekst voor verbetering vatbaar natuurlijk.
Bliepmiep _O- _O- Geniaal :')
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_176014223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 13:40 schreef Atmosphere72 het volgende:

[..]

Bliepmiep _O- _O- Geniaal :')
Typmiep - kantoormedewerkster
Bliepmiep - kassamedewerkster
Griepmiep - zuster
Miepmiep - hardloopster
pi_176015560
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 02:13 schreef static het volgende:

[..]

Je bent 13, waar heb je het over?
_O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_176015793
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:30 schreef Beathoven het volgende:
Griepmiep - zuster
Miepmiep - hardloopster
:') :D
pi_176025846
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 14:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Typmiep - kantoormedewerkster
Bliepmiep - kassamedewerkster
Griepmiep - zuster
Miepmiep - hardloopster
LOL
pi_176028403
TS de tijd dringt, je zult het haar toch moeten vragen hoor.
Cindy De Vuyst
pi_176028977
je moet gewoon meteen haar nummer vragen

ik heb 2 experts op dit gebied gelokt om je te helpen

quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 02:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

welk toppa?
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 02:03 schreef Amarantha het volgende:
Lol
  woensdag 27 december 2017 @ 03:59:44 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176029487
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 01:43 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Kan ik doen inderdaad.
Ik weet niet hoe ze heet in de zomervakantie had ze geen naamkaartje en gister had ze kerstkleding ook zonder naamkaartje
Helaas
Nu, dan begin je daar eens mee.
Volgende keer (vandaag dus, hup erheen) reken je af, glimlacht en zegt: hoe heet je eigenlijk? Nu, zij noemt haar naam. In het geval dat ze het omdraait en zegt, hoe heet jij oid zeg jij je naam en zegt .... en nu de jouwe.
Een andere mogelijkheid is dat ze zegt: waarom wil je dat weten. Dan zeg je, ik wilde jou een fijne jaarwisseling wensen. Als er dan nog geen antwoord komt, zeg ... doei. En vergeet haar. Het heeft geen zin.
Zegt ze haar naam zeg je, NAAM, ik wens je een leuke jaarwisseling en natuurlijk nog een fijne dag. Ga door met praten zolang er geen andere wachtenden voor de kassa zijn. EN !! zolang je het gesprekje weet vol te houden. Weet je niets (zinnigs) meer, pak je je spullen en zegt ... hoi.

Wat kan je nog meer zeggen, vragen, aan die kassa, als er geen rij wachtenden staan, om een gesprekje gaande te houden en om wat meer te weten te komen;
moet je werken op Oudjaarsdag? En nieuwjaarsdag? Tot hoe laat ? Oh wat jammer dat je beide dagen moet werken. Hoe laat moet je beginnen Nieuw Jaarsdag? Oh wat fijn dat je lekker vrij hebt nieuwjaarsdag.
Er is een vuurwerkvrije zone in de stad maar (ergens, bv industrie terreintje) heeft de gemeente een groot vuurwerk ge-organiseeerd. Ga je daar ook heen. Ik ook. ik wel, ik ook niet. Misschien zien we mekaar.

Na Nieuw jaar kun je dan aan de kassa vragen hoe het geweest is. Nog wat speciaals gedaan.

HET GOEDE aan deze situatie is dat .... als je het niet meer weet je je spullen kunt pakken en kunt gaan, zonder dat het vreemd is. En zo kun je wat meer van haar te weten komen, en tevens wat van jezelf vertellen, en OP HET JUISTE moment eens een poging wagen om iets met haar af te spreken. Hou het simpel en met een lage drempel. Mag best in het winkelcentrum of om de hoek een koffie of oliebol of ijsje samen te eten.
Zo pak je het aan zodat als het niet klikt niet als een creep gezien te worden. Want ik denk dat je niet graag een andere supermarkt moet gaan zoeken. En denk eraan, er werken beslist nog andere leuke meiden daar, of volgende week begint er weer een nieuwe. Jij moet dus aardig zijn. Je moet overigens altijd aardig zijn. Kost weinig tot niks, wat moeite misschien, en brengt je veel in je leven.

Dus op naar de winkel. Verse broodjes 2 stuks kopen. En dan even later weer terug, klein pakje melk. Je zegt oei, wat vergeten, ben zeker verliefd of zo. En vooral, een (glim)lach, goed humeur. Oefen maar, bouw het op!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176029605
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 02:20 schreef KingRoland het volgende:
je moet gewoon meteen haar nummer vragen

ik heb 2 experts op dit gebied gelokt om je te helpen

[..]


[..]

dit idd
pi_176029609
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 03:59 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nu, dan begin je daar eens mee.
Volgende keer (vandaag dus, hup erheen) reken je af, glimlacht en zegt: hoe heet je eigenlijk? Nu, zij noemt haar naam. In het geval dat ze het omdraait en zegt, hoe heet jij oid zeg jij je naam en zegt .... en nu de jouwe.
Een andere mogelijkheid is dat ze zegt: waarom wil je dat weten. Dan zeg je, ik wilde jou een fijne jaarwisseling wensen. Als er dan nog geen antwoord komt, zeg ... doei. En vergeet haar. Het heeft geen zin.
Zegt ze haar naam zeg je, NAAM, ik wens je een leuke jaarwisseling en natuurlijk nog een fijne dag. Ga door met praten zolang er geen andere wachtenden voor de kassa zijn. EN !! zolang je het gesprekje weet vol te houden. Weet je niets (zinnigs) meer, pak je je spullen en zegt ... hoi.

Wat kan je nog meer zeggen, vragen, aan die kassa, als er geen rij wachtenden staan, om een gesprekje gaande te houden en om wat meer te weten te komen;
moet je werken op Oudjaarsdag? En nieuwjaarsdag? Tot hoe laat ? Oh wat jammer dat je beide dagen moet werken. Hoe laat moet je beginnen Nieuw Jaarsdag? Oh wat fijn dat je lekker vrij hebt nieuwjaarsdag.
Er is een vuurwerkvrije zone in de stad maar (ergens, bv industrie terreintje) heeft de gemeente een groot vuurwerk ge-organiseeerd. Ga je daar ook heen. Ik ook. ik wel, ik ook niet. Misschien zien we mekaar.

Na Nieuw jaar kun je dan aan de kassa vragen hoe het geweest is. Nog wat speciaals gedaan.

HET GOEDE aan deze situatie is dat .... als je het niet meer weet je je spullen kunt pakken en kunt gaan, zonder dat het vreemd is. En zo kun je wat meer van haar te weten komen, en tevens wat van jezelf vertellen, en OP HET JUISTE moment eens een poging wagen om iets met haar af te spreken. Hou het simpel en met een lage drempel. Mag best in het winkelcentrum of om de hoek een koffie of oliebol of ijsje samen te eten.
Zo pak je het aan zodat als het niet klikt niet als een creep gezien te worden. Want ik denk dat je niet graag een andere supermarkt moet gaan zoeken. En denk eraan, er werken beslist nog andere leuke meiden daar, of volgende week begint er weer een nieuwe. Jij moet dus aardig zijn. Je moet overigens altijd aardig zijn. Kost weinig tot niks, wat moeite misschien, en brengt je veel in je leven.

Dus op naar de winkel. Verse broodjes 2 stuks kopen. En dan even later weer terug, klein pakje melk. Je zegt oei, wat vergeten, ben zeker verliefd of zo. En vooral, een (glim)lach, goed humeur. Oefen maar, bouw het op!
Dit doen
Cindy De Vuyst
pi_176029617
En als je bovenstaande te eng vindt... het paspoort trucje werkt ook. Als zij je leuk vindt zoekt ze je zelf wel op op Facebook (tenzij je Jan de Vries ofzo heet natuurlijk).

Groetjes,
Je Bliepmiep.
pi_176030429
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 03:59 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nu, dan begin je daar eens mee.
Volgende keer (vandaag dus, hup erheen) reken je af, glimlacht en zegt: hoe heet je eigenlijk? Nu, zij noemt haar naam. In het geval dat ze het omdraait en zegt, hoe heet jij oid zeg jij je naam en zegt .... en nu de jouwe.
Een andere mogelijkheid is dat ze zegt: waarom wil je dat weten. Dan zeg je, ik wilde jou een fijne jaarwisseling wensen. Als er dan nog geen antwoord komt, zeg ... doei. En vergeet haar. Het heeft geen zin.
Zegt ze haar naam zeg je, NAAM, ik wens je een leuke jaarwisseling en natuurlijk nog een fijne dag. Ga door met praten zolang er geen andere wachtenden voor de kassa zijn. EN !! zolang je het gesprekje weet vol te houden. Weet je niets (zinnigs) meer, pak je je spullen en zegt ... hoi.

Wat kan je nog meer zeggen, vragen, aan die kassa, als er geen rij wachtenden staan, om een gesprekje gaande te houden en om wat meer te weten te komen;
moet je werken op Oudjaarsdag? En nieuwjaarsdag? Tot hoe laat ? Oh wat jammer dat je beide dagen moet werken. Hoe laat moet je beginnen Nieuw Jaarsdag? Oh wat fijn dat je lekker vrij hebt nieuwjaarsdag.
Er is een vuurwerkvrije zone in de stad maar (ergens, bv industrie terreintje) heeft de gemeente een groot vuurwerk ge-organiseeerd. Ga je daar ook heen. Ik ook. ik wel, ik ook niet. Misschien zien we mekaar.

Na Nieuw jaar kun je dan aan de kassa vragen hoe het geweest is. Nog wat speciaals gedaan.

HET GOEDE aan deze situatie is dat .... als je het niet meer weet je je spullen kunt pakken en kunt gaan, zonder dat het vreemd is. En zo kun je wat meer van haar te weten komen, en tevens wat van jezelf vertellen, en OP HET JUISTE moment eens een poging wagen om iets met haar af te spreken. Hou het simpel en met een lage drempel. Mag best in het winkelcentrum of om de hoek een koffie of oliebol of ijsje samen te eten.
Zo pak je het aan zodat als het niet klikt niet als een creep gezien te worden. Want ik denk dat je niet graag een andere supermarkt moet gaan zoeken. En denk eraan, er werken beslist nog andere leuke meiden daar, of volgende week begint er weer een nieuwe. Jij moet dus aardig zijn. Je moet overigens altijd aardig zijn. Kost weinig tot niks, wat moeite misschien, en brengt je veel in je leven.

Dus op naar de winkel. Verse broodjes 2 stuks kopen. En dan even later weer terug, klein pakje melk. Je zegt oei, wat vergeten, ben zeker verliefd of zo. En vooral, een (glim)lach, goed humeur. Oefen maar, bouw het op!
Thx voor je bericht hier heb ik zeker wat aan
Ik heb inmiddels haar naam.
Alleen het vervelende is is dat ik niet weet wanneer ze werkt
pi_176030448
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:03 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Thx voor je bericht hier heb ik zeker wat aan
Ik heb inmiddels haar naam.
Alleen het vervelende is is dat ik niet weet wanneer ze werkt
Haar naam staat op haar naambordje :')

Ah slordig supermarkt beleid dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-12-2017 09:06:03 ]
pi_176031508
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:03 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Thx voor je bericht hier heb ik zeker wat aan
Ik heb inmiddels haar naam.
Alleen het vervelende is is dat ik niet weet wanneer ze werkt
Als je haar naam via een andere weg dan haar naamkaartje hebt gevonden: niet zeggen dat je haar naam al weet! Nog steeds erachter vragen. Wij houden niet van engerds die gaan beginnen speuren achter gegevens van ons. Dat zijn de mogelijke stalkers van later :r
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176031525
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 09:05 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Haar naam staat op haar naambordje :')

Ah slordig supermarkt beleid dus.
Nou hij zei van niet? In de zomer niet en nu toch ook niet wegens kerstkledij?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_176031825
Omdat ik haar waarschijnlijk lang niet zou zien aangezien ik niet elke dag naar de supermarkt ga.

Eerst een vriend request gestuurd op fb. maarja ben denk ik geblockt aangezien ik hem niet kan annuleren en op haar profiel het knopje weg is.
nog een bericht gestuurd maar kans van 0% dat ze daarop reageert.
pi_176031847
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:26 schreef tijdjes1234 het volgende:
Omdat ik haar waarschijnlijk lang niet zou zien aangezien ik niet elke dag naar de supermarkt ga.

Eerst een vriend request gestuurd op fb. maarja ben denk ik geblockt aangezien ik hem niet kan annuleren en op haar profiel het knopje weg is.
nog een bericht gestuurd maar kans van 0% dat ze daarop reageert.
Auw. Klinkt pijnlijk.
Andere supermarkt zoeken nu?
pi_176031888
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:27 schreef Voske77 het volgende:

[..]

Auw. Klinkt pijnlijk.
Andere supermarkt zoeken nu?
Denk het niet. kans dat zij er is is niet heel groot
pi_176032219
Lekker handig, via Facebook toenadering zoeken terwijl je haar gewoon in het echie aan kan spreken. :{
pi_176032296
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:39 schreef RicardoGallego het volgende:
Lekker handig, via Facebook toenadering zoeken terwijl je haar gewoon in het echie aan kan spreken. :{
Ik weet niet wanneer ze werkt en ik heb haar dus zeker 2 maanden niet gezien in de supermarkt.
pi_176032385
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:42 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Ik weet niet wanneer ze werkt en ik heb haar dus zeker 2 maanden niet gezien in de supermarkt.
:? lees je OP er nog effe op na. Je hebt haar 2 dagen terug nog gezien.

Gisteren haar dus weer voor het eerst gezien. Ook hier bleef ze veel naar mij lachen ookal was ze met andere klanten bezig.
Tegen andere klanten zei ze ook gewoon fijne dag tegen mij fijne kerstdagen. En zei ze beetje overdreven hi.
pi_176032427
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:45 schreef RicardoGallego het volgende:

[..]

:? lees je OP er nog effe op na. Je hebt haar 2 dagen terug nog gezien.

Gisteren haar dus weer voor het eerst gezien. Ook hier bleef ze veel naar mij lachen ookal was ze met andere klanten bezig.
Tegen andere klanten zei ze ook gewoon fijne dag tegen mij fijne kerstdagen. En zei ze beetje overdreven hi.
Ja zondag heb ik haar gezien. gister rond zelfde tijd gegaan en haar niet gezien.
de keer dat ik haar zag voor zondag was in de zomervakantie
  woensdag 27 december 2017 @ 11:23:58 #41
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_176033575
Dus iedereen in dot topics geeft je tips, geen enkele daarvan had betrekking op Facebook. Er wordt je zelfs aangeraden dat niet te doen en niet haar naam te noemen als ze geen naamplaatje draagt.

En toch benader je haar via Facebook en besluit je haar toe te voegen....

Waarom dan een topic openen als je toch je eigen weg gaat en zelf je eigen ramen ingooit?
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 27 december 2017 @ 11:53:29 #42
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176034510
Ik ben zelf altijd fan geweest van de directe benadering. Geen omslachtig gedoe maar gewoon recht in haar gezicht vragen of ze na het werk iets met je gaat drinken. En als dat niet goed uitkomt dan spreek je af voor de dag erna.

Mijn ervaring is dat je je geen zorgen moet maken of je wel origineel overkomt en openingszinnen en dat soort shit. De meerderheid van de vrouwen voelt zich gewoon gevlijd als je ze vraagt en de kans dat je wordt afgewezen is zeer klein, tenzij ze je bij voorbaat al totaal onaantrekkelijk vindt en je dus sowieso kansloos bent. En in dat geval wil je ook juist "nee" horen want dan hoef je er verder geen tijd meer aan te verspillen en kun je door naar het volgende project!

Met andere woorden: direct vragen, recht in haar gezicht, want je kunt alleen maar winnen. Het leuke is dat zodra je die mindset hebt je ook veel zekerder overkomt, de vrouw in kwestie onder de indruk is en ze zeker geen nee gaat zeggen.

Btw: op die manier diverse dates geregeld, inclusief een kassameisje vrijwel identiek aan jouw situatie.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_176034542
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:26 schreef tijdjes1234 het volgende:
Omdat ik haar waarschijnlijk lang niet zou zien aangezien ik niet elke dag naar de supermarkt ga.

Eerst een vriend request gestuurd op fb. maarja ben denk ik geblockt aangezien ik hem niet kan annuleren en op haar profiel het knopje weg is.
nog een bericht gestuurd maar kans van 0% dat ze daarop reageert.
Als ze wat interesse in je had heb je het nu verneukt met je fb actie. Je had haar moeten aanspreken.

In het vervolg moet je vrouwen gewoon aanspreken dus. Dan weet je al snel waar je aan toe bent. Ook niet bang zijn voor een afwijzing, je hebt nu de leeftijd dat je sowieso genoeg kansen hebt of kan krijgen.
pi_176037451
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 06:06 schreef Kassamiep het volgende:
En als je bovenstaande te eng vindt... het paspoort trucje werkt ook. Als zij je leuk vindt zoekt ze je zelf wel op op Facebook (tenzij je Jan de Vries ofzo heet natuurlijk).

Groetjes,
Je Bliepmiep.
zo een onzin
pi_176037524
TS je bent ec=ht rete dom
pi_176037929
Vakkundig het kansje dat je had de nek omgedraaid hoor TS!
pi_176038536
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:38 schreef tijdjes1234 het volgende:
Hi,

In de zomervakantie heb ik bij mijn lokale AH een leuk meisje achter de kassa gezien. Normaal niet zo bijzonder. Maart zij bleef maar naar mij lachen.

Gisteren haar dus weer voor het eerst gezien. Ook hier bleef ze veel naar mij lachen ookal was ze met andere klanten bezig.
Tegen andere klanten zei ze ook gewoon fijne dag tegen mij fijne kerstdagen. En zei ze beetje overdreven hi.

Zou dit hierboven kunnen zijn dat ze me leuk vind of niet?
Zo ja wat zou dan een goede zet zijn als ik haar weer zie?
Bedoel je leuk of lekker?
  woensdag 27 december 2017 @ 14:04:09 #48
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_176038777
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:26 schreef tijdjes1234 het volgende:
Omdat ik haar waarschijnlijk lang niet zou zien aangezien ik niet elke dag naar de supermarkt ga.

Eerst een vriend request gestuurd op fb. maarja ben denk ik geblockt aangezien ik hem niet kan annuleren en op haar profiel het knopje weg is.
nog een bericht gestuurd maar kans van 0% dat ze daarop reageert.
Dom rund dat je bent.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_176039241
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 14:04 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dom rund dat je bent.
.... omdat je met vuurwerk stunt.
  woensdag 27 december 2017 @ 15:43:29 #50
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176042402
quote:
2s.gif Op woensdag 27 december 2017 11:53 schreef SeLang het volgende:
Ik ben zelf altijd fan geweest van de directe benadering. Geen omslachtig gedoe maar gewoon recht in haar gezicht vragen of ze na het werk iets met je gaat drinken. En als dat niet goed uitkomt dan spreek je af voor de dag erna.

Mijn ervaring is dat je je geen zorgen moet maken of je wel origineel overkomt en openingszinnen en dat soort shit. De meerderheid van de vrouwen voelt zich gewoon gevlijd als je ze vraagt en de kans dat je wordt afgewezen is zeer klein, tenzij ze je bij voorbaat al totaal onaantrekkelijk vindt en je dus sowieso kansloos bent. En in dat geval wil je ook juist "nee" horen want dan hoef je er verder geen tijd meer aan te verspillen en kun je door naar het volgende project!

Met andere woorden: direct vragen, recht in haar gezicht, want je kunt alleen maar winnen. Het leuke is dat zodra je die mindset hebt je ook veel zekerder overkomt, de vrouw in kwestie onder de indruk is en ze zeker geen nee gaat zeggen.

Dit ja.

Haar random toevoegen op Facebook (implicerende dat je nogal wat moeite hebt gedaan om haar naam te vinden) komt nogal stalkerig over...helemaal als je elkaar amper hebt gesproken, naast een ''fijne feestdagen''.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176042601
Zijn topic op het vivaforum krijgt hele andere reacties. :')
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  woensdag 27 december 2017 @ 15:57:52 #52
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_176042995
Je had alleen op haar Facebook moeten lurken.
Dat laatste stapje: een vriendschapsverzoek via Facebook... :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_176045143
ja ik weet het
Heb het nu verneukt en maak geen kans meer

is ook niet slim meer om iets te vragen als ze bij de kassa staat

[ Bericht 38% gewijzigd door tijdjes1234 op 27-12-2017 18:02:39 ]
  woensdag 27 december 2017 @ 18:17:00 #54
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176047440
Flauwekul. Geen facebook vriend, so what.
Maar laat ik meegaan in jouw gedachtengang. Okay:
Je hebt deze ronde verloren. Dus ... neen heb je al. Nu, gewoon toch wat anders proberen, want neen heb je toch al. En ja kun je mischien) krijgen.
Op jullie leeftijd is men nog zo veranderlijk. En vrouwen nog wat meer dan mannen. Gewoon doorgaan alsof er geen facebook afwijzing is geweest. (Weet overigens niet wat het is doe daar niet aan). Kan best zijn dat als ze jouw mooie blauwe ogen (of mooie bruine of ...) ziet en jouw innemende lach, dat ze zich bedenkt.
Over vrouwen die zich bedenken ga ik binnenkort een trilogie uitgeven, zovaak is alleen mij dat al overkomen!

En lukt het middels het aanspreken aan de kassa niet, nou, dan heb je toch alweer wat geoefend en er zijn nog meer leuke meisjes!

Succes ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176057677
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 18:17 schreef LeesFoknl het volgende:
Flauwekul. Geen facebook vriend, so what.
Maar laat ik meegaan in jouw gedachtengang. Okay:
Je hebt deze ronde verloren. Dus ... neen heb je al. Nu, gewoon toch wat anders proberen, want neen heb je toch al. En ja kun je mischien) krijgen.
Op jullie leeftijd is men nog zo veranderlijk. En vrouwen nog wat meer dan mannen. Gewoon doorgaan alsof er geen facebook afwijzing is geweest. (Weet overigens niet wat het is doe daar niet aan). Kan best zijn dat als ze jouw mooie blauwe ogen (of mooie bruine of ...) ziet en jouw innemende lach, dat ze zich bedenkt.
Over vrouwen die zich bedenken ga ik binnenkort een trilogie uitgeven, zovaak is alleen mij dat al overkomen!

En lukt het middels het aanspreken aan de kassa niet, nou, dan heb je toch alweer wat geoefend en er zijn nog meer leuke meisjes!

Succes ^O^
Thans ga het proberen volgende keer als ik haar zie

Hopelijk lukt het spreek eigenlijk nooit meisjes aan

[ Bericht 2% gewijzigd door tijdjes1234 op 27-12-2017 22:50:36 ]
pi_176059322
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Thans ga het proberen volgende keer als ik haar zie

Hopelijk lukt het spreek eigenlijk nooit meisjes aan
Je hebt al aan haar kassa gezien, die eerste indruk heb je gemaakt, ze heeft je Facebook uitnodiging niet geaccepteerd. Mag dat meisje gewoon haar werk doen? :')
pi_176059662
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 18:17 schreef LeesFoknl het volgende:

Over vrouwen die zich bedenken ga ik binnenkort een trilogie uitgeven, zovaak is alleen mij dat al overkomen!

:9~ ik wacht het af...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176060915
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Thans ga het proberen volgende keer als ik haar zie

Hopelijk lukt het spreek eigenlijk nooit meisjes aan
Hoe ben je achter haar naam gekomen? Nu ff niet meer eromheen lullen, vertel op. :D
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_176061027
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 16:59 schreef tijdjes1234 het volgende:
ja ik weet het
Heb het nu verneukt en maak geen kans meer

is ook niet slim meer om iets te vragen als ze bij de kassa staat
Op jouw leeftijd zijn meisjes soms nog wat oppervlakkig. Je hebt het wel verpest met Facebook, weet jongen... Eens je de 22 gepasseerd bent (meesten zijn dan afgestudeerd) werkt zoiets echt niet meer.

In jouw geval zou ik haar toch nog aanspreken maar ook heel oppervlakkig. In de zin van 'Hey, alles goed? ... Geniet van je oudjaar'.
Zie waar het gesprek heen gaat, voor hetzelfde geld heb je een gesprekje en dan zeg je 'Wat zou je er van vinden om samen iets te gaan drinken en ons gesprek verder te zetten?'
Cindy De Vuyst
pi_176061217
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 22:42 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Hopelijk lukt het spreek eigenlijk nooit meisjes aan
Als je wil daten zul je het toch moeten doen. Anders zit je over 5 jaar nog steeds berichten te posten in R&P. Ik was vroeger ook zo 'alles via internet en geloof me dat werkt niet'.
Op een dame afstappen en gewoon praten, wel niet van achter hun komen want dat vinden ze eng. Zorg dat je in haar zicht staat en spreek haar dan pas aan. Dat hoeft ook geen intellectuele vraag te zijn. Je kan gerust iets over een product vragen.

Zo van "Hé, welk gerechtje past hier bij?' Of 'Hoe maak je dit precies klaar?'
En laat dan iets later vallen van 'Ah mannen hé, we zijn ook niet perfect maar we leren het wel ;)'
Dat vinden ze iets spontaan en voor je het weet joket ze je terug, net dat moet je uitlokken ;)
Cindy De Vuyst
pi_176061593
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:00 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Hoe ben je achter haar naam gekomen? Nu ff niet meer eromheen lullen, vertel op. :D
Via een gespot pagina van mijn buurt. Daarin was ze getagd
pi_176061896
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:18 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Via een gespot pagina van mijn buurt. Daarin was ze getagd
Aha, dan was de FB toevoeging idd niet zo handig.

Hoe dan ook, kweek zelfvertrouwen, speel desnoods toneel dat je dat bent. Anders kom je niet erg ver.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 28 december 2017 @ 09:24:26 #63
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176065140
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 23:22 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je hebt al aan haar kassa gezien, die eerste indruk heb je gemaakt, ze heeft je Facebook uitnodiging niet geaccepteerd. Mag dat meisje gewoon haar werk doen? :')
Neen !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 28 december 2017 @ 09:27:27 #64
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176065181
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:03 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Op jouw leeftijd zijn meisjes soms nog wat oppervlakkig. Je hebt het wel verpest met Facebook, weet jongen... Eens je de 22 gepasseerd bent (meesten zijn dan afgestudeerd) werkt zoiets echt niet meer.

In jouw geval zou ik haar toch nog aanspreken maar ook heel oppervlakkig. In de zin van 'Hey, alles goed? ... Geniet van je oudjaar'.
Zie waar het gesprek heen gaat, voor hetzelfde geld heb je een gesprekje en dan zeg je 'Wat zou je er van vinden om samen iets te gaan drinken en ons gesprek verder te zetten?'
Juist. Wees creatief maar doe in ieder geval IETS.
Doen is het toverwoord. Niet dromen. Alleen door doen (en de lottery) kunnen dromen uitkomen.

Dus: succes ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 28 december 2017 @ 09:30:44 #65
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176065218
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:18 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Via een gespot pagina van mijn buurt. Daarin was ze getagd
Wati s een gespot pagina?
En wat is getagged? Anaal genomen?

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:27 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Aha, dan was de FB toevoeging idd niet zo handig.

Hoe dan ook, kweek zelfvertrouwen, speel desnoods toneel dat je dat bent. Anders kom je niet erg ver.
Yes man, fake it untill you make it !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176072429
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 09:30 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wati s een gespot pagina?
En wat is getagged? Anaal genomen?

[..]

Yes man, fake it untill you make it !!
Daar schrijven jongens/meisjes op als ze iemand in de winkel pf omgecing hebben gezien. Hierin worden dan mensen getagd. Dus toegevoegd door vrienden van hun die ze denken dat het zou kunnen zijn
pi_176074003
Fail.

Ze heeft je vriendschapsverzoek op FB gezien, je profiel bekeken en je herkend van de winkel.

Blijf vreemd natuurlijk, zeker aangezien ze wel lachend "Fijne kerstdagen" tegen je zei...

En naar LeesFoknl moet je niet luisteren, hij is niet zonder reden al geruime tijd vrijgezel.
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
  donderdag 28 december 2017 @ 15:59:30 #68
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176076009
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 14:31 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Daar schrijven jongens/meisjes op als ze iemand in de winkel pf omgecing hebben gezien. Hierin worden dan mensen getagd. Dus toegevoegd door vrienden van hun die ze denken dat het zou kunnen zijn
Zo, dat is echt ingewikkeld.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:14 schreef Aarsjeuk het volgende:
Fail.

Ze heeft je vriendschapsverzoek op FB gezien, je profiel bekeken en je herkend van de winkel.

Blijf vreemd natuurlijk, zeker aangezien ze wel lachend "Fijne kerstdagen" tegen je zei...

En naar LeesFoknl moet je niet luisteren, hij is niet zonder reden al geruime tijd vrijgezel.
Haha, zielige wikser. Ik ben PARTTIME vrijgezel! Bv als ik alleen naar de bar ga.

_O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:23:14 #69
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_176100580
Zo moeilijk is dat toch niet? Gisteren alleen naar Star Wars geweest. Ondanks relatie vind ik flirten altijd erg leuk. Het kassameisje was ook leuk.

Ik wil naar Star Wars.
- Met hoeveel personen?
1, niemand wil met me mee. Zin om hem samen te kijken?
- Ik moet nog werken tot 23:00. De film heb ik al twee keer gezien.
Ah, een echte Star Wars fan dus. We kunnen ook een andere film op een andere datum doen.
- Haha, nou een andere keer misschien.
Ok, werkze nog even. Fijne avond.
- Geniet van de film. En laat me weten wat je er van vond!

Hoe ik dat laatste zou moeten doen, geen idee. Ik had naar haar nummer kunnen vragen om dat te kunnen doen. Ik vond alleen de poging leuk. Sommige zeggen: dat gaat mijn vriend niet leuk vinden. Andere zeggen: nee bedankt. Weer andere zeggen: leuk. Het is een spelletje. Doe er niet zo moeilijk over. Zeg dat je haar aardig vind en vraag of ze zin heeft na het werk wat te gaan drinken. Zegt ze nee dan weet je genoeg. Zegt ze ja dan kun je een nieuw topic openen: wat moet ik tegen haar gaan zeggen in het cafe?
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:28:53 #70
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_176100683
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:26 schreef tijdjes1234 het volgende:
Omdat ik haar waarschijnlijk lang niet zou zien aangezien ik niet elke dag naar de supermarkt ga.

Eerst een vriend request gestuurd op fb. maarja ben denk ik geblockt aangezien ik hem niet kan annuleren en op haar profiel het knopje weg is.
nog een bericht gestuurd maar kans van 0% dat ze daarop reageert.
Dat knopje verdwijnt ook als het verzoek gewoon nog open staat. Welke 21 jarige zit nu nog op Facebook? Dat is toch allemaal Instagram, Snapchat etc? Ik log ook wel eens een maand niet in op mijn Facebook.
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:29:31 #71
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_176100703
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 15:48 schreef ChronoVisor het volgende:
Zijn topic op het vivaforum krijgt hele andere reacties. :')
Linkje?
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:36:29 #72
414501 KimJong-un
Heeft de titel Doctor
pi_176100850
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 00:18 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Via een gespot pagina van mijn buurt. Daarin was ze getagd
Wat was je bericht op die gespot pagina? Zoiets als:

Ik zag je zitten achter de kassa. Het blonde haar krulde rond je mooie ronde gezichtje. Het licht van de spot boven je liet een mooie glans achter. Het was alsof er een Engel achter de kassa zat.

Mijn hard sloeg een slag over. Mijn adem stokte. Ik wist geen woord uit te brengen. De tijd leek even stil te staan, de aarde leek niet meer te draaien. De zwaartekracht was weg en het leek alsof ik zweefde.

De magie werd even opgeheven toen degene achter mij mijn schouder aantikte. Of ik door wilde lopen. Daar stond ik dan. Voor je en ik wist niets meer te zeggen. Je glimlachte naar mij en scande mijn boodschappen met flair. Na het afrekenen wist ik nog met moeite doei te zeggen. Het kwam eruit alsof mijn keel een rasp was.

Nu zit ik achter mijn pc en probeer ik de juiste woorden te vinden. Het idee dat ik je mogelijk niet meer zal zien is onverdraagbaar. Wist ik je naam nou maar, je had helaas geen naambordje op.
Lieve bliepmiep die op 24 december achter kassa 4 zat van de AH in plaatsnaam. Wil je wat met mij drinken?

De aanstaande vader van je kinderen. *;
bijnamen: briljante kameraad, geweldige leider.
  vrijdag 29 december 2017 @ 09:51:40 #73
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176101163
_O- _O- Heel leuk bedacht.

Nu ik, maar dit is dus wel echt gebeurd:

Ik bestelde in een supermarkt 250 gram bacon. Jonge meid (25?) legt het pakje op de balie en vraagt, verder nog iets meneer? Ik zeg, ja, ik weet niet hoe ik dat moet klaarmaken, heb je een recept voor me. Zegt ze 100% serieus: Meneer ik werk tot 21.00, als U wilt kom ik daarna bij U koken.
Heb het natuurlijk niet gedaan, kan zelf prima koken!

Probeer dat eens, koop wat bacon en als je betaalt en ze vraagt: wilt U zegeltjes dan zeg je, neen, wel graag een receptje .....
Of spaar je wel zegeltjes?

Kijk, ze vindt het leuk, of niet, om wat te gekken. Je weet maar nooit, als ze aardig reageert vraag je toch op een moment of ze met je een ijsje of een kekkere verse warme wafel wil eten. Of een lekkere dikke fricandel speciaal ...

_O- _O- _O-

[ Bericht 6% gewijzigd door LeesFoknl op 29-12-2017 11:27:19 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_176101425
quote:
Hahaha, geweldig!

Maar even serieus, dit blijft een merkwaardig verhaal natuurlijk.
Normaal gesproken, als een kassameisje enthousiast "Prettige kerstdagen" tegen je roept, terwijl ze tegen ál haar andere klanten slechts een eenvoudig "Fijne dag" mompelt, dan kun je de condooms alvast gaan halen. Dan wéét je gewoon dat het palen laden wordt.

Toch moet het ergens gigantisch mis gegaan zijn, waardoor de klaterende beek tussen haar benen opdroogde tot een dorre oase, nog slechts een verre, stille herinnering van wat had kunnen zijn...
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_176101845
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:01 schreef Aarsjeuk het volgende:

[..]

Hahaha, geweldig!

Maar even serieus, dit blijft een merkwaardig verhaal natuurlijk.
Normaal gesproken, als een kassameisje enthousiast "Prettige kerstdagen" tegen je roept, terwijl ze tegen ál haar andere klanten slechts een eenvoudig "Fijne dag" mompelt, dan kun je de condooms alvast gaan halen. Dan wéét je gewoon dat het palen laden wordt.

Toch moet het ergens gigantisch mis gegaan zijn, waardoor de klaterende beek tussen haar benen opdroogde tot een dorre oase, nog slechts een verre, stille herinnering van wat had kunnen zijn...
Ik zie haar niet vaak ik. Ik denk dat ze alleen op zondag werk5. A.s zondsg ben ik er alleen niet dus dat wordt zodag erop.
De kans dat ze me nog herkent van facebook is klein.
Dus ik kan het dan nogsteeds vragen
  vrijdag 29 december 2017 @ 10:20:47 #77
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176101913
DE aanhouder wint. En levert sowieso veel respect op!

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Moderator vrijdag 29 december 2017 @ 10:26:31 #78
441859 crew  Lenny77
pi_176102062
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:36 schreef KimJong-un het volgende:

[..]

Wat was je bericht op die gespot pagina? Zoiets als:

Ik zag je zitten achter de kassa. Het blonde haar krulde rond je mooie ronde gezichtje. Het licht van de spot boven je liet een mooie glans achter. Het was alsof er een Engel achter de kassa zat.

Mijn hard sloeg een slag over. Mijn adem stokte. Ik wist geen woord uit te brengen. De tijd leek even stil te staan, de aarde leek niet meer te draaien. De zwaartekracht was weg en het leek alsof ik zweefde.

De magie werd even opgeheven toen degene achter mij mijn schouder aantikte. Of ik door wilde lopen. Daar stond ik dan. Voor je en ik wist niets meer te zeggen. Je glimlachte naar mij en scande mijn boodschappen met flair. Na het afrekenen wist ik nog met moeite doei te zeggen. Het kwam eruit alsof mijn keel een rasp was.

Nu zit ik achter mijn pc en probeer ik de juiste woorden te vinden. Het idee dat ik je mogelijk niet meer zal zien is onverdraagbaar. Wist ik je naam nou maar, je had helaas geen naambordje op.
Lieve bliepmiep die op 24 december achter kassa 4 zat van de AH in plaatsnaam. Wil je wat met mij drinken?

De aanstaande vader van je kinderen. *;
Ik vind dit een hele mooie :@
Maar bij de allerlaatste zin zou ik toch afhaken. Zeer eng om zo al iets te zeggen, zet erg veel druk op een relatie. Je zal er maar niet vanaf komen mocht het niet lukken :{
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 29 december 2017 @ 10:27:28 #79
441859 crew  Lenny77
pi_176102089
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:18 schreef tijdjes1234 het volgende:

[..]

Ik zie haar niet vaak ik. Ik denk dat ze alleen op zondag werk5. A.s zondsg ben ik er alleen niet dus dat wordt zodag erop.
De kans dat ze me nog herkent van facebook is klein.
Dus ik kan het dan nogsteeds vragen
Oh jawel, ze weet dat wel nog.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator vrijdag 29 december 2017 @ 10:30:05 #80
441859 crew  Lenny77
pi_176102156
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:01 schreef Aarsjeuk het volgende:

[..]


Toch moet het ergens gigantisch mis gegaan zijn, waardoor de klaterende beek tussen haar benen opdroogde tot een dorre oase, nog slechts een verre, stille herinnering van wat had kunnen zijn...
Misschien een slechte ervaring met een ex, gestalkt.
Dan gooit ze Ts meteen op dezelfde hoop als hem met zijn gespeur!
Kan ze hem nog zo leuk gevonden hebben... Dat Facebook grapje was een groot, rood licht voor haar. O+
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 29 december 2017 @ 10:31:37 #81
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_176102188
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:58 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Reken condooms een glijmiddel bij haar af en kijk hoe ze reageert.
Of flirt terug, zorg dat je haar nummer krijgt en spreek met haar af. Kies maar.
Dat condooms afrekenen werkt echt.
Ik spreek uit ervaring.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_176102642
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 december 2017 00:58 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Reken condooms en glijmiddel bij haar af en kijk hoe ze reageert.
Ja, en dan knipogend zeggen tegen haar :"Of denk je dat we geen glijmiddel nodig hebben" :7
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
  vrijdag 29 december 2017 @ 11:10:53 #83
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_176103316
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:20 schreef LeesFoknl het volgende:
DE aanhouder wint. En levert sowieso veel respect op!

^O^
In dit geval...ziet ze hem alleen maar meer als een stalker, die geen hints begrijpt. Die FB berichtjes is ze echt niet vergeten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_176103910
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 09:36 schreef KimJong-un het volgende:

Mijn hard sloeg een slag over.
Hier zou ik zijn afgehaakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_176104395
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:20 schreef LeesFoknl het volgende:
DE aanhouder wint. En levert sowieso veel respect op!

^O^
Nee!
  vrijdag 29 december 2017 @ 13:17:09 #86
395292 oppanganjastyle
Smoke weed every day
pi_176107091
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 10:26 schreef tijdjes1234 het volgende:
Omdat ik haar waarschijnlijk lang niet zou zien aangezien ik niet elke dag naar de supermarkt ga.

Eerst een vriend request gestuurd op fb. maarja ben denk ik geblockt aangezien ik hem niet kan annuleren en op haar profiel het knopje weg is.
nog een bericht gestuurd maar kans van 0% dat ze daarop reageert.
Whahaha stom van je TS, had je een gleuf kunnen hebben die je vol kon pompen, verknal je het.
pi_176108474
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 december 2017 13:17 schreef oppanganjastyle het volgende:

[..]

Whahaha stom van je TS, had je een gleuf kunnen hebben die je vol kon pompen, verknal je het.
Tsja. Ik weet dus niet of het hints waren daarom vroeg ik dat hier.

En durfde het niet in de winkel te vragen
pi_176116400
Laat dat meisje alsjeblieft met rust!

Ik leef volledig volgens de filosofie van 'niet geschoten is altijd mis'. Ik vind dan ook dat je gewoon lekker een kansje moet wagen en jezelf niet gek moet praten dat iemand alleen maar klantvriendelijk is. Daar kom je vanzelf wel achter als je het probeert.

Je hebt het echter al geprobeerd (helaas niet op de slimste manier) en ze heeft er niet op gereageerd. Door nu door te gaan verlaat je de zone van een kansje wagen en betreed je de zone van lastig vallen.

Ze moet voor haar werk met jou in aanraking komen. Ga daar geen oncomfortabele situatie van maken, waarbij ze elke keer moet balanceren tussen beleefd zijn en jou het gevoel geven dat je toch nog een kans maakt.

Hiermee verpest je het alleen maar voor alle jongens die een keer een kansje willen maken. Het feit dat te veel gasten niet weten wanneer op te houden, is waarom er zoveel mensen (vooral van het vrouwelijke geslacht) steeds negatiever staan, tegenover het idee dat je überhaupt een kansje waagt buiten strikt gedefiniëerde zones.

Accepteer dat het mislukt is en leer hiervan voor de volgende keer. Ga niet meer de facebook opzoeken van meisjes die je hun naam niet eens hebben gegeven. Wees gewoon vriendelijk, maak een praatje en als ze positief reageren vraag je op de vrouw af of ze een keer koffie willen gaan drinken of een ijsje willen eten of whatever. En accepteer een nee en ga gewoon door naar de volgende. Wanhoop is nooit aantrekkelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door AnanYaw op 29-12-2017 16:58:45 ]
pi_176220152
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 december 2017 10:26 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik vind dit een hele mooie :@
Maar bij de allerlaatste zin zou ik toch afhaken. Zeer eng om zo al iets te zeggen, zet erg veel druk op een relatie. Je zal er maar niet vanaf komen mocht het niet lukken :{
Het is een kassameisje. Veel te hoogstaand.

pi_176267858
Ik ken ook 2 kassieres die ik overweeg aan te spreken, een laat duidelijk merken mij leuk te vinden, die ander ook wel maar is verlegen en daardoor twijfel ik of ze wel 18 is of niet :')

Ik ben wel zo sneu om speciaal voor hun naar die winkel te gaan :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_176268215
Ja tegen mij doen ze soms ook extra aardig. Of kijken net zo op zo'n speciale manier. Ze vinden mij vast ook wel leuk een 32 jarige man met al wat grijs haar en een buikje
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:15:00 #92
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_176268558
FOK!kers die verliefd op worden op een klantvriendelijk kassameisje. Klassieker _O_.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  woensdag 3 januari 2018 @ 21:53:16 #93
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176269704
quote:
14s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:15 schreef 2thmx het volgende:
FOK!kers die verliefd op worden op een klantvriendelijk kassameisje. Klassieker _O_.
Kassameisjes moeten wel professioneel blijven maar hebben vaak wel empathie over voor de klanten. Ze worden hoe dan ook niet verliefd op klanten die langs haar kassa lopen af te rekenen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176270463
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 21:53 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Kassameisjes moeten wel professioneel blijven maar hebben vaak wel empathie over voor de klanten. Ze worden hoe dan ook niet verliefd op klanten die langs haar kassa lopen af te rekenen.
Mwoa alsof dat zo onmogelijk is. Zelfs de knapste players moeten hun brood halen hoor

quote:
10s.gif Op woensdag 3 januari 2018 20:48 schreef Aiciu het volgende:
Ik ken ook 2 kassieres die ik overweeg aan te spreken, een laat duidelijk merken mij leuk te vinden, die ander ook wel maar is verlegen en daardoor twijfel ik of ze wel 18 is of niet :')

Ik ben wel zo sneu om speciaal voor hun naar die winkel te gaan :')
Boven de 16 is legaal hoor

[ Bericht 38% gewijzigd door MadJackthePirate op 03-01-2018 22:26:49 ]
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:31:12 #95
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176270707
[quote]0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:19 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mwoa alsof dat zo onmogelijk is. Zelfs de knapste players moeten hun brood halen hoor

Tja, het kan ook wel eens gebeuren dat een kassameisje zo opeens wel verliefd wordt op een leuke klant die vaak boodschapt in supermarkt.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176270858
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:31 schreef Ven1972 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 3 januari 2018 22:19 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Mwoa alsof dat zo onmogelijk is. Zelfs de knapste players moeten hun brood halen hoor

Tja, het kan ook wel eens gebeuren dat een kassameisje zo opeens wel verliefd wordt op een leuke klant die vaak boodschapt in supermarkt.
Ja niet vaak hoor, maar de kans bestaat
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:39:13 #97
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:41:09 #98
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176270940
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:36 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ja niet vaak hoor, maar de kans bestaat
We leven echt in hele rare wereld waar ook professionals wel eens verliefd kan worden op een cliënt, patiënt en gevangene, dat is wel verboden wegens professionaliteit maar ondermijnt vaak wel werkrelatie. Het komt heel weinig voor dat een verpleegster echt verliefd is op een patiënt in haar ziekenhuis, wat het ook gebeurt na het ontslag van een patiënt. Wel is het ook vele mensen vaak fouten maken in de liefde.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176270960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:41 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

We leven echt in hele rare wereld waar ook professionals wel eens verliefd kan worden op een cliënt, patiënt en gevangene, dat is wel verboden wegens professionaliteit maar ondermijnt vaak wel werkrelatie. Het komt heel weinig voor dat een verpleegster echt verliefd is op een patiënt in haar ziekenhuis, wat het ook gebeurt na het ontslag van een patiënt. Wel is het ook vele mensen vaak fouten maken in de liefde.
Ho ho, jij draaft wel heel ver door. Niemand verbied de bakker verlieft te worden op een klant hoor. De voorbeelden die jij noemt hebben betrekking op de machtsrelaties en zelfstandigheid van de cliënten...
  woensdag 3 januari 2018 @ 22:57:05 #100
432997 Ven1972
Man met humor
pi_176271232
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:42 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ho ho, jij draaft wel heel ver door. Niemand verbied de bakker verlieft te worden op een klant hoor. De voorbeelden die jij noemt hebben betrekking op de machtsrelaties en zelfstandigheid van de cliënten...
Je hebt gelijk in, maar dat is ook zo. Het heeft te maken met integriteitscode waarmee het personeel zich aan moet houden om balans te houden van werk en privé van elkaar gescheiden te blijven. Tja, dat geldt ook voor het personeel in gehandicaptenzorg.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_176282050
quote:
0s.gif Op woensdag 3 januari 2018 22:57 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk in, maar dat is ook zo. Het heeft te maken met integriteitscode waarmee het personeel zich aan moet houden om balans te houden van werk en privé van elkaar gescheiden te blijven. Tja, dat geldt ook voor het personeel in gehandicaptenzorg.
Hou toch eens op kerel. In elk topic waar je reageert doe je alsof je overal verstand van hebt terwijl je vergelijkingen maakt die echt totaal nergens op slaan.
Dat en je geweldige gebruik van de Nederlandse taal maakt je gewoon een vervelend betweterig kereltje.
'T is huilen met de pet op :stress:
  maandag 8 januari 2018 @ 18:29:36 #102
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_176371257
Dom van je om haar gelijk toe te voegen. Maar hee mss herkende ze je nog geen eens. Je kan altijd een praatje maken en haar nummer vragen. Maar daarna kappen zodat je geen stalker wordt.


Doe wat boodschappen voor jezelf en haal dan ook een doosje bonbons en na het afrekenen zeg je " deze bonbons zijn voor jou omdat je zo mooi bent " 8-) Maar dit werkt alleen als je smooth bent
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  maandag 8 januari 2018 @ 18:44:39 #103
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_176371500
quote:
1s.gif Op donderdag 4 januari 2018 15:23 schreef Oja-Joh het volgende:

[..]

Hou toch eens op kerel. In elk topic waar je reageert doe je alsof je overal verstand van hebt terwijl je vergelijkingen maakt die echt totaal nergens op slaan.
Dat en je geweldige gebruik van de Nederlandse taal maakt je gewoon een vervelend betweterig kereltje.
zand in je kut?
Ik ben geil
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')