FOK!forum / Klaagbaak / Betalingsachterstand
Themonk5maandag 25 december 2017 @ 18:18
SPOILER
Geachte klant,

U ontvangt deze e-mail, omdat uit onze administratie is gebleken dat het door u te betalen bedrag
voor de geleverde T-Mobile-internetdiensten van de maand april niet van uw rekening kon worden afgeschreven.

Bedrag en specificaties

Wij bieden u nog een laatste mogelijkheid aan om het openstaande factuur van ¤78,00 alsnog binnen 2 tot 3 (werk)dagen te voldoen.
Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig via onze nieuwe V3 (gekoppeld aan ideal) betalingsmiddel tevoldoen.

· Klik hier om het openstaande saldo te voldoen, let op dat u de juiste waarde selecteert.

Zodra u het openstaande achterstand heeft betaald, ontvangt u per mail een unieke 19 cijferige code.
Om de betaling succesvol af te ronden, dient u de 19 cijferige code in te vullen op onze site.

· Klik hier om de per mail ontvangen 19 cijferige code zorgvuldig in te vullen

Na dat u de 19 cijferige code zorgvuldig heeft ingevuld zult u automatisch worden doorverwezen naar onze homepagina

Belangrijk: Hiermee voorkomt u dat er een gerechtsdeurwaarder wordt ingeschakeld.

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen over uw openstaande factuur en de betaling ervan, kijk dan op t-mobile.nl/factuur
Hier vindt u alle vragen en informatie over een betalingsachterstand.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geļnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jan Dekkers
Directeur Klantenservice
En dit dan sturen met e-mail veiligheidszaken1093@mijndomein.nl.... Doe dan ten minste moeite ofzo als je mensen wil gaan zitten oplichten. Sowieso die hele brief... "Binnen 2 TOT 3 werkdagen". Jezus, maak het nog duidelijker.

Klacht: Het feit dat deze e-mails nog steeds verstuurd worden, betekent dat er Nederlanders zijn die zo ontzettend dom zijn hier nog in te trappen :')
halfwaymaandag 25 december 2017 @ 18:22
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 18:18 schreef Themonk5 het volgende:
SPOILER
Geachte klant,

U ontvangt deze e-mail, omdat uit onze administratie is gebleken dat het door u te betalen bedrag
voor de geleverde T-Mobile-internetdiensten van de maand april niet van uw rekening kon worden afgeschreven.

Bedrag en specificaties

Wij bieden u nog een laatste mogelijkheid aan om het openstaande factuur van ¤78,00 alsnog binnen 2 tot 3 (werk)dagen te voldoen.
Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig via onze nieuwe V3 (gekoppeld aan ideal) betalingsmiddel tevoldoen.

· Klik hier om het openstaande saldo te voldoen, let op dat u de juiste waarde selecteert.

Zodra u het openstaande achterstand heeft betaald, ontvangt u per mail een unieke 19 cijferige code.
Om de betaling succesvol af te ronden, dient u de 19 cijferige code in te vullen op onze site.

· Klik hier om de per mail ontvangen 19 cijferige code zorgvuldig in te vullen

Na dat u de 19 cijferige code zorgvuldig heeft ingevuld zult u automatisch worden doorverwezen naar onze homepagina

Belangrijk: Hiermee voorkomt u dat er een gerechtsdeurwaarder wordt ingeschakeld.

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen over uw openstaande factuur en de betaling ervan, kijk dan op t-mobile.nl/factuur
Hier vindt u alle vragen en informatie over een betalingsachterstand.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geļnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jan Dekkers
Directeur Klantenservice
En dit dan sturen met e-mail veiligheidszaken1093@mijndomein.nl.... Doe dan ten minste moeite ofzo als je mensen wil gaan zitten oplichten. Sowieso die hele brief... "Binnen 2 TOT 3 werkdagen". Jezus, maak het nog duidelijker.

Klacht: Het feit dat deze e-mails nog steeds verstuurd worden, betekent dat er Nederlanders zijn die zo ontzettend dom zijn hier nog in te trappen :')
Moet je je maar niet op homo sites registreren
Karig_Hutjemaandag 25 december 2017 @ 18:22
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 18:18 schreef Themonk5 het volgende:
SPOILER
Geachte klant,

U ontvangt deze e-mail, omdat uit onze administratie is gebleken dat het door u te betalen bedrag
voor de geleverde T-Mobile-internetdiensten van de maand april niet van uw rekening kon worden afgeschreven.

Bedrag en specificaties

Wij bieden u nog een laatste mogelijkheid aan om het openstaande factuur van ¤78,00 alsnog binnen 2 tot 3 (werk)dagen te voldoen.
Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig via onze nieuwe V3 (gekoppeld aan ideal) betalingsmiddel tevoldoen.

· Klik hier om het openstaande saldo te voldoen, let op dat u de juiste waarde selecteert.

Zodra u het openstaande achterstand heeft betaald, ontvangt u per mail een unieke 19 cijferige code.
Om de betaling succesvol af te ronden, dient u de 19 cijferige code in te vullen op onze site.

· Klik hier om de per mail ontvangen 19 cijferige code zorgvuldig in te vullen

Na dat u de 19 cijferige code zorgvuldig heeft ingevuld zult u automatisch worden doorverwezen naar onze homepagina

Belangrijk: Hiermee voorkomt u dat er een gerechtsdeurwaarder wordt ingeschakeld.

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen over uw openstaande factuur en de betaling ervan, kijk dan op t-mobile.nl/factuur
Hier vindt u alle vragen en informatie over een betalingsachterstand.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geļnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jan Dekkers
Directeur Klantenservice
En dit dan sturen met e-mail veiligheidszaken1093@mijndomein.nl.... Doe dan ten minste moeite ofzo als je mensen wil gaan zitten oplichten. Sowieso die hele brief... "Binnen 2 TOT 3 werkdagen". Jezus, maak het nog duidelijker.

Klacht: Het feit dat deze e-mails nog steeds verstuurd worden, betekent dat er Nederlanders zijn die zo ontzettend dom zijn hier nog in te trappen :')
Ik zou het overmaken voordat het te laat is. Met veiligheidszaken1093 valt niet te spotten.
HaagseSjonnieemaandag 25 december 2017 @ 18:26
Piemelsites
vogeltjesdansmaandag 25 december 2017 @ 21:31
Niet eens de mogelijkheid hebben om met bitcoins te betalen :')
Bitlordmaandag 25 december 2017 @ 21:37
Ik betaalde hen laatst ook niet omdat ik het niet vertrouwde. Thans slaap ik bij het Leger des Heils nadat 1093 al mijn bezittingen in beslag heeft genomen en verbeurd heeft verklaard.

Denk goed na met wat je doet!
#ANONIEMmaandag 25 december 2017 @ 21:39
Ik zou gewoon 78,01 overboeken om hun administratie te pesten.
suijkerbuijkmaandag 25 december 2017 @ 22:33
lol zo een van tele2 gehad
Even tele2 gebeld en op hoogte gebracht
Niet veel later een allegemenen email dat er op lichters zijn en dat er niet betaald word.
Je kan het nacontroleren met de officelen tele2 ap over je facturen
KreKkeRwoensdag 27 december 2017 @ 04:11
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 18:18 schreef Themonk5 het volgende:
Sowieso die hele brief... "Binnen 2 TOT 3 werkdagen". Jezus, maak het nog duidelijker.


Dit is wel heel achterlijk inderdaad _O- :')
nijnjawoensdag 27 december 2017 @ 04:28
Ik zou gewoon betalen, anders kleden ze je helemaal uit tot je string
Pharkuswoensdag 27 december 2017 @ 07:28
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 04:28 schreef nijnja het volgende:
Ik zou gewoon betalen, anders kleden ze je helemaal uit tot je string
Die vindt ze al zo rot zitten.
nijnjawoensdag 27 december 2017 @ 08:24
quote:
1s.gif Op woensdag 27 december 2017 07:28 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Die vindt ze al zo rot zitten.
Daarom :D
#ANONIEMdonderdag 28 december 2017 @ 15:18
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 18:18 schreef Themonk5 het volgende:
SPOILER
Geachte klant,

U ontvangt deze e-mail, omdat uit onze administratie is gebleken dat het door u te betalen bedrag
voor de geleverde T-Mobile-internetdiensten van de maand april niet van uw rekening kon worden afgeschreven.

Bedrag en specificaties

Wij bieden u nog een laatste mogelijkheid aan om het openstaande factuur van ¤78,00 alsnog binnen 2 tot 3 (werk)dagen te voldoen.
Door onderstaande stappen te volgen kunt u dit bedrag eenvoudig via onze nieuwe V3 (gekoppeld aan ideal) betalingsmiddel tevoldoen.

· Klik hier om het openstaande saldo te voldoen, let op dat u de juiste waarde selecteert.

Zodra u het openstaande achterstand heeft betaald, ontvangt u per mail een unieke 19 cijferige code.
Om de betaling succesvol af te ronden, dient u de 19 cijferige code in te vullen op onze site.

· Klik hier om de per mail ontvangen 19 cijferige code zorgvuldig in te vullen

Na dat u de 19 cijferige code zorgvuldig heeft ingevuld zult u automatisch worden doorverwezen naar onze homepagina

Belangrijk: Hiermee voorkomt u dat er een gerechtsdeurwaarder wordt ingeschakeld.

Veelgestelde vragen

Heeft u nog vragen over uw openstaande factuur en de betaling ervan, kijk dan op t-mobile.nl/factuur
Hier vindt u alle vragen en informatie over een betalingsachterstand.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geļnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Jan Dekkers
Directeur Klantenservice
En dit dan sturen met e-mail veiligheidszaken1093@mijndomein.nl.... Doe dan ten minste moeite ofzo als je mensen wil gaan zitten oplichten. Sowieso die hele brief... "Binnen 2 TOT 3 werkdagen". Jezus, maak het nog duidelijker.

Klacht: Het feit dat deze e-mails nog steeds verstuurd worden, betekent dat er Nederlanders zijn die zo ontzettend dom zijn hier nog in te trappen :')
Terechte klacht maar ga maar eens informeren bij de overheid hoeveel mensen er echt gewoon in blijven trappen en zich laten beetnemen.
Themonk5donderdag 28 december 2017 @ 15:53
Deurwaarders staan voor mijn deur. :'(
Werkmandonderdag 28 december 2017 @ 19:28
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 18:18 schreef Themonk5 het volgende:
Met vriendelijke groet,

Johan Derksen
Directeur Klantenservice
16m3kom.gif
Werkmandonderdag 28 december 2017 @ 19:30
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 15:53 schreef Themonk5 het volgende:
Deurwaarders staan voor mijn deur. :'(
0LOcNhd.gif