Die zit ergens op een bank te zoenen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moest ff een topic ter ere van Essje bedenken
quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
moest ff een topic ter ere van Essje bedenken
van alles doorgesmeerdquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft ie uiteindelijk allemaal gefixed? `
Warmte gebrachtquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat heeft ie uiteindelijk allemaal gefixed? `
Heul nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die zit ergens op een bank te zoenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is het een Ziggo monteur? Die gaat pas weer weg als alles weggaat schijnt.quote:
Klinkt als mij in mijn wilde tijdquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is het een Ziggo monteur? Die gaat pas weer weg als alles weggaat schijnt.
Dus als je een probleem hebt dat niet direct opgelost kan worden blijft ie bij je slapen
ja, dat is inderdaadquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:17 schreef essnhills het volgende:
He bah
Ik had TLC op de achtergrond aan staan, met Say yes to the dress enzulks
Maar nu zit ik ineens naar dat Kardashian gebeuren te kijken
Dat gaat zelfs voor iets op de achtergrond aan hebben staan veel te verquote:
Welnee, die trouwdingen zijn allemaal wel leukquote:
ik vind die progs met ziektes enzo wel te bekijkenquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, die trouwdingen zijn allemaal wel leuk
Die zijn ook wel leukquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind die progs met ziektes enzo wel te bekijken
Wat?quote:
Randy of Monty?quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die trouwjurk programma's met die uber-gay kerel
Daar ga ik van braken.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die trouwjurk programma's met die uber-gay kerel
Nou een vrouw die een bepaalde jurk staat alsof god een ruft heeft gelatenquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sws, al die poeha om een jurk.
Je kan leuk/goed gekleed zijn, hartstikke mooi, maar je kunt ook overdrijven, en vaak zie ik vrouwen daaro waarvan ik denk, en de jurk moet dit goedmakenquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou een vrouw die een bepaalde jurk staat alsof god een ruft heeft gelaten
Veel vrouwen hebben wel iets hoor, soms is een chique jurk net wat ze nodig hebben om van meisje naar vamp te komenquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan leuk/goed gekleed zijn, hartstikke mooi, maar je kunt ook overdrijven, en vaak zie ik vrouwen daaro waarvan ik denk, en de jurk moet dit goedmaken
Ja, maar soms is het gewoon echt hopeloos.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel vrouwen hebben wel iets hoor, soms is een chique jurk net wat ze nodig hebben om van meisje naar vamp te komen
Ja hoiquote:
Dan zijn het nog steeds mensen Moquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar soms is het gewoon echt hopeloos.
Ik beweer ook niet dat ze het niet zijn, ik snap gewoon die jurkdrama's niet.quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zijn het nog steeds mensen Mo
quote:Op zaterdag 23 december 2017 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om puistjes uit te knijpen
Ieder zo z'n hobbyquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:50 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zin om puistjes uit te knijpen
Nee dan nogquote:Op zaterdag 23 december 2017 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Heerlijk en intiem en thuis is dat joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |