abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175881082
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 22:45 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dat is jammer voor jou, helaas, ik stel al mijn beschikbare tijd ter beschikking om het geloof kapot te maken. Een erg nobel doel ik weet het. Ik doe m'n best.
Zoveel mogelijk mensen de vrijheid laten proeven, het tegengif van geloof.
Nou, niet jammer voor mij. Eerder voor jou, want je komt erg gefrustreerd en verbitterd over en gaf al eerder aan dat je desnoods de waarheid ervoor wilt verdraaien. Dus nee, je laat mensen niet "de vrijheid proeven".

Wel grappig, iemand met een messiascomplex die zo gekant is tegen geloof.
  woensdag 20 december 2017 @ 23:16:19 #52
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_175881439
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 22:45 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dat is jammer voor jou, helaas, ik stel al mijn beschikbare tijd ter beschikking om het geloof kapot te maken. Een erg nobel doel ik weet het. Ik doe m'n best.
Hoe harder je ertegen vecht, hoe meer je ermee hebt. Waarheid als een koe.

Doei.
pi_175881617
Nou juich ik religiekritiek van harte toe, maar TS komt net zo dogmatisch op me over als een religieuze fundamentalist.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  donderdag 21 december 2017 @ 00:48:49 #54
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_175883788
Ach het geloof bashen, altijd lachen, nee niet echt.
En nee, zelf ben ik niet religieus.

Maar als je dan de discussie wilt met gelovigen, doe het dan op een meer intelligente manier. Haak in op de actualiteit of op een bijbels thema.

Voorbeeld; voor de zondeval schaamden Adam en Eva zich niet voor hun naakte lichaam. Nu zijn veel fanatieke gelovigen tegen naaktrecreatie. Het lichaam moet deels bedekt blijven.
Waarom? Als de nudisten zich niet schamen voor hun lichaam, zijn zij als Adam en Eva voor de zonde, vrij van zonden dus.

Kijk, dan krijg je een meer interessante discussie. Inhoudelijk. Succes met de volgende poging.
pi_175885324
Hier gaat geen F&L-waardige discussie van komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')