Dat is ze zekerquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat hulpje van Eveline is wel leuk
tsss... dan is het nog maar een minuut of 20quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar ga ik niet op zitten te wachten. Ik ga na 1802 naar bed.
Ze haalden haar door de war met de vrouw die vorig jaar wel een meer dan prima Top2000 deed.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Radio 2 gewoon zat te knoeien met het vrouwenquotum ofzo. Anders begrijp ik het niet.
Niet echt hè? Van binnen vind ik het ook niet zo mooi. Wij gaan als organisatie verhuizen en komen dan misschien bij de rechtbank in. Bijna geen enkele medewerker kijkt daar naar uit.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat is ook al zo'n prachtig gebouw met al dat blauw!
Dat moet ik ff goed timen dan, maar ik doe mn bestquote:
quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die lekker mee wil dansen?
heb je gezien welke nummers dat zijn?quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
tsss... dan is het nog maar een minuut of 20
jammer dat die zwanger isquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze haalden haar door de war met de vrouw die vorig jaar wel een meer dan prima Top2000 deed.
Deze moet gewoon lekker in haar Hart van Nederland-studio blijven zitten.
Nee dat kan ik me voorstellen idd. De Raad voor de Kinderbescherming zit daar nu toch ook in zag ik van de weekquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet echt hè? Van binnen vind ik het ook niet zo mooi. Wij gaan als organisatie verhuizen en komen dan misschien bij de rechtbank in. Geen enkele medewerker kijkt daar naar uit.
Vieze gothic.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat hulpje van Eveline is wel leuk
er zitten twee draken tussen ja, dat kloptquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
heb je gezien welke nummers dat zijn?
Paar weken geleden al bevallen.quote:
Vroeger had je er ook een auto vanquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In Heerenveen zit een psychiater die Santana heet.
oh kan ook, ik volg het niet op de voetquote:
Nostalgia meuk maar toch wel leuk stiekemquote:Op dinsdag 26 december 2017 00:22 schreef ok01 het volgende:
Jammer dat dit er dan weer achterna komt
Ja, klopt. Het moet dan ook helemaal verbouwd worden. Komend jaar zal het wel duidelijk worden, hoop ik.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee dat kan ik me voorstellen idd. De Raad voor de Kinderbescherming zit daar nu toch ook in zag ik van de week
Die Marisa ja. Heb weinig van haar meegekregen helaas, meestal sliep ik tijdens haar shift.quote:Op dinsdag 26 december 2017 00:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ze haalden haar door de war met de vrouw die vorig jaar wel een meer dan prima Top2000 deed.
Deze moet gewoon lekker in haar Hart van Nederland-studio blijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |