Mooie app zou dat zijn jaquote:Op zondag 24 december 2017 11:14 schreef Basp1 het volgende:
Lijkt me nog wel te doen.
Je zou in je smartphone gewoon een bacterieteller moeten hebggen om het zeker te weten.
Gewaagd.quote:Op zondag 24 december 2017 11:20 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ik ga ervoor het ruikt niet vreemd of zo.
mag ook geen enkel probleem zijnquote:Op zondag 24 december 2017 11:20 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Ik ga ervoor het ruikt niet vreemd of zo.
Die rooksmaak is vaak wat het is, een smaakje. Geen garantie voor de lange houdbaarheid zoals bij een "echte" van de visboer. Maar misschien gaat het wel over een echte dat vermeldt de geschiedenis dan weer niet.quote:Op zondag 24 december 2017 11:42 schreef Farenji het volgende:
Gerookt, dus niks aan de hand. Dat blijft wel even goed. Vers was het misschien een ander verhaal geweest.
quote:Op zondag 24 december 2017 12:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als je een poes in huis hebt, die even laten proeven![]()
Als die het niet eet is het zeker bedorven
Eet poes het wel dan op tijd rest weghalen en zelf opeten
Ik hoop dat het echte rook was het was een hele vis geen filet of zo en het zag er ook uit als een gerookte vis.quote:Op zondag 24 december 2017 12:22 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Die rooksmaak is vaak wat het is, een smaakje. Geen garantie voor de lange houdbaarheid zoals bij een "echte" van de visboer. Maar misschien gaat het wel over een echte dat vermeldt de geschiedenis dan weer niet.
Nou ja, je leeft nog Maestro. Niet een bietje misselijk? Zo niet dat kon het dus prima.quote:Op zondag 24 december 2017 13:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ik hoop dat het echte rook was het was een hele vis geen filet of zo en het zag er ook uit als een gerookte vis.
I feel goodquote:Op zondag 24 december 2017 16:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nou ja, je leeft nog Maestro. Niet een bietje misselijk? Zo niet dat kon het dus prima.
Jammer dat die smartphone waarschijnlijk de grootste bacillenhaard in je omgeving is.quote:Op zondag 24 december 2017 11:14 schreef Basp1 het volgende:
Lijkt me nog wel te doen.
Je zou in je smartphone gewoon een bacterieteller moeten hebggen om het zeker te weten.
Het vet in de makreel wordt ranzig. Dat is wat je dan proeft. Hoewel het dan nog prima kan qua gezondheid is de smaak dan al to oblivian.quote:Op zondag 24 december 2017 16:29 schreef qajariaq het volgende:
Ik vind makreel vies worden als het iets ouder is. De structuur gaat er dan een beetje uit. Maar dat is iets anders dan bacterieel niet goed meer.
quote:Op zondag 24 december 2017 17:40 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook een flinke afweer opgebouwd met je prison hooch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |