prima schrijver, matige zangerquote:Op maandag 25 december 2017 11:09 schreef laxus13 het volgende:
Prima Dylan maar niet een van zijn beste
tja dat ligt aan jouquote:Op maandag 25 december 2017 11:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ah! Hai!
Volgens mij hebben we elkaar in een jaar tijd gewoon helemaal niet gezien
The Scientist daarentegenquote:Op maandag 25 december 2017 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Fix You is het diepte punt.
Een dieptepunt dat veels te hoog staat.quote:Op maandag 25 december 2017 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Fix You is het diepste punt.
Moeilijk te zeggen. En dat is niet omdat ik het dat zo'n goed nummer vind.quote:Op maandag 25 december 2017 11:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Fix You is het diepste punt.
Don't Panic.. maar ja die staat er niet in.quote:
Dat heb ik ook bij Bob. Veel van die teksten hoeven niet op muziek. Die zijn zonder beter.quote:Op maandag 25 december 2017 11:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
prima schrijver, matige zanger
Dit vind ik wel,een van zijn mooie nummers
Fix you is het bewijs dat veel mensen toon doof zijn en totaal geen gevoel hebben voor muziek.quote:Op maandag 25 december 2017 11:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een dieptepunt dat veels te hoog staat.
Niks mis met Fix Youquote:Op maandag 25 december 2017 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fix you is het bewijs dat veel mensen toon doof zijn en totaal geen gevoel hebben voor muziek.
Dat is met wel meer nummers in deze lijst zo.quote:Op maandag 25 december 2017 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fix you is het bewijs dat veel mensen toon doof zijn en totaal geen gevoel hebben voor muziek.
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 25 december 2017 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Don't Panic.. maar ja die staat er niet in.
Ik hoor liever Panic. Al is dat dan van The Smiths.quote:Op maandag 25 december 2017 11:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Don't Panic.. maar ja die staat er niet in.
moet eens komen buurten in het R49 topicquote:
Fuck you!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |