Walgelijke act was dat.quote:
Jij misschien.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
We stoten hem alleen af als hij kinderen misbruikt.
Rustig maatquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In dit topic ook dat slaafse juichen voor Vincent van der Voort terwijl er genoeg op dat stukje mens valt aan te merken. Ik vind daar heel veel van. Primitief, debiel, zeg jij het maar. Allemaal omdat er een vlaggetje voor de naam van een darter staat. We stoten hem alleen af als hij kinderen misbruikt of andere foute dingen uit het grote menschenboek doen. Individuele sporters in een individuele sport moet je ten alle tijde kritisch benaderen. Kijk naar karakter, stijl, techniek en gewoon niet naar dat vlaggetje.
Dan zie je ook mensen als een gek juichen voor een debiel als Benito van de Pas en dan denk ik oprecht: ''Waar gáát dit over?''. Met zijn sleutelgatgluurworp, met zijn onzekere woonwagenkampgedrag. Zoals ook wordt aangestipt; dat hele ''vroeger volgde ik de f1 xd maar nu door Max Verstappens komst heb ik er opeens weer veel verstand van nadat ik een tijd lang neit had gekeken xd xd''. Bij Dumoulins Giro-zege vlogen de topics er ook weer doorheen, al die dagjesmensen, want ja het is een Nederlander.
Primitief gedrag, hersenloos gedrag.
Ik kan er echt niet met mijn pet bij hoe simpel en primitief mensen zijn als het op individuele sporten aankomt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:03 schreef Szura het volgende:
Genot de zoveelste anti-chauvinisme-post van Stijn, lekker op dat toetsenbordje rammen
Ik vind stijl juist totaal niet boeiend. Daar naar kijken vind ik nogal achterlijk. Ik hekel een Beaton. Of Lewis met zijn walgelijke mentaliteit. Heb veel meer respect voor strijders als Suljo en Hamilton in zijn top tijd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
In dit topic ook dat slaafse juichen voor Vincent van der Voort terwijl er genoeg op dat stukje mens valt aan te merken. Ik vind daar heel veel van. Primitief, debiel, zeg jij het maar. Allemaal omdat er een vlaggetje voor de naam van een darter staat. We stoten hem alleen af als hij kinderen misbruikt of andere foute dingen uit het grote menschenboek doen. Individuele sporters in een individuele sport moet je ten alle tijde kritisch benaderen. Kijk naar karakter, stijl, techniek en gewoon niet naar dat vlaggetje.
Dan zie je ook mensen als een gek juichen voor een debiel als Benito van de Pas en dan denk ik oprecht: ''Waar gáát dit over?''. Met zijn sleutelgatgluurworp, met zijn onzekere woonwagenkampgedrag. Zoals ook wordt aangestipt; dat hele ''vroeger volgde ik de f1 xd maar nu door Max Verstappens komst heb ik er opeens weer veel verstand van nadat ik een tijd lang neit had gekeken xd xd''. Bij Dumoulins Giro-zege vlogen de topics er ook weer doorheen, al die dagjesmensen, want ja het is een Nederlander.
(lol)quote:Na de persverplichtingen werd de 42-jarige Nederlander door dopingcontroleurs meegenomen voor een dopingcontrole. Daar wil het nog niet erg vlotten, want ruim anderhalf uur later heeft Van der Voort nog steeds niet zijn plas afgeleverd, zo laat hij weten aan Dartsnieuws.com.
Van der Voort vertelt dat hij zo aan ‘ronde drie’ begint. Er zit 45 minuten tussen elke ronde, net zo lang tot er voldoende urine is afgenomen.
Wat heb jij tegen onzekere mensen? Ben je zelf soms onzeker?quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Juichen voor Nederlanders is niets mis mee als je enige affiniteit met de sport hebt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet met mijn pet bij hoe simpel en primitief mensen zijn als het op individuele sporten aankomt.
Die vieze otter heeft alles er al uit gezweetquote:
Ben jij niet door Barney naar darten gaan kijken dan, ik wel namelijk anders had ik nooit gekeken. Barney is ook de enige waarvan ik oprecht hoop dat hij wint.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens wel met dit.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ben jij niet door Barney naar darten gaan kijken dan, ik wel namelijk anders had ik nooit gekeken. Barney is ook de enige waarvan ik oprecht hoop dat hij wint.
Taylor is de enige die ik echt niet mag. De rest zal allemaal wel.
Duid dit even voor me.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Juichen voor Nederlanders is niets mis mee als je enige affiniteit met de sport hebt.
Rob Cross = levenquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:05 schreef hafcfan het volgende:
Mensen die voor Cross juichen verdienen wel echt een doodschop. Kut walk on, kut worp, emotieloos. Vies dik. Eigenlijk is alles kut. Uitgezonderd dat hij kan darten
Van Vincents worp word ik wel echt zenuwachtigquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind stijl juist totaal niet boeiend. Daar naar kijken vind ik nogal achterlijk. Ik hekel een Beaton. Of Lewis met zijn walgelijke mentaliteit. Heb veel meer respect voor strijders als Suljo en Hamilton in zijn top tijd.
Ik snap A422’s punt wel maar hij brengt het altijd zo geforceerdquote:Op vrijdag 22 december 2017 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er valt op elke darter en individu wel wat aan te merken, laat mensen lekker juichen voor wie ze willen.
Ik ben door mijn vader darten gaan kijken, sorry.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ben jij niet door Barney naar darten gaan kijken dan, ik wel namelijk anders had ik nooit gekeken. Barney is ook de enige waarvan ik oprecht hoop dat hij wint.
Taylor is de enige die ik echt niet mag. De rest zal allemaal wel.
Ik vind het een onlogische zin.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat doe ik al in de zin eronder
Alsof hij het voor de uitzending urenlang heeft staan oefenen voor de spiegel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 19:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik snap A422’s punt wel maar hij brengt het altijd zo geforceerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |