Heb ik niet!quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:58 schreef Mr.Ping het volgende:
Hoe wil je dat doen met je ruimbagage?
Altijd? Je moet je boarding pass wel scannen dus er zullen wel restricties zijn neem ik aan. Of bedoelde je dat het in principe de hele dag al wel zou kunnen?quote:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:08 schreef FlipjeHolland het volgende:
Je kan tegenwoordig iets van 30 uur van te voren al (online) inchecken dus dan mag je ook gewoon door de security check heen lijkt me.
Wat een goed idee! Zo heb je zomaar gratis 30 uur extra vakantie eigenlijk. Hoe lang mag je rond blijven hangen op Schiphol als je terug komt?quote:Op zaterdag 23 december 2017 15:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Je kunt zelfs overnachten achter security.
Wat? Wie wil er nou graag rondhangen op een luchthaven?quote:Op zondag 24 december 2017 14:05 schreef borbit het volgende:
[..]
[..]
Wat een goed idee! Zo heb je zomaar gratis 30 uur extra vakantie eigenlijk. Hoe lang mag je rond blijven hangen op Schiphol als je terug komt?
Is toch leuk? Zijn allemaal winkeltjes, restaurantjes en ander dingen te doen. Je kan ook kijken naar de vliegtuigen door het raam. Ook zijn er vaak van die massage stoelen. Een rookruimte. En op Schiphol ook een Burger King. Maar ik weet niet zeker of die achter de douane zit of ervoor. Ook zijn er van die rare horizontale roltrappen waar je op kan. Leuke koffie tentjes. Computers om op te internetten. Zoveel te doen, dat gaat nooit vervelen.quote:Op zondag 24 december 2017 14:34 schreef miro86 het volgende:
[..]
Wat? Wie wil er nou graag rondhangen op een luchthaven?
Kan op zich ook de avond van tevoren al. Je hebt zelfs een hotel tussen security en de gates in. Al zou ik dat niet aanraden, maar het is een optie.quote:Op vrijdag 22 december 2017 20:54 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik ga over een paar dagen op vakantie en in verband met het openbaar vervoer rond de feestdagen zijn mijn vriendin en ik in de nacht voor ons vertrek al op Schiphol. Onze vlucht vertrekt om 07:00 en het is ons geadviseerd drie uur van tevoren aanwezig te zijn.
Nooit eerder ben ik al zo lang van tevoren op het vliegveld geweest, dus ik vroeg me af vanaf hoe laat we door de security mogen. Kan dit al vanaf de dag van vertrek (dus na 00:00) of pas drie uur van tevoren?
In departures 2 is alles snachts dicht. En snachts begint rond 21:30.quote:Op zondag 24 december 2017 14:59 schreef borbit het volgende:
[..]
Is toch leuk? Zijn allemaal winkeltjes, restaurantjes en ander dingen te doen. Je kan ook kijken naar de vliegtuigen door het raam. Ook zijn er vaak van die massage stoelen. Een rookruimte. En op Schiphol ook een Burger King. Maar ik weet niet zeker of die achter de douane zit of ervoor. Ook zijn er van die rare horizontale roltrappen waar je op kan. Leuke koffie tentjes. Computers om op te internetten. Zoveel te doen, dat gaat nooit vervelen.
Ik zit liever op m'n bestemming of thuis dan op een luchthaven.quote:Op zondag 24 december 2017 14:59 schreef borbit het volgende:
[..]
Is toch leuk? Zijn allemaal winkeltjes, restaurantjes en ander dingen te doen. Je kan ook kijken naar de vliegtuigen door het raam. Ook zijn er vaak van die massage stoelen. Een rookruimte. En op Schiphol ook een Burger King. Maar ik weet niet zeker of die achter de douane zit of ervoor. Ook zijn er van die rare horizontale roltrappen waar je op kan. Leuke koffie tentjes. Computers om op te internetten. Zoveel te doen, dat gaat nooit vervelen.
En ik neem borbit liever niet te serieus.quote:Op zondag 24 december 2017 16:53 schreef miro86 het volgende:
[..]
Ik zit liever op m'n bestemming of thuis dan op een luchthaven.
In principe zou je ook al 4-5 uur vantevoren er doorheen kunnen, mits je alleen handbagage hebt. Hou er echter rekening mee dat midden in de nacht zo goed als alles dicht is en er dus geen klap te doen is. Ik zou lekker rond 5 uur op de luchthaven zijn, even koffie/ontbijt scoren en dan rustig richting gate.quote:Op vrijdag 22 december 2017 21:06 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Altijd? Je moet je boarding pass wel scannen dus er zullen wel restricties zijn neem ik aan. Of bedoelde je dat het in principe de hele dag al wel zou kunnen?
Dat kan, maar als je een dusdanig vroege vlucht heb, zeg rond 06:00 uur moet je alsnog om 04:00 uur uitchecken wat betekent dat je ervoor al wakker moet zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als wij een vroege vlucht hebben, dan regelen we gewoon een hotel nabij Schiphol. Sheraton eigenlijk altijd, die zit letterlijk aan het vliegveld vast; kan je zo laat als je wil richting het vliegveld lopen.
Voor ons is het gewoon fijn om er de avond voor vertrek al te zijn. Je weet maar nooit 's nachts met treinen. Heel wat minder stress. We zorgen dan dat we rond 7/8 u al in het hotel zijn, en we gaan gewoon wat eerder slapen (in een comfortabel bed), want elk uurtje is er eentje. Hebben we voor de reis opeens aardig wat meer energie, ook al is het vier uur opstaan. Maar werkt anders voor iedereen uiteraard.quote:Op donderdag 28 december 2017 17:58 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Dat kan, maar als je een dusdanig vroege vlucht heb, zeg rond 06:00 uur moet je alsnog om 04:00 uur uitchecken wat betekent dat je ervoor al wakker moet zijn.
Dan is de laatste trein welke ik persoonlijk zou kunnen halen welke om 02:00 uur aankomt op Schiphol zo gek nog niet.
Ik kan een hotel zelfs declareren, of het maakt onderdeel uit van mijn travel budget, maar ik hou dat geld dan liever in mijn eigen zak. Daar komt bij dat ik ook in de lounges kan en die gaan rond 04.45 open waar ik kan douchen, eten etc.
Ik heb eens dagje op Schiphol verbleven, en er is geen fuck aan.quote:Op zondag 24 december 2017 14:59 schreef borbit het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |