sun is shining gaat nog wel maar er is heel veel inwisselbare edm-gevoedde meuk. met dat walgelijke something just like this als schoolvoorbeeld, maar ook sunny days dat ik vandaag hoordequote:Op maandag 25 december 2017 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee zelfs dat vind ik vaak wel prima. Zo'n Axwell / Ingrosso kan ik bijv prima hebben terwijl de meesten hier dat geloof ik afschuwelijk vinden.
Doet edje goed jaquote:
Oh mn toastjes zijn op, dacht dat ik nog een pak hadquote:Op maandag 25 december 2017 23:16 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik ga zo nog maar wat toastjes eten denk ikMn dessert is wel gezakt inmiddels.
Neu. Niet super maar ook geen oortering.quote:
Oh, kunnen we het niet meer over eten hebben? Ik moet echt bijnaquote:Op maandag 25 december 2017 23:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh mn toastjes zijn op, dacht dat ik nog een pak had
Dan maar kaasplankje zonder toastjes haha
Het is dat ik nu naar boven ben gegaan en alleen op de radio kan luisteren, maar er zaten weer pareltjes tussen bij die SMS-lijn hoor: ''Morgen lekker met Gerrie naar de TOP2000 luisteren!"'quote:
Ik zou de kaas nemen in plaats van het plankje.quote:Op maandag 25 december 2017 23:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Oh mn toastjes zijn op, dacht dat ik nog een pak had
Dan maar kaasplankje zonder toastjes haha
quote:Op maandag 25 december 2017 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou de kaas nemen in plaats van het plankje.
Op een houtje bijten is zo 1980...
Sorryquote:Op maandag 25 december 2017 23:23 schreef asco het volgende:
[..]
Oh, kunnen we het niet meer over eten hebben? Ik moet echt bijna
quote:Op maandag 25 december 2017 23:23 schreef asco het volgende:
[..]
Oh, kunnen we het niet meer over eten hebben? Ik moet echt bijna
Ja de creativiteit is elk jaar weer ver te zoeken bij die sms'jesquote:Op maandag 25 december 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is dat ik nu naar boven ben gegaan en alleen op de radio kan luisteren, maar er zaten weer pareltjes tussen bij die SMS-lijn hoor: ''Morgen lekker met Gerrie naar de TOP2000 luisteren!"'
Smakelijk hequote:Op maandag 25 december 2017 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga zo nog effe lekker gourmetten
Niet gemaakt, ik bleek ook nog de boel voor de vijgenvulling ook te moeten pureren en mijn staafmixer is kapot. Ga er woensdag een halen. Dan zullen we het weten.quote:Op maandag 25 december 2017 23:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
nu je t zegt![]()
hoe is t trouwens met de kaneelbroodjes afgelopen?
heb je t nu over dit topic?quote:
Nee hoor, jullie zijn allemaal genotsusers.quote:Op maandag 25 december 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je t nu over dit topic?
Nee, over zijn posthistorie.quote:Op maandag 25 december 2017 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je t nu over dit topic?
Matig gemanipuleerd door Radio 2.quote:Op maandag 25 december 2017 23:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Beke vroeg dit plaatje voor een maandagavond
in verwachting verblijven wijquote:Op maandag 25 december 2017 23:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet gemaakt, ik bleek ook nog de boel voor de vijgenvulling ook te moeten pureren en mijn staafmixer is kapot. Ga er woensdag een halen. Dan zullen we het weten.
Wild Places alweer flink gezakt dusquote:Op maandag 25 december 2017 23:26 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo slapen...morgen rond 8:15 is het alweer nieuwjaar.
You're just a singer in a rock 'n roll band?quote:Op maandag 25 december 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch wel een leuk liedje al ben ik eigenlijk niet zo van de Moodies
Schandalig ja.quote:Op maandag 25 december 2017 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wild Places alweer flink gezakt dus
Verdomme.quote:Op maandag 25 december 2017 23:27 schreef Cee het volgende:
En ook dit nummer hoor ik voor het eerst.
Welnee, dit doet het al wat jaren in de lijst...quote:Op maandag 25 december 2017 23:27 schreef Cee het volgende:
Ik ook, maar dat is ook het mooie van de Top 2000 soms.quote:Op maandag 25 december 2017 23:27 schreef Cee het volgende:
Die komt de laatste dag pasquote:
Ja, maar dan heb ik deze blijkbaar al die andere keren gemist.quote:Op maandag 25 december 2017 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, dit doet het al wat jaren in de lijst...
quote:
Oh ja, dat was echt geniaal.quote:Op maandag 25 december 2017 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Link naar Google Maps videoclipding.
Dan Wake Up...quote:Op maandag 25 december 2017 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied is nergens een hit geweest, maar staat wel in de top 2000. Rebellion (Lies) niet
Nice.quote:
Veel verschillende stijlen ook. Ik heb op Everything Now gestemd, dat is weer totaal anders.quote:
Nederland is een onbegrijpelijk land.quote:Op maandag 25 december 2017 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied is nergens een hit geweest, maar staat wel in de top 2000. Rebellion (Lies) niet
Ik ga al en ga ook naar Lowlands.quote:Op maandag 25 december 2017 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik twijfel nog. Ligt eraan of ze naar Lowlands gaan en of ik naar Lowlands ga
Rebellion (Lies) is toch geen hit geweest? Deze wel. In ieder geval 3fm Megahit (toen 3fm nog relevant was).quote:Op maandag 25 december 2017 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben deze wel meer gaan waarderen dit jaar, in tegenstelling tot het AF-gemiddelde wat juist achteruit is gegaan bij mij dit jaarquote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is een onbegrijpelijk land.
Komt vooral door de keuzelijst van Radio 2.quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
3fm, wat is dat?quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Rebellion (Lies) is toch geen hit geweest? Deze wel. In ieder geval 3fm Megahit (toen 3fm nog relevant was).
Och, in de meeste andere landen hebben ze volgens mij geen Top 2000. Dus ik klaag niet.quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar staat Wake Up ook op, wat dan weer niet in de lijst komt.quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Komt vooral door de keuzelijst van Radio 2.
Eerste twee albums vind in nog steeds grote klasse. De rest zou ik tegenwoordig niet meer zo snel opzetten.quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben deze wel meer gaan waarderen dit jaar, in tegenstelling tot het AF-gemiddelde wat juist achteruit is gegaan bij mij dit jaar
Oh ja oke, maar geen Rebellion bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 december 2017 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar staat Wake Up ook op, wat dan weer niet in de lijst komt.
Huh??
Ik vind alleen het laatste album niet zo.quote:Op maandag 25 december 2017 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eerste twee albums vind in nog steeds grote klasse. De rest zou ik tegenwoordig niet meer zo snel opzetten.
Waarom is dit een megahit geweest?quote:Op maandag 25 december 2017 23:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Rebellion (Lies) is toch geen hit geweest? Deze wel. In ieder geval 3fm Megahit (toen 3fm nog relevant was).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |