die zit fucking ver weg maatquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het zit nu wel flink in ons hoofd, dus iedereen hier gaat morgen meteen naar de PLUS
Ja inderdaad, Price is gewoon een speler die op zijn minst het vuur gaat tonen. Barney en vdVoort al helemaal. Cross hoop ik dat hij nek-aan-nek kan blijven in een best of 11, Gurney geef ik daar minder kansen tot toe maar hij moet ook gewoon een keer boven zichzelf uitstijgen in zo'n partij.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Veel potentiële topshows in dat deel wel ja
Bij ons de enige supermarkt in het dorpquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
die zit fucking ver weg maat
Jammer alleen dat de rol van de (ex-)vrouw niet wordt gespeeld door de Dikke van Plus. Dat had het naar een nog kutter niveau getild.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
PLUS heeft een uitstekend marketingbudget
Dat is vooral het probleem hier inderdaad. Net als bij Phil in zijn hoogtijdagen is het niveau zo constant hoog dat een tegenstander in zo'n lange format echt wel een enorm goede dag moet hebben om hem te verslaan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met first to 6 sets wordt Van Gerwen niet getest door Kurnie of Kros
werkt die dikke negerin bij jullie in het dorpquote:Op vrijdag 22 december 2017 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij ons de enige supermarkt in het dorp
Scholten is daar een meester in.quote:Op vrijdag 22 december 2017 23:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Cross hoop ik dat hij nek-aan-nek kan blijven in een best of 11, Gurney geef ik daar minder kansen tot toe maar hij moet ook gewoon een keer boven zichzelf uitstijgen in zo'n partij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |