verstandig, de snob heeft neit de allure.. en niet onze gezelligheidquote:Op maandag 25 december 2017 11:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heel even getwijfeld of ik de Snob aan zou laten staan, maar ik kan het geloof ik niet over mn hart verkrijgen.
Hearing aidsquote:
Ik sluit me aan bij het team "Chapmanquote:
en terecht!quote:Op maandag 25 december 2017 11:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heel even getwijfeld of ik de Snob aan zou laten staan, maar ik kan het geloof ik niet over mn hart verkrijgen.
Precies.quote:Op maandag 25 december 2017 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
verstandig, de snob heeft neit de allure.. en niet onze gezelligheid
Coldplay staat er echt wel vaker in hoor.quote:Op maandag 25 december 2017 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
De echte ooraids moet nog komen. Ergens in de top 10 staat hij.
de achterhoek stemt allemaal op normaal en volbeatquote:Op maandag 25 december 2017 11:10 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen
Ik zat net nog eens goed door de lijst te scrollen, maar die absurde stijging van Sad Man's Tongue van Volbeat (vette plaat trouwens), heb ik een sterfgeval gemist?
Dat had ie vorig jaar moeten doenquote:Op maandag 25 december 2017 11:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
ach jee Bob profiteert niet echt van de Nobelprijsbonus
Dit stond ooit vee hoger en ook Subterranean eruit
Ah! Hai!quote:
Maar Fix You is het diepste punt.quote:Op maandag 25 december 2017 11:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Coldplay staat er echt wel vaker in hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |