Totaal niet johquote:Op zondag 24 december 2017 01:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zoete surrigaat drankje zijn het net net
truste Moloquote:Op zondag 24 december 2017 01:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Totaal niet joh
Maar was nostalgie eventjes
En nu ga ik glas wegtikken en lekker slapen.
Snurkse allen!![]()
ja, ze zijn fors bezig om al dat soort zaken aan te pakkenquote:
vet stom, want ik betaal er gewoon voorquote:Op zondag 24 december 2017 01:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, ze zijn fors bezig om al dat soort zaken aan te pakken
Gelukkig blijft het dweilen met de kraan open
yep, maar dat geld gaat geheid niet naar de content die je er mee kon kijkenquote:Op zondag 24 december 2017 01:35 schreef Saisai het volgende:
[..]
vet stom, want ik betaal er gewoon voor
hoezo niet? ik heb gewoon een tv abonnement en kijk het via kodi.quote:Op zondag 24 december 2017 01:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maar dat geld gaat geheid niet naar de content die je er mee kon kijken
maar waar heb je dat abonnement afgesloten dan?quote:Op zondag 24 december 2017 01:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
hoezo niet? ik heb gewoon een tv abonnement en kijk het via kodi.
Is er geen storing?quote:Op zondag 24 december 2017 01:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
hoezo niet? ik heb gewoon een tv abonnement en kijk het via kodi.
bij ziggo. Innen ze elke maand.quote:Op zondag 24 december 2017 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar waar heb je dat abonnement afgesloten dan?
nee, alle tv stream addons in kodi zijn ineens verboden. Dat terwijl het gewoon om npo 1, 2 en 3 gaat en zenders waarvoor je moet inloggen, net als op de sites.quote:
Sinds?quote:Op zondag 24 december 2017 01:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, alle tv stream addons in kodi zijn ineens verboden. Dat terwijl het gewoon om npo 1, 2 en 3 gaat en zenders waarvoor je moet inloggen, net als op de sites.
Ik snap het niet. Waarom moet het allemaal zo moeilijk?
vermoedelijk hebben rechtenclubs de maker van Kodi onder druk gezet.quote:Op zondag 24 december 2017 01:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, alle tv stream addons in kodi zijn ineens verboden. Dat terwijl het gewoon om npo 1, 2 en 3 gaat en zenders waarvoor je moet inloggen, net als op de sites.
Ik snap het niet. Waarom moet het allemaal zo moeilijk?
Ah OK nou dan heb ik die niet iig...quote:Op zondag 24 december 2017 02:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
een maand of twee denk ik. Geldt voor meerdere streaming apps.
ja maar waarom? Het zijn geen illegale streams ofzoquote:Op zondag 24 december 2017 02:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoedelijk hebben rechtenclubs de maker van Kodi onder druk gezet.
Einde Kodi dus vermoedelijk
Ook al zijn het streams van Ziggo die je bekijkt, toch mag het niet, Ziggo biedt deze immers niet zelf aan.quote:Op zondag 24 december 2017 02:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja maar waarom? Het zijn geen illegale streams ofzo
Kodi host zelf niets ... Het is gewoon een soort mediacenter software .. Het gaat om waar de content staatquote:Op zondag 24 december 2017 02:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoedelijk hebben rechtenclubs de maker van Kodi onder druk gezet.
Einde Kodi dus vermoedelijk
Welke dienst van Ziggo heb je dan?quote:Op zondag 24 december 2017 02:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja maar waarom? Het zijn geen illegale streams ofzo
klopt, maar je kan Kodi wel onder druk die plugins laten verwijderenquote:Op zondag 24 december 2017 02:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Kodi host zelf niets ... Het is gewoon een soort mediacenter software .. Het gaat om waar de content staat
nee vast die kut Tim kuikquote:Op zondag 24 december 2017 02:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah op die manier .... Maar dan is het dus niet Ziggo die blockt
Nou die beginnen ook commercieel te gaan merkte ik laatst op.. npo.nlquote:Op zondag 24 december 2017 02:08 schreef Saisai het volgende:
En bovendien, npo 1, 2 en 3 zijn sowieso gratis.
nope, dat was ergens in 2013 een tijd een collega, maar na haar vertrek alleen hier op Fok gezien nogquote:Op zondag 24 december 2017 02:14 schreef chufi het volgende:
Idd die BREIN gast... Koen heb jij nog wat van Mickey je oud collega gehoord? Ze was in strijd met BREIN ivm ondertitels/
Ja ze was opeens een tijdje weg en toen weer terug met oa die actie en toen was ze opeens weer plotseling verdwenen..quote:Op zondag 24 december 2017 02:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nope, dat was ergens in 2013 een tijd een collega, maar na haar vertrek alleen hier op Fok gezien nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 december 2017 02:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ze was opeens een tijdje weg en toen weer terug met oa die actie en toen was ze opeens weer plotseling verdwenen..kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Jij ook al wakker, ik weer een beetje te vroeg...quote:
Ik ook! Veel te vroegquote:Op zondag 24 december 2017 06:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij ook al wakker, ik weer een beetje te vroeg...
Nou vervang ze danquote:Op zondag 24 december 2017 06:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Vandaag een beetje op tijd verse broodjes halen en daarna even snel wat wafels bakken en daarna ga ik zitten en blijf ik zitten.
Bedenk me ineens dat ik eigenlijk de remblokjes van mijn fiets moet vervangen, heb de fiets morgen weer nodig, en de blokjes zijn versleten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |