abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175928412
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Walgelijke act was dat.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_175928435
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:58 schreef wimderon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
(c) Zipportal
pi_175928436
In dit topic ook dat slaafse juichen voor Vincent van der Voort terwijl er genoeg op dat stukje mens valt aan te merken. Ik vind daar heel veel van. Primitief, debiel, zeg jij het maar. Allemaal omdat er een vlaggetje voor de naam van een darter staat. We stoten hem alleen af als hij kinderen misbruikt of andere foute dingen uit het grote menschenboek doen. Individuele sporters in een individuele sport moet je ten alle tijde kritisch benaderen. Kijk naar karakter, stijl, techniek en gewoon niet naar dat vlaggetje.

Dan zie je ook mensen als een gek juichen voor een debiel als Benito van de Pas en dan denk ik oprecht: ''Waar gáát dit over?''. Met zijn sleutelgatgluurworp, met zijn onzekere woonwagenkampgedrag. Zoals ook wordt aangestipt; dat hele ''vroeger volgde ik de f1 xd maar nu door Max Verstappens komst heb ik er opeens weer veel verstand van nadat ik een tijd lang neit had gekeken xd xd''. Bij Dumoulins Giro-zege vlogen de topics er ook weer doorheen, al die dagjesmensen, want ja het is een Nederlander.

Primitief gedrag, hersenloos gedrag.
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:02:36 #129
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175928459
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
We stoten hem alleen af als hij kinderen misbruikt.
Jij misschien. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_175928465
quote:
In dit topic ook dat slaafse juichen voor Vincent van der Voort terwijl er genoeg op dat stukje mens valt aan te merken. Ik vind daar heel veel van. Primitief, debiel, zeg jij het maar. Allemaal omdat er een vlaggetje voor de naam van een darter staat. We stoten hem alleen af als hij kinderen misbruikt of andere foute dingen uit het grote menschenboek doen. Individuele sporters in een individuele sport moet je ten alle tijde kritisch benaderen. Kijk naar karakter, stijl, techniek en gewoon niet naar dat vlaggetje.

Dan zie je ook mensen als een gek juichen voor een debiel als Benito van de Pas en dan denk ik oprecht: ''Waar gáát dit over?''. Met zijn sleutelgatgluurworp, met zijn onzekere woonwagenkampgedrag. Zoals ook wordt aangestipt; dat hele ''vroeger volgde ik de f1 xd maar nu door Max Verstappens komst heb ik er opeens weer veel verstand van nadat ik een tijd lang neit had gekeken xd xd''. Bij Dumoulins Giro-zege vlogen de topics er ook weer doorheen, al die dagjesmensen, want ja het is een Nederlander.

Rustig maat
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:03:06 #131
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175928470
Genot de zoveelste anti-chauvinisme-post van Stijn, lekker op dat toetsenbordje rammen _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175928481
Vanavond weer juichen voor MvG w/
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_175928484
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:03 schreef Szura het volgende:
Genot de zoveelste anti-chauvinisme-post van Stijn, lekker op dat toetsenbordje rammen _O_
Ik kan er echt niet met mijn pet bij hoe simpel en primitief mensen zijn als het op individuele sporten aankomt.
pi_175928491
quote:

Ik vind stijl juist totaal niet boeiend. Daar naar kijken vind ik nogal achterlijk. Ik hekel een Beaton. Of Lewis met zijn walgelijke mentaliteit. Heb veel meer respect voor strijders als Suljo en Hamilton in zijn top tijd.
pi_175928498
quote:
Na de persverplichtingen werd de 42-jarige Nederlander door dopingcontroleurs meegenomen voor een dopingcontrole. Daar wil het nog niet erg vlotten, want ruim anderhalf uur later heeft Van der Voort nog steeds niet zijn plas afgeleverd, zo laat hij weten aan Dartsnieuws.com.

Van der Voort vertelt dat hij zo aan ‘ronde drie’ begint. Er zit 45 minuten tussen elke ronde, net zo lang tot er voldoende urine is afgenomen.
(lol)
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:04:42 #136
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175928507
quote:

Wat heb jij tegen onzekere mensen? Ben je zelf soms onzeker?
Oh.
pi_175928509
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik kan er echt niet met mijn pet bij hoe simpel en primitief mensen zijn als het op individuele sporten aankomt.
Juichen voor Nederlanders is niets mis mee als je enige affiniteit met de sport hebt.

Maar Anita's die niet weten of er lucht of zand in een supersoft zit mogen van mij lekker in de Intratuin blijven.
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:05:00 #138
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175928516
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef wimderon het volgende:

[..]

(lol)
Die vieze otter heeft alles er al uit gezweet
pi_175928522
quote:

Ben jij niet door Barney naar darten gaan kijken dan, ik wel namelijk anders had ik nooit gekeken. Barney is ook de enige waarvan ik oprecht hoop dat hij wint.

Taylor is de enige die ik echt niet mag. De rest zal allemaal wel.
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:05:17 #140
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175928529
Er valt op elke darter en individu wel wat aan te merken, laat mensen lekker juichen voor wie ze willen.
Oh.
pi_175928533
Mensen die voor Cross juichen verdienen wel echt een doodschop. Kut walk on, kut worp, emotieloos. Vies dik. Eigenlijk is alles kut. Uitgezonderd dat hij kan darten
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:05:34 #142
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_175928535
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ben jij niet door Barney naar darten gaan kijken dan, ik wel namelijk anders had ik nooit gekeken. Barney is ook de enige waarvan ik oprecht hoop dat hij wint.

Eens wel met dit.

TaylorAids
Oh.
pi_175928537
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Juichen voor Nederlanders is niets mis mee als je enige affiniteit met de sport hebt.
Duid dit even voor me.
pi_175928541
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:05 schreef hafcfan het volgende:
Mensen die voor Cross juichen verdienen wel echt een doodschop. Kut walk on, kut worp, emotieloos. Vies dik. Eigenlijk is alles kut. Uitgezonderd dat hij kan darten
Rob Cross = leven
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:06:03 #145
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_175928548
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:04 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik vind stijl juist totaal niet boeiend. Daar naar kijken vind ik nogal achterlijk. Ik hekel een Beaton. Of Lewis met zijn walgelijke mentaliteit. Heb veel meer respect voor strijders als Suljo en Hamilton in zijn top tijd.
Van Vincents worp word ik wel echt zenuwachtig :')
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:06:05 #146
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175928550
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er valt op elke darter en individu wel wat aan te merken, laat mensen lekker juichen voor wie ze willen.
Ik snap A422’s punt wel maar hij brengt het altijd zo geforceerd
pi_175928556
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:05 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Ik ben door mijn vader darten gaan kijken, sorry.
pi_175928558
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Duid dit even voor me.
Dat doe ik al in de zin eronder
pi_175928563
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Dat doe ik al in de zin eronder
Ik vind het een onlogische zin.
  vrijdag 22 december 2017 @ 19:06:46 #150
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_175928568
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:06 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik snap A422’s punt wel maar hij brengt het altijd zo geforceerd
Alsof hij het voor de uitzending urenlang heeft staan oefenen voor de spiegel.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')