quote:Op woensdag 20 december 2017 21:57 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Het brengt ons ook HEEEEL VEEL DODE MENSEN, dat fijne boek van jou. Fijne kerst. Hypocriet.
Wat is er real life aan als het niet echt is? 🤔quote:Op woensdag 20 december 2017 21:54 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik geloof niet in waanbeelden. Real-life trippin, geloven.
geloof je ook nog in sinterklaas of? Je weet het maar nooit bij gelovigen.
Ik denk liever realistisch dan dat ik dagdroom.quote:
Als je reallife tript dan is wat je ziet ook niet waar. Hoe gek het er ook uitziet.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:59 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Wat is er real life aan als het niet echt is? 🤔
Anders kom je met een goed argument, gelovige. Vertel mij eens hoe de aarde ouder is dan 2000 jaar. Of wat die proleten ook verkondigen.quote:
Zelfde, desalniettemin was de 'The Lord of the Rings'-trilogie een mooie filmreeks.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:00 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik denk liever realistisch dan dat ik dagdroom.
zucht..quote:Op woensdag 20 december 2017 22:05 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Anders kom je met een goed argument, gelovige. Vertel mij eens hoe de aarde ouder is dan 2000 jaar. Of wat die proleten ook verkondigen.
le - zen.quote:Op woensdag 20 december 2017 21:44 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ben geen aanhanger van een abrahamistisch geloof en dus kan ik me in deze stelling niet vinden.
lol:Pquote:Op woensdag 20 december 2017 22:07 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Zelfde, desalniettemin was de 'The Lord of the Rings'-trilogie een mooie filmreeks.
[..]
zucht..
[..]
le - zen.
Ik vind dat mensen vrij moeten zijn in hun keuze om te doen met hun leven wat ze zelf willen. Godsdienstvrijheid is daar onderdeel van, dus die keuze kun je voor hen niet maken.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:12 schreef DoubleUU het volgende:
Gelovige mensen moeten zich de tyfus schamen:) En zo snel mogelijk vrij gaan leven. Vrij van idiotie.
Sinds geloof zoveel doden creeert vind ik dat dat recht vervallen is.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen vrij moeten zijn in hun keuze om te doen met hun leven wat ze zelf willen. Godsdienstvrijheid is daar onderdeel van, dus die keuze kun je voor hen niet maken.
Dus je generaliseert het geloof voor anderen die niet gewelddadig omgaan met hun medemens.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:15 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Sinds geloof zoveel doden creeert vind ik dat dat recht vervallen is.
Zij vertegenwoordigen dezelfde club en moeten daarvan weten.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:16 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dus je generaliseert het geloof voor anderen die niet gewelddadig omgaan met hun medemens.
Heb je het nou over het christendom of over de islam?quote:Op woensdag 20 december 2017 22:17 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Zij vertegenwoordigen dezelfde club en moeten daarvan weten.
1 pot nat, het is allemaal efteling materiaal.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:17 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Heb je het nou over het christendom of over de islam?
Letterlijk uit de boeken wel, de mensen zelf niet.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:18 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
1 pot nat, het is allemaal efteling materiaal.
Klinkt wel aardig als een zeker (ziek) persoon uit de jaren '40-'45.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:21 schreef DoubleUU het volgende:
Gelovige mensen moeten hun plek leren kennen. Dat is onderaan. Als je geestelijk niet goed bij je hoofd bent, zoals gelovige mensen, dan moet je een stap terugnemen.
..quote:Op woensdag 20 december 2017 22:22 schreef DoubleUU het volgende:
Je mag gelovig zijn in Nederland. Dat is een recht. Maar je hoeft niet te verwachten dat je serieus genomen wordt.
En wat voor rare kinky gelovige shit je allemaal doet, nobody cares. Houd die onzin voor je en vergiftig verder niemand.
Zwijgen is helemaal niks.quote:
Als je mij wilt vergelijken met Adolf Hitler, dan maak je alleen maar mijn puntquote:Op woensdag 20 december 2017 22:32 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Letterlijk uit de boeken wel, de mensen zelf niet.
[..]
Klinkt wel aardig als een zeker (ziek) persoon uit de jaren '40-'45.
[..]
..
[..]
Zwijgen is helemaal niks.
Dat is jammer voor jou, helaas, ik stel al mijn beschikbare tijd ter beschikking om het geloof kapot te maken. Een erg nobel doel ik weet het. Ik doe m'n best.quote:Op woensdag 20 december 2017 22:38 schreef Haushofer het volgende:
Hoi, is het een idee om je woede op een andere manier te kanaliseren dan hier? Het levert hele slechte, gefrustreerde topics op.
Jij doet qua gekte niet onder voor de ergste geloofsfanatici hier. En dat is knap.
Satan heeft kanker gemaakt. Onze lieve God probeert die kinderen juist te genezen ~ gelovigen/gehandicaptenquote:Op woensdag 20 december 2017 21:45 schreef DoubleUU het volgende:
Door rood rijden heeft alles met God te maken.
God heeft namelijk alles gemaakt, ook kinkerkanker.
Maar ook stoplichten.
😂quote:Op woensdag 20 december 2017 22:00 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Ik denk liever realistisch dan dat ik dagdroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |