quote:
quote:Op zondag 24 december 2017 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://forum.kindertelef(...)l-55/fok-forum-24190
Ik vond je tekening wel mooi, Stijn.
quote:Weet iemand hoe ik de topic kan verwijderen? Of weg hacken? Ik doe alles.
En nee ik wil niet met mijn ouders praten (of met iemand anders).
Ik mis het dartsquote:Op zondag 24 december 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lethal Weapon, Die Hard, CSI New York, Expeditie Robinson, All you need is love, Andre Rieu, Joris Kerstboom, Serious Request
Wat een fantastische programmering op kerstavond
quote:Op zondag 24 december 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lethal Weapon, Die Hard, CSI New York, Expeditie Robinson, All you need is love, Andre Rieu, Joris Kerstboom, Serious Request
Ik mag hopen dat dit sarcasme is. Behoudens de twee films die pas voor de 340ste keer worden uitgezonden is het voornamelijk tokkievermaak.quote:Op zondag 24 december 2017 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat zou John Henderson op een avond als deze naar binnen schuiven?quote:Op zondag 24 december 2017 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
overbetaalde vedettes zijn het
WASTED.quote:Op zondag 24 december 2017 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
Beelden van de Rob kros bandwagon na de verpulvering door het Golvend galjoen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Ik heb zelf op het FOK! Forum gezeten. Maar ik ben er weg want er wordt superveel gepest. De moderators doen niets, er is vriendjespolitiek.
VdV met MvG.quote:Op zondag 24 december 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack van Gelder is dik met DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP HOOOOOOOOOOOOO
Henk Spaan speelde in een Baantjer-aflevering de rol van een schrijver die het niet had op zijn stiefzoon #genot.quote:
BEAR CUM THERE IS BEAR CUMquote:Op zondag 24 december 2017 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack van Gelder is dik met DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP DENNIS BERGKAMP HOOOOOOOOOOOOO
Met zijn boze blik toen.quote:Op zondag 24 december 2017 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Henk Spaan speelde in een Baantjer-aflevering de rol van een schrijver die het niet had op zijn stiefzoon #genot.
KOEKOEK, dat lijken me stuk of drie herniaatjes. Wellicht kunnen ze tips krijgen van Fat Vinny en Chizzyquote:Op zondag 24 december 2017 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
Beelden van de Rob kros bandwagon na de verpulvering door het Golvend galjoen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |