Wat zou John Henderson op een avond als deze naar binnen schuiven?quote:Op zondag 24 december 2017 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
overbetaalde vedettes zijn het
WASTED.quote:Op zondag 24 december 2017 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
Beelden van de Rob kros bandwagon na de verpulvering door het Golvend galjoen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ik heb zelf op het FOK! Forum gezeten. Maar ik ben er weg want er wordt superveel gepest. De moderators doen niets, er is vriendjespolitiek.
VdV met MvG.quote:Op zondag 24 december 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack van Gelder is dik met DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP HOOOOOOOOOOOOO
Henk Spaan speelde in een Baantjer-aflevering de rol van een schrijver die het niet had op zijn stiefzoon #genot.quote:
BEAR CUM THERE IS BEAR CUMquote:Op zondag 24 december 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack van Gelder is dik met DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP HOOOOOOOOOOOOO
Met zijn boze blik toen.quote:Op zondag 24 december 2017 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Spaan speelde in een Baantjer-aflevering de rol van een schrijver die het niet had op zijn stiefzoon #genot.
KOEKOEK, dat lijken me stuk of drie herniaatjes. Wellicht kunnen ze tips krijgen van Fat Vinny en Chizzyquote:Op zondag 24 december 2017 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
Beelden van de Rob kros bandwagon na de verpulvering door het Golvend galjoen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |