abonnement Unibet Coolblue
pi_175973791
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 16:11 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

:')
Nou ja, ik vind het een uitermate agressief volk, niets mis mee eens kijken hoe dat komt.
Politieke correctheid bewaar je maar voor een ander.
pi_175974692
Ik moet bij seksuele onthouding altijd meteen denken aan pastoors en dominees die zich vergrijpen aan kleine jongetjes en meisjes. Omdat ze hun zelf (of door hun bijbel) opgelegde dogma's niet kunnen uitvoeren. En dat weer omdat het totaal tegen de menselijke natuur in gaat om jezelf voor langere tijd te onthouden van behoeftes. Het werkt hoogstens voor mensen met een obsessie of verslaving. Net zoals bij een alcoholist alleen totaalonthouding werkt terwijl de meeste mensen zonder problemen met alcohol kunnen omgaan. Maar met dit verschil, dat sex een natuurlijke behoefte is zoals ademen. Dat snijd je niet zomaar even voor langere tijd af zonder allerlei neuroses te ontwikkelen.
pi_175974748
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef Atak het volgende:
Ik heb net ruzie gehad met een chick omdat ik niet wilde. Ze wilde het liefst om de 2-3 dagen en dat wil ik weer niet. Ik stop die energie die ik kwijtraak in seks liever in sport, werken en leren. En seks hebben beïnvloed je performance in delen van je leven. Wat vinden jullie hier over?
Het is simpel, jullie matchen niet.
  zondag 24 december 2017 @ 17:04:44 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175974963
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 16:52 schreef ray-xxx het volgende:
Ik moet bij seksuele onthouding altijd meteen denken aan pastoors en dominees die zich vergrijpen aan kleine jongetjes en meisjes. Omdat ze hun zelf (of door hun bijbel) opgelegde dogma's niet kunnen uitvoeren. En dat weer omdat het totaal tegen de menselijke natuur in gaat om jezelf voor langere tijd te onthouden van behoeftes. Het werkt hoogstens voor mensen met een obsessie of verslaving. Net zoals bij een alcoholist alleen totaalonthouding werkt terwijl de meeste mensen zonder problemen met alcohol kunnen omgaan. Maar met dit verschil, dat sex een natuurlijke behoefte is zoals ademen. Dat snijd je niet zomaar even voor langere tijd af zonder allerlei neuroses te ontwikkelen.
Ik denk niet dat het zo zit, dat iemand door dat celibaat een pedo wordt.
Wel denk ik dat het celibaat best aantrekkelijk kan zijn voor iemand die pedo is. Dat kan 2 kanten op, van in gelegenheid komen om pedoseksueel te kunnen zijn (dat als reden), of omdat iemand dacht dat ze daarmee wel hun pedofilie onder controle konden houden (wat dan mis gaat omdat er enkel ontkenning is en geen hoe ga je om met wat in je zit).

Zeker vroeger denk ik dat het celibaat aardig wat mensen heeft getrokken die een niet geaccepteerde of zelfs kwalijke geaardheid/seksuele voorkeur hadden.
Tegenwoordig is dat wat minder nodig aangezien de maatschappij je wat minder uitkotst bij anders.
Bij pedo's blijft dit nog een beetje. Dan heb je zoals gezegd de predatoren die het bewust uitkiezen omdat ze daar hun ding kunnen uiten (zoals wel meer machtsposities predatoren trekken), maar ook degene die denken dan met 'gods' hulp, routine en doctrine ze op het rechte pad kunnen blijven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175975169
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 17:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zo zit, dat iemand door dat celibaat een pedo wordt.
Wel denk ik dat het celibaat best aantrekkelijk kan zijn voor iemand die pedo is. Dat kan 2 kanten op, van in gelegenheid komen om pedoseksueel te kunnen zijn (dat als reden), of omdat iemand dacht dat ze daarmee wel hun pedofilie onder controle konden houden (wat dan mis gaat omdat er enkel ontkenning is en geen hoe ga je om met wat in je zit).

Zeker vroeger denk ik dat het celibaat aardig wat mensen heeft getrokken die een niet geaccepteerde of zelfs kwalijke geaardheid/seksuele voorkeur hadden.
Tegenwoordig is dat wat minder nodig aangezien de maatschappij je wat minder uitkotst bij anders.
Bij pedo's blijft dit nog een beetje. Dan heb je zoals gezegd de predatoren die het bewust uitkiezen omdat ze daar hun ding kunnen uiten (zoals wel meer machtsposities predatoren trekken), maar ook degene die denken dan met 'gods' hulp, routine en doctrine ze op het rechte pad kunnen blijven.
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Of beide.

God zij dank ;) geloof ik niet in hun god maar luister ik gewoon naar wat ik nodig heb en stuur dat regelmatig bij door zelf analyse. Hier geen onhaalbare hogere idealen. Gewoon praktisch neuken haha...
  zondag 24 december 2017 @ 17:22:32 #31
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_175975303
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 17:15 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Dat zou natuurlijk ook kunnen. Of beide.

God zij dank ;) geloof ik niet in hun god maar luister ik gewoon naar wat ik nodig heb en stuur dat regelmatig bij door zelf analyse. Hier geen onhaalbare hogere idealen. Gewoon praktisch neuken haha...
Zou wel interessant zijn als dat eens onderzocht wordt. Nu is het koffiedik kijken idd.

Maar jij hebt het ook 'makkelijk', je hebt geen geaardheid/voorkeur die kwalijk is en waar je aan wil ontsnappen. Voor een pedo die geen kinderen wil traumatiseren is er geen gewoon praktisch neuken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_175975414
Er zijn genoeg medicijnen die libido onderdrukken
pi_175976167
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 17:22 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zou wel interessant zijn als dat eens onderzocht wordt. Nu is het koffiedik kijken idd.

Maar jij hebt het ook 'makkelijk', je hebt geen geaardheid/voorkeur die kwalijk is en waar je aan wil ontsnappen. Voor een pedo die geen kinderen wil traumatiseren is er geen gewoon praktisch neuken.
Zolang ze ook daadwerkelijk van kinderen afblijven is het prima.

Het is wel interessant dat nog niet zo lang geleden, in de 80er jaren er nog redelijk liberaal werd gedacht over pedofilie. Ik kan me zelfs een sexwinkel in hartje amsterdam in de 90's herinneren die een pedoblaadje met een gruwelijk expliciete misbruik foto open en bloot in de etalage had liggen. (Persoonlijk gezien)

Daarnaast is er bijv een stam in Papua Guinea waar ouderen sex hebben met kinderen. http://www.orijinculture.(...)apua-guinea/?lang=nl Bij deze stam moeten heel jonge jongens oudere mannen pijpen en het zaad opeten. Dit heeft bij hun een rituele betekenis. Bij ons zou de hele stam in de gevangenis belanden. Bij hun is het hun cultuur en ik betwijfel eerlijk gezegd of er veel jongens opgroeien met een trauma (alhoewel je dat natuurlijk nooit zeker weet). De ouderen hebben hetzelfde ritueel immers ooit ook ondergaan. In andere woorden: trauma's ontstaan soms vooral doordat iets niet geaccepteerd wordt door de meerderheid en het kind weet dat het niet mag, etc. In onze cultuur worden pedo's terecht (ik ben ook een kind van deze cultuur) als ziek en gestoord gezien met onaanvaardbaar gedrag.

Maar goed ik dwaal af... terug naar seksuele onthouding
pi_175976296
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 16:52 schreef ray-xxx het volgende:
Ik moet bij seksuele onthouding altijd meteen denken aan pastoors en dominees die zich vergrijpen aan kleine jongetjes en meisjes. Omdat ze hun zelf (of door hun bijbel) opgelegde dogma's niet kunnen uitvoeren. En dat weer omdat het totaal tegen de menselijke natuur in gaat om jezelf voor langere tijd te onthouden van behoeftes. Het werkt hoogstens voor mensen met een obsessie of verslaving. Net zoals bij een alcoholist alleen totaalonthouding werkt terwijl de meeste mensen zonder problemen met alcohol kunnen omgaan. Maar met dit verschil, dat sex een natuurlijke behoefte is zoals ademen. Dat snijd je niet zomaar even voor langere tijd af zonder allerlei neuroses te ontwikkelen.
Voorbeeld van alcoholverslaving gaat ook op voor seks. Als je zonder alcohol kan dan kan je ook zonder seks. Ik zeg trouwens niet dat je je totaal moet onthouden. Ik weg doe het met maten.
pi_175976520
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 18:10 schreef Atak het volgende:

[..]

Voorbeeld van alcoholverslaving gaat ook op voor seks. Als je zonder alcohol kan dan kan je ook zonder seks.
Ik betwijfel het... De meeste mensen op deze planeet hebben wel eens sex, terwijl alcohol niet overal gedronken wordt... Duidt toch op een natuurlijke behoefte.

[ Bericht 5% gewijzigd door ray-xxx op 24-12-2017 18:28:16 ]
  zondag 24 december 2017 @ 18:24:07 #36
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_175976579
In de leugens van fundamentalistische refos trappen. :')

Gewoon neuken tot je lul schraal is.
pi_175976684
Ik had juist begrepen dat je energie en positieve 'hormonen' aanmaakt als je regelmatig seks hebt. Ook zou het je lichaam sterker maken en werd je beter bestand tegen ziektes (zoals verkoudheid en griep).

Maar goed, als vrouw 'verlies' je natuurlijk niets. Lijkt mij dat het meer energie kost bij mannen dan andersom.
pi_175977037
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 18:28 schreef CaVaBien het volgende:
Ik had juist begrepen dat je energie en positieve 'hormonen' aanmaakt als je regelmatig seks hebt. Ook zou het je lichaam sterker maken en werd je beter bestand tegen ziektes (zoals verkoudheid en griep).

Maar goed, als vrouw 'verlies' je natuurlijk niets. Lijkt mij dat het meer energie kost bij mannen dan andersom.
Daarom vallen we ook altijd als een blok in slaap daarna... Eindelijk begrip! :D
Maar op langere termijn werkt het ook bij mannen alleen maar positief. Daar heeft de natuur wel voor gezorgd. Anders zouden alle mannen er als uitgemergelde lijken bij lopen...
pi_175981654
komt door sport.
Sporten op dagelijks prestatie maakt een stof in je lichaam aan.
Die stof maak jouw weer verslaaft aan sport .
Sport maak jouw ook gelukkige.
Als je stop met sporten krijg je depri voor even , ook wel afkikken.

Het is normaal dat sport mensen weining seks hebben omdat de testaron word omgezet naar bouw stoffen en energie .

Dat is de reden dat seks jouw niet veel doet.

Trouwens dikke mensen zijn juist meer seks belust en ook vaker meer vader en moeder persoon.
Dit komt omdat bij die personen de testarone wel word gebruikt waar het voor is.


Dus een vrouw en man is beter af met een partner die niet sport als hobby.

Mensen die sporten als fitnes zijn ook zo bezig met hun zelf dat ze hun eigen partner vergeten.

Dus ts je sukkel dat je bent
iets minder sporten en je vrouw wat meer neuken.
dat is belance in een relatie .
pi_175985688
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef Atak het volgende:
Ik ben iemand die een hoge sexdrive heeft vanwege testosteron. Ik had laatst mijn bloedwaarden laten testen voor iets anders en toen was ik ver boven gemiddeld.

Als ik wil kan ik meerdere keren per dag maar daar wordt je helemaal suf van natuurlijk. Ik voel me fijn als ik het bij 1 keer per week of 1 keer per twee weken. Ik ben dan veel scherper en vrolijker. Dit heeft trouwens met de beweging No-Fap te maken.

Uit mijn ervaring vinden vrouwen dit niet fijn. Ik heb net ruzie gehad met een chick omdat ik niet wilde. Ze wilde het liefst om de 2-3 dagen en dat wil ik weer niet. Ik stop die energie die ik kwijtraak in seks liever in sport, werken en leren. En seks hebben beïnvloed je performance in delen van je leven. Wat vinden jullie hier over?

Dat klinkt misschien raar. Als je een hoge sexdrive hebt waarom gebruik je het dan niet? Het is heel simpel. Als je horny bent dan ben je veel sterker, scherper en pienterder. Daarom dat sportmannen ook geen seks of weinig seks hebben. Mensen die vaak seks hebben zijn vaak suf en doen het niet goed op werk, school en sport.
Helaas pindakaas. Wanneer je bloed getest wordt, dan wordt dat niet getest op alles.
Verder heeft testosteron ook geen invloed op je sexdrive, dus dubbel gelul.

Doei Atak, volgende topic :W
Ik doe mijn best.
pi_176001205
quote:
Omdat we te bezig zijn met westerse punani.
pi_176001219
quote:
0s.gif Op maandag 25 december 2017 06:27 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Helaas pindakaas. Wanneer je bloed getest wordt, dan wordt dat niet getest op alles.
Verder heeft testosteron ook geen invloed op je sexdrive, dus dubbel gelul.

Doei Atak, volgende topic :W
Wat is alles? Je hoeft ook niet alles te testen.
pi_176001250
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 22:12 schreef suijkerbuijk het volgende:
komt door sport.
Sporten op dagelijks prestatie maakt een stof in je lichaam aan.
Die stof maak jouw weer verslaaft aan sport .
Sport maak jouw ook gelukkige.
Als je stop met sporten krijg je depri voor even , ook wel afkikken.

Het is normaal dat sport mensen weining seks hebben omdat de testaron word omgezet naar bouw stoffen en energie .

Dat is de reden dat seks jouw niet veel doet.

Trouwens dikke mensen zijn juist meer seks belust en ook vaker meer vader en moeder persoon.
Dit komt omdat bij die personen de testarone wel word gebruikt waar het voor is.


Dus een vrouw en man is beter af met een partner die niet sport als hobby.

Mensen die sporten als fitnes zijn ook zo bezig met hun zelf dat ze hun eigen partner vergeten.

Dus ts je sukkel dat je bent
iets minder sporten en je vrouw wat meer neuken.
dat is belance in een relatie .
Door sporten gaat juist je testosteron omhoog. :')
pi_176002225
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 17:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zo zit, dat iemand door dat celibaat een pedo wordt.
Wel denk ik dat het celibaat best aantrekkelijk kan zijn voor iemand die pedo is. Dat kan 2 kanten op, van in gelegenheid komen om pedoseksueel te kunnen zijn (dat als reden), of omdat iemand dacht dat ze daarmee wel hun pedofilie onder controle konden houden (wat dan mis gaat omdat er enkel ontkenning is en geen hoe ga je om met wat in je zit).

Zeker vroeger denk ik dat het celibaat aardig wat mensen heeft getrokken die een niet geaccepteerde of zelfs kwalijke geaardheid/seksuele voorkeur hadden.
Tegenwoordig is dat wat minder nodig aangezien de maatschappij je wat minder uitkotst bij anders.
Bij pedo's blijft dit nog een beetje. Dan heb je zoals gezegd de predatoren die het bewust uitkiezen omdat ze daar hun ding kunnen uiten (zoals wel meer machtsposities predatoren trekken), maar ook degene die denken dan met 'gods' hulp, routine en doctrine ze op het rechte pad kunnen blijven.
Ik denk ook niet dat je er specifiek pedo van wordt, echter lijkt (gedwongen) onthouding zich vaak te gaan vormen tot een bredere smaak / grotere aacceptatie van seks "partners". Zo ook in gevangenissen.
pi_176002289
quote:
0s.gif Op zondag 24 december 2017 13:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Voor mij geld dit juist andersom. Veel seks maakt dat ik beter functioneer/presteer op andere gebieden.
Voor mij ook. Liefst elke dag.

Overigens komt er na SeX ook weer testosteron vrij.. voor het trainen de volgende dag ofzo.
Whatever...
  maandag 25 december 2017 @ 23:35:27 #47
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_176002394
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:28 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Voor mij ook. Liefst elke dag.

Overigens komt er na SeX ook weer testosteron vrij.. voor het trainen de volgende dag ofzo.
Het is toch echte seks Henk.
pi_176002464
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:35 schreef Nobu het volgende:

[..]

Het is toch echte seks Henk.
Tsja, autocorrect kutzooi.
Whatever...
  dinsdag 26 december 2017 @ 12:17:13 #49
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_176010480
quote:
1s.gif Op maandag 25 december 2017 23:25 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat je er specifiek pedo van wordt, echter lijkt (gedwongen) onthouding zich vaak te gaan vormen tot een bredere smaak / grotere aacceptatie van seks "partners". Zo ook in gevangenissen.
Bredere acceptatie van sexpartners .... Bredere smaak ..... Zeg gewoon ... honger maakt rauwe bonen zoet. Of zoals ik ook al heb horen zeggen: ik neuk alles waar haren op zitten!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 27 december 2017 @ 13:18:43 #50
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_176036948
quote:
1s.gif Op zondag 24 december 2017 01:48 schreef Atak het volgende:
Ik ben iemand die een hoge sexdrive heeft vanwege testosteron. Ik had laatst mijn bloedwaarden laten testen voor iets anders en toen was ik ver boven gemiddeld.

Als ik wil kan ik meerdere keren per dag maar daar wordt je helemaal suf van natuurlijk. Ik voel me fijn als ik het bij 1 keer per week of 1 keer per twee weken. Ik ben dan veel scherper en vrolijker. Dit heeft trouwens met de beweging No-Fap te maken.

Uit mijn ervaring vinden vrouwen dit niet fijn. Ik heb net ruzie gehad met een chick omdat ik niet wilde. Ze wilde het liefst om de 2-3 dagen en dat wil ik weer niet. Ik stop die energie die ik kwijtraak in seks liever in sport, werken en leren. En seks hebben beïnvloed je performance in delen van je leven. Wat vinden jullie hier over?

Dat klinkt misschien raar. Als je een hoge sexdrive hebt waarom gebruik je het dan niet? Het is heel simpel. Als je horny bent dan ben je veel sterker, scherper en pienterder. Daarom dat sportmannen ook geen seks of weinig seks hebben. Mensen die vaak seks hebben zijn vaak suf en doen het niet goed op werk, school en sport.
Wat een bullshit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')