Ik heb toch niet gezegd in hoeveel beurten ik dat doequote:Op zondag 24 december 2017 19:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dat een uitdaging is kan je er niet zoveel van.
Dat klinkt treurig.quote:Op zondag 24 december 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet vanavond Spotify aan en laat mezelf verzinken in muziek.
Nee maar als je niet veel singles mist dan ben je daar snel klaar mee lijkt me.quote:Op zondag 24 december 2017 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd in hoeveel beurten ik dat doe
quote:Op zondag 24 december 2017 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat wel een lampje branden, anders komen de inbrekers langs.
Ik zet meestal mijn licht uit voor het emo-effect. Beneden gaan demense All You Need Is Love kijken, dat doe ik mezelf niet aan weet je. Dat is zelfrespect, dat is denken aan je imago. Het zou toch verschrikkelijk zijn als je morgen of overmorgen vertelt aan je familie of wie dan ook dat je naar een verschrikkelijke feelgoodshow hebt moeten kijken. Dan ben ik liever verzonken in gedachten.quote:Op zondag 24 december 2017 19:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat wel een lampje branden, anders komen de inbrekers langs.
quote:Op zondag 24 december 2017 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zet meestal mijn licht uit voor het emo-effect. Beneden gaan demense All You Need Is Love kijken, dat doe ik mezelf niet aan weet je. Dat is zelfrespect, dat is denken aan je imago. Het zou toch verschrikkelijk zijn als je morgen of overmorgen vertelt aan je familie of wie dan ook dat je naar een verschrikkelijke feelgoodshow hebt moeten kijken. Dan ben ik liever verzonken in gedachten.
Ik heb nog wel tips voor depressieve muziek.quote:Op zondag 24 december 2017 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet vanavond Spotify aan en laat mezelf verzinken in muziek.
Tom is een prutser maar Andere Tijden Sport doet hij nog wel óke. Marcel heeft nog nooit iets goed gedaan.quote:Op zondag 24 december 2017 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is erger, Tom egberts of Marcel Maijer?
Tom Egbers is een mens waarmee je alleen maar medelijden kunt hebben. Het amateurisme, hem zien spartelen, het wekelijks opnieuw proberen maakt hem toch een waardig mens. Docu's maken kan hij wel. Zuurstof kan niets, die kent zijn eigen grenzen of knowhow niet. Liever scoort hij goedkoop, liever trekt hij een gek shirtje aan, liever frustreert hij de hele mensheid met zijn aanwezigheid op de televisie.quote:Op zondag 24 december 2017 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
Wie is erger, Tom egberts of Marcel Maijer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |