abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 10:48:10 #51
163650 Greys
pi_176066628
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:43 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje wat is er gebeurd in dit topic? :D
Wat dan? :D
Tis vakantie. Eindelijk weer eens iets te posten. Hoezee.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176079452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 december 2017 15:01 schreef Eightyone het volgende:
Dat hele stuk heeft eigenlijk iets treurigs.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)xperimentje-a1585762
Als ik dit zo lees heeft ze het vrij hoog in dr bol. Zo zag ik dr helemaal niet en kwam ze tijdens The Voice ook niet over. Ik gok dat de waarheid in het midden ligt.
pi_176083253
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 10:43 schreef Mani89 het volgende:
Jeetje wat is er gebeurd in dit topic? :D
Willem happened, al vanaf een knipoog in 2014. Dattie maar eindelijk zelf iets schrijft, eindelijk, voor het esf. Gaat hier ook om de zgn tolerantie waar whitebear (?) Het over had, alle meningen tellen en zijn welkom, maar waag het niet om iets negatiefs over Willem te zeggen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 20:00:17 #54
163650 Greys
pi_176083685
Er wordt zo vaak iets negatiefs hier gezegd over hem. Dan wordt er niemand geband. Dus niet piepen.

Of het nou Trijntje of Og3ne is of Waylon of Anouk. Iedereen heeft enthousiastelingen en 'anti's'. Wat maakt dat nou uit, logisch toch. Dat gezeur erover steeds "boehoe je mag niks negatiefs zeggen" wordt wat vermoeiend want het is gewoon niet waar. Iedereen mag alles zeggen zolang het binnen de fatsoensgrenzen en FOK regels valt. Ik vind dat gepiep erover een stuk irritanter dan mensen die liever iemand anders naar het ESF zouden zien gaan.

De enige die eigenlijk bijna alleen maar positievelingen had was Douwe geloof ik. Toch? Nou ja qua persoon dan. Daarvan vonden velen het liedje weer niet zó.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 28 december 2017 @ 20:03:52 #55
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_176083813
-

[ Bericht 100% gewijzigd door ijs_beer op 28-12-2017 20:04:06 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 20:05:14 #56
163650 Greys
pi_176083876
Goed gesproken IJsbeer O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176084565
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:00 schreef Greys het volgende:
Er wordt zo vaak iets negatiefs hier gezegd over hem. Dan wordt er niemand geband. Dus niet piepen.

Of het nou Trijntje of Og3ne is of Waylon of Anouk. Iedereen heeft enthousiastelingen en 'anti's'. Wat maakt dat nou uit, logisch toch. Dat gezeur erover steeds "boehoe je mag niks negatiefs zeggen" wordt wat vermoeiend want het is gewoon niet waar. Iedereen mag alles zeggen zolang het binnen de fatsoensgrenzen en FOK regels valt. Ik vind dat gepiep erover een stuk irritanter dan mensen die liever iemand anders naar het ESF zouden zien gaan.

De enige die eigenlijk bijna alleen maar positievelingen had was Douwe geloof ik. Toch? Nou ja qua persoon dan. Daarvan vonden velen het liedje weer niet zó.
Over Douwe waren ook genoeg mensen negatief. Het is en blijft het ESF waar iedereen zijn gal over spuwt of op z'n borst ramt.
pi_176084699
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:00 schreef Greys het volgende:
Er wordt zo vaak iets negatiefs hier gezegd over hem. Dan wordt er niemand geband. Dus niet piepen.

Of het nou Trijntje of Og3ne is of Waylon of Anouk. Iedereen heeft enthousiastelingen en 'anti's'. Wat maakt dat nou uit, logisch toch. Dat gezeur erover steeds "boehoe je mag niks negatiefs zeggen" wordt wat vermoeiend want het is gewoon niet waar. Iedereen mag alles zeggen zolang het binnen de fatsoensgrenzen en FOK regels valt. Ik vind dat gepiep erover een stuk irritanter dan mensen die liever iemand anders naar het ESF zouden zien gaan.

De enige die eigenlijk bijna alleen maar positievelingen had was Douwe geloof ik. Toch? Nou ja qua persoon dan. Daarvan vonden velen het liedje weer niet zó.
Ben absoluut geen pieperd, dat even.
Gezeur, als je dat zo noemen wilt, over Trijntje en de rest; snap ik ook wel onder de noemer smaken verschillen, dat is ook echt leuk, vind ik echt!
Maar inmiddels overal waar ik lees op Fok! Dat constante ophemelen van een zgn Waylon, dzt werkt gewoon echt averechts bij mij, sorry.
Heb heel lang met zoveel plezier met jou/ jullie het hele gebeuren gevolgd, vanaf CATS echt niet meer, heel jammer.

Sorry, heb het even heel druk, en ook niet een "ervaren" poster, zeg maar.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 20:30:07 #59
163650 Greys
pi_176084783
quote:
2s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:24 schreef iBenny het volgende:

[..]

Over Douwe waren ook genoeg mensen negatief. Het is en blijft het ESF waar iedereen zijn gal over spuwt of op z'n borst ramt.
Oh van Douwe leek het dan minder denk ik. Daar was iedereen wat meer neutraal/Zwitserland voor m'n gevoel :D

En precies, helemaal eens met dat laatste. Echt onzin dat je hier niks negatiefs mag zeggen. Er is nog nooit iemand om z'n mening weggemikt hier. Alleen om gedrag.

Alleen tis een forum dus kan je ook verwachten dat er dan weer mensen op reageren als je een negatieve mening hebt. Net als andersom :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176084848
Ijs_beer heeft duidelijk een ook mening, jammer van 't weg editten...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 20:36:11 #61
163650 Greys
pi_176085042
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:28 schreef superrmama het volgende:

[..]

Ben absoluut geen pieperd, dat even.
Gezeur, als je dat zo noemen wilt, over Trijntje en de rest; snap ik ook wel onder de noemer smaken verschillen, dat is ook echt leuk, vind ik echt!
Maar inmiddels overal waar ik lees op Fok! Dat constante ophemelen van een zgn Waylon, dzt werkt gewoon echt averechts bij mij, sorry.
Heb heel lang met zoveel plezier met jou/ jullie het hele gebeuren gevolgd, vanaf CATS echt niet meer, heel jammer.

Sorry, heb het even heel druk, en ook niet een "ervaren" poster, zeg maar.
Overal op FOK? Ik geloof dat er meer gehaat op Waylon is op FOK dan elders. Dus ik vind dat je een tikkie overdrijft dat ie overal opgehemeld wordt. Als je het over The Voice topics hebt daar zitten er ook zat die hem niet moeten. Prima toch? :)

Ik kan er helaas niks voor je aan veranderen dat sommigen (waaronder ik zelf) hem een heel goede keuze vinden voor het Eurovisie. Als je zulke meningen echt niet wilt/kunt lezen heb ik geen idee wat ik daaraan kan veranderen voor je. Je kunt toch niet verwachten dat mensen minder enthousiast worden omdat jij hem toevallig niet zo moet? Ik weet zeker dat je dat ook zo niet bedoelt maar het is nou eenmaal het Eurovisie forum, hij gaat naar het Eurovisie, dus gaat het hier veel over hem. En in dit topic helemaal aangezien het over hem gaat. Zie de titel. Logisch lijkt me.

Verder geen enkel probleem natuurlijk als je niet een ervaren poster bent. Juist leuk. Dus blijf gewoon lekker posten ook als jij hem misschien niet een goede keuze vindt. Geeft wat meer evenwicht. ;) Maar neem het de mensen die er wél enthousiast over zijn niet kwalijk want dat kan je hier lastig omzeilen ben ik bang.

Je mag hem hier naar hartelust stom vinden of slechte zanger of lelijk of weet ik veel wat, en dan krijg je daar wellicht ook oneens-reacties op. Net als jij nu ook op de positieve reacties reageert. Niks mis mee. Ieder z'n mening.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 28-12-2017 20:42:55 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 december 2017 @ 20:38:07 #62
2681 Dave
Aardig op drave
pi_176085124
quote:
10s.gif Op woensdag 27 december 2017 21:05 schreef Greys het volgende:
Waylon heeft zo te zien in elk geval een gezellige kerst _O-

[ afbeelding ]
Mag hopen dat ie die vuurwerkveiligheidsbril niet mee neemt naar Lissabon.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 20:40:18 #63
163650 Greys
pi_176085203
quote:
11s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:38 schreef Dave het volgende:

[..]

Mag hopen dat ie die vuurwerkveiligheidsbril niet mee neemt naar Lissabon.
Nee die mag ie van mij persoonlijk ook wel thuis laten :@ Duimen dat daar binnenkort even iemand 'per ongeluk' op gaat stampen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 december 2017 @ 20:48:03 #64
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176085563
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee die mag ie van mij persoonlijk ook wel thuis laten :@ Duimen dat daar binnenkort even iemand 'per ongeluk' op gaat stampen.
Ja, maar dan wel graag pas 1 januari of later.
Hij moet straks natuurlijk wel met beide ogen de camera in kunnen kijken. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 20:50:15 #65
163650 Greys
pi_176085661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, maar dan wel graag pas 1 januari of later.
Hij moet straks natuurlijk wel met beide ogen de camera in kunnen kijken. :P
Ik moest hier tot m'n schande over nadenken. Had even twee seconden het idee dat je op de bril wilde stampen als ie hem nog op had. Pas daarna legde ik de vuurwerk-link, ondanks de post van Dave. _O-

*zichzelf in the face slapped*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176086103
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Overal op FOK? Ik geloof dat er meer gehaat op Waylon is op FOK dan elders. Dus ik vind dat je een tikkie overdrijft dat ie overal opgehemeld wordt. Als je het over The Voice topics hebt daar zitten er ook zat die hem niet moeten. Prima toch? :)

Ik kan er helaas niks voor je aan veranderen dat sommigen (waaronder ik zelf) hem een heel goede keuze vinden voor het Eurovisie. Als je zulke meningen echt niet wilt/kunt lezen heb ik geen idee wat ik daaraan kan veranderen voor je. Je kunt toch niet verwachten dat mensen minder enthousiast worden omdat jij hem toevallig niet zo moet? Ik weet zeker dat je dat ook zo niet bedoelt maar het is nou eenmaal het Eurovisie forum, hij gaat naar het Eurovisie, dus gaat het hier veel over hem. En in dit topic helemaal aangezien het over hem gaat. Zie de titel. Logisch lijkt me.

Verder geen enkel probleem natuurlijk als je niet een ervaren poster bent. Juist leuk. Dus blijf gewoon lekker posten ook als jij hem misschien niet een goede keuze vindt. Geeft wat meer evenwicht. ;) Maar neem het de mensen die er wél enthousiast over zijn niet kwalijk want dat kan je hier lastig omzeilen ben ik bang.
Vind Willem overgewaardeerd, dat is alles eik. Geen Songwriter, inmiddels vaak ook geen goede zanger, zelfs.
Heb niet zo veel tegen zijn deelname, maar ik mag hem niet. Maakt ook niet uit, natuurlijk.
Als hij met een eigen nr komt, dat vind ik nu dus even heel belangrijk, weet ik dat echt te waarderen. Dat openstaan voor rs van anderen waar sommigen zo postief over doen?! Dat heb ik dus helemaal niet.
Maar weet je?! Ik hou gewoon van ' hele esf, heeft ook zo een reden,meer dan éèn zelfs ;-)
Mijn ei ben ik even kwijt, zou zeker niemand z'n plezier hier willen verpesten 😊
  donderdag 28 december 2017 @ 21:05:29 #67
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176086322
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik moest hier tot m'n schande over nadenken. Had even twee seconden het idee dat je op de bril wilde stampen als ie hem nog op had. Pas daarna legde ik de vuurwerk-link, ondanks de post van Dave. _O-

*zichzelf in the face slapped*
:D _O-

Dat is idd wel een kleine facepalm waard. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_176086668
Dmen en Pmen, social media werkt ook zo z'n vruchten af 😂
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 21:20:02 #69
163650 Greys
pi_176086969
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:00 schreef superrmama het volgende:

[..]

Vind Willem overgewaardeerd, dat is alles eik. Geen Songwriter, inmiddels vaak ook geen goede zanger, zelfs.
Heb niet zo veel tegen zijn deelname, maar ik mag hem niet. Maakt ook niet uit, natuurlijk.
Als hij met een eigen nr komt, dat vind ik nu dus even heel belangrijk, weet ik dat echt te waarderen. Dat openstaan voor rs van anderen waar sommigen zo postief over doen?! Dat heb ik dus helemaal niet.
Maar weet je?! Ik hou gewoon van ' hele esf, heeft ook zo een reden,meer dan éèn zelfs ;-)
Mijn ei ben ik even kwijt, zou zeker niemand z'n plezier hier willen verpesten 😊
Als je van het hele ESF houdt zit je hier sowieso goed *O* Of andere mensen hem nou wel of niet goed vinden.

Wat betreft het songwriten kan ik het voor een deel zelfs nog best met je eens zijn hoor. Hij had een nummer in z'n eentje geschreven voor het Common Linnets album dat ik destijds wel mooi vond. En verder weet ik niet eens in hoeverre hij heeft meegeschreven aan eerdere nummers van hem die ik tof vond. Dat Giving Up Easy vond ik echt prachtig. Ik ben niet zo'n superfan die dat soort dingen allemaal weet wie wat schreef. Sterker nog, de allereerste keer dat ik hem live ga zien is in Lissabon straks (hopelijk, want dan zit ie in de finale..). Dus geen groupie die bij elk concert vooraan staat. Nog nooit live gezien.

Ben zelf idd juist wél blij dat ie openstaat voor nummers van anderen (z'n eigen Nashville contacten/schrijvers). Want dan krijg je tenminste het beste nummer ipv perse een nummer dat honderd procent van hem zelf is. Vind dus zelf dat hem dat wel siert omdat ie weet dat ie zelf niet de ene na de andere hit uit z'n mouw schudt. Zelfkennis, toch? ;)

Mijn enthousiasme over hem naar het ESF is voornamelijk omdat ik persoonlijk echt niet zo snel een betere keus zou weten (wie zou jij liever willen? Ben benieuwd!) en omdat ie om kan gaan met zo'n groot podium en een goede stage presence en live zang en goeie kop heeft.

Maar je mag best weten dat ik best m'n hart een beetje vasthoud over het nummer hoor dat gekozen gaat worden. Zoals ik dat bij elke artiest heb die naar het ESF gaat heb ik dat net zo goed bij hem.
Was ook heeeeel blij destijds dat Douwe ging maar was best een pietsie teleurgesteld over het nummer. Zou nu zomaar weer kunnen gebeuren en als je hier blijft hangen zal je merken dat ik dat dan ook heel eerlijk zal zeggen zodra het nummer bekend is. Óók bij Waylon. Als ik het nummer ruk vind vind ik het niet ineens wel goed omdat het van hem is. Beloofd :P

En blijf je eieren hier gewoon kwijtraken hoor. Alleen niet gooien, dan moeten wij ook van die lelijke brillen op. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 21:20:49 #70
163650 Greys
pi_176087002
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:12 schreef superrmama het volgende:
Dmen en Pmen, social media werkt ook zo z'n vruchten af 😂
Hoe bedoel je, die snap ik ff niet :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176087779
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, die snap ik ff niet :@
Echt niet, komop Greys ;-)
Maargoed, ben allang blij dat we het toch tenminste over ook maar één aspect eens kunnen zijn 😊 en ik odt seer terug naar repititie, zwaar leven heb😇
  donderdag 28 december 2017 @ 21:53:42 #72
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_176088736
quote:
7s.gif Op donderdag 28 december 2017 20:28 schreef superrmama het volgende:

[..]

Ben absoluut geen pieperd, dat even.
Gezeur, als je dat zo noemen wilt, over Trijntje en de rest; snap ik ook wel onder de noemer smaken verschillen, dat is ook echt leuk, vind ik echt!
Maar inmiddels overal waar ik lees op Fok! Dat constante ophemelen van een zgn Waylon, dzt werkt gewoon echt averechts bij mij, sorry.
Heb heel lang met zoveel plezier met jou/ jullie het hele gebeuren gevolgd, vanaf CATS echt niet meer, heel jammer.

Sorry, heb het even heel druk, en ook niet een "ervaren" poster, zeg maar.
Ja maar de wenkbrauw O+ en hij is zo lekker authentiehiek O+ ja ik voel me 15 jaar plus twintig ;)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 22:14:23 #73
163650 Greys
pi_176089668
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:36 schreef superrmama het volgende:

[..]

Echt niet, komop Greys ;-)
Maargoed, ben allang blij dat we het toch tenminste over ook maar één aspect eens kunnen zijn 😊 en ik odt seer terug naar repititie, zwaar leven heb😇
Nee sorry, ik snap het echt niet. Dmen en Pmen? Wie? Over wat? Of ben je stiekem TheVoice4ever? :P Ben niet goed in raadsels.

Je laatste zin begrijp ik ook niet. Maar dat kan aan mij liggen. Ik begrijp vandaag wel meer niet dus trek het je niet aan. ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 28-12-2017 22:22:08 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176090898
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee sorry, ik snap het echt niet. Dmen en Pmen? Wie? Over wat? Of ben je stiekem TheVoice4ever? :P

Je laatste zin begrijp ik ook niet. Maar dat kan aan mij liggen. Ik begrijp vandaag wel meer niet dus trek het je niet aan.
Nee hoor, zal eerder aan mij liggen!
Maar ben echt niet TheVoice4ever, ook niet stiekum 😂
Okee, moest hier wel even om lachen, dat dan weer wel 😀
pi_176091298
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 21:53 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja maar de wenkbrauw O+ en hij is zo lekker authentiehiek O+ ja ik voel me 15 jaar plus twintig ;)

Dan heb ik niets gezegd, het is een Songfestival, dan ook geen gepiep 😉 over vrouw met baard ?!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 22:46:03 #76
163650 Greys
pi_176091409
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:36 schreef superrmama het volgende:

[..]

Nee hoor, zal eerder aan mij liggen!
Maar ben echt niet TheVoice4ever, ook niet stiekum 😂
Okee, moest hier wel even om lachen, dat dan weer wel 😀
Oke! Wat bedoelde je dan met dm en pm? Je spreekt in raadsels!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 22:47:19 #77
163650 Greys
pi_176091473
quote:
11s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:43 schreef superrmama het volgende:

[..]

Dan heb ik niets gezegd, het is een Songfestival, dan ook geen gepiep 😉 over vrouw met baard ?!
De enige die hier destijds piepte over de vrouw met baard was die met die witte baard geloof ik.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 28-12-2017 22:55:41 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176092766
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Oke! Wat bedoelde je dan met dm en pm? Je spreekt in raadsels!
Nee hoor, enders excuses. Maar velen van "jullie" om toch maar even te noemen zo, hebben contact dmv dm's of pm's en ook elkaar persoonlijk ontmoet. Is ook leuk, tuurlijk. Snap het in raadsels spreken dan ook zeker niiet ☺
Nogmaals; was echt niet de bedoeling om "jullie " plezier te verpesten.
  donderdag 28 december 2017 @ 23:16:44 #79
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176093003
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 22:47 schreef Greys het volgende:

[..]

De enige die hier destijds piepte over de vrouw met baard was die met die witte baard geloof ik.
Ik herinner me toch echt een hele vloedgolf van pieperts toen we net van haar verloren hadden.
Ik heb iig een paar stevige discussies gevoerd die nacht. :X

Witte baard is wel een van de weinigen die er nog steeds over piept, zo nu en dan iig.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_176093005
Heel eerlijk? Was hier vroer gewoon zoveel leuker...
pi_176093128
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik herinner me toch echt een hele vloedgolf van pieperts toen we net van haar verloren hadden.
Ik heb iig een paar stevige discussies gevoerd die nacht. :X

Witte baard is wel een van de weinigen die er nog steeds over piept, zo nu en dan iig.
Nou ja, dit dus bijv 😊
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 23:22:39 #82
163650 Greys
pi_176093326
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:12 schreef superrmama het volgende:

[..]

Nee hoor, enders excuses. Maar velen van "jullie" om toch maar even te noemen zo, hebben contact dmv dm's of pm's en ook elkaar persoonlijk ontmoet. Is ook leuk, tuurlijk. Snap het in raadsels spreken dan ook zeker niiet ☺
Nogmaals; was echt niet de bedoeling om "jullie " plezier te verpesten.
Sommigen hebben elkaar persoonlijk ontmoet, logisch want zitten hier al jaren en hebben esf meetings gehad. Dmen en pmen doe ik bijna nooit met iemand van hier. Ik zit zo goed als altijd mobiel en mobiel dmen en Pmen vind ik ruk. Geen idee waarom ik je dit allemaal uitleg maar ik denk dat je er een verkeerd beeld bij hebt.

Kom anders ook naar Eurovision in Concert, zie het topic daarover, iedereen is namelijk welkom zoals je daar kunt lezen en dan heb je ook een aantal van ons ontmoet.
Er is geen "jullie". Jullie is iedereen die hier meepost en een beetje normaal kan doen. Dus jij bent ook jullie.

(Er was hier nog iemand die zich ook zo daarmee bezig hield. Maar daar hebben we het dan maar niet meer over als je zegt dat jij dat niet bent.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 23:23:47 #83
163650 Greys
pi_176093392
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik herinner me toch echt een hele vloedgolf van pieperts toen we net van haar verloren hadden.
Ik heb iig een paar stevige discussies gevoerd die nacht. :X

Witte baard is wel een van de weinigen die er nog steeds over piept, zo nu en dan iig.
Dat we ervan verloren ja. Das logisch. Maar de enige die echt een groot probleem had met een vrouw met een baard..

Ik snap deze hele discussie eigenlijk niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 23:24:52 #84
163650 Greys
pi_176093442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:16 schreef superrmama het volgende:
Heel eerlijk? Was hier vroer gewoon zoveel leuker...
Ik snap niet wat je nou precies wilt eerlijk gezegd. Iedereen doet toch aardig tegen je? Wat is nou het probleem. Als je het vervelend vindt dat sommige mensen elkaar hier kennen na al die jaren kom je zoals gezegd gewoon naar de volgende meeting. Er komen zo vaak nieuwe mensen bij.

[ Bericht 9% gewijzigd door Greys op 28-12-2017 23:33:12 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 december 2017 @ 23:30:19 #85
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176093721
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat we ervan verloren ja. Das logisch. Maar de enige die echt een groot probleem had met een vrouw met een baard..
Nee, echt mensen die specifiek kwamen klagen over het fenomeen "vrouw met baard". Niet eens over dat we daarvan verloren hadden, al zal dat natuurlijk wel hebben meegespeeld in hun plotselinge klaagzucht.
quote:
Ik snap deze hele discussie eigenlijk niet.
Ik ook niet, maar ik heb dan ook de meeste posts slechts vluchtig gelezen. :@

quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:19 schreef superrmama het volgende:

[..]

Nou ja, dit dus bijv 😊
Vandaar ook dat ik niet direct inzie hoe mijn post daar een voorbeeld is van iets wat blijkbaar eerder speelde. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 28 december 2017 @ 23:33:18 #86
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176093875
Vergeef mij dat ik tussendoor even een nummer post, volledig on-Waylon-topic natuurlijk , met een lekker toepasselijke titel. O-)

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 23:34:24 #87
163650 Greys
pi_176093929
Ik ga weer Netflixen. Er is kennelijk iets maar niemand weet wat en moet maar raden. Geen zin in. Saga en haar brug wachten op me. Later! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 december 2017 @ 23:35:46 #88
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176093997
quote:
14s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik ga weer Netflixen. Er is kennelijk iets maar niemand weet wat en moet maar raden. Geen zin in. Saga en haar brug wachten op me. Later! w/
Sorry, maar nu ben jij degene die in raadselen spreekt. :?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_176094071
quote:
10s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Sorry, maar nu ben jij degene die in raadselen spreekt. :?
The Bridge :)
pi_176094128
Saga Norén, Länskrim Malmö. Bazenserie.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 23:39:49 #91
163650 Greys
pi_176094199
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef KoningPils het volgende:

[..]

The Bridge :)
Ja! Verslaafd! Iedereen (behalve Roger dan :+ ) had het al gezien voordat ik eraan begon maar ik loop wel vaker achter. Vond jij het ook goed?

(oh dit is meer voor in de SC natuurlijk, sorryyyyy mensen :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 december 2017 @ 23:40:54 #92
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176094262
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:36 schreef KoningPils het volgende:

[..]

The Bridge :)
Ah, kijk.
Heb dit ff gegoogeld en nu heb ik iig een idee. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_176094269
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:24 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap niet wat je nou precies wilt eerlijk gezegd. Iedereen doet toch aardig tegen je? Wat is nou het probleem.
Denk dat jemij iig dan echt niet begrijpt. En "iedereen" Natuurlijk ist fijn om meete mogen doen en geaccepteerd te worden, gewoon gezamelijk iets beleven, zoals ' t esf.
Laten we ' t er maar op houden dat ik, duidelijk niet op een corum thuishoor, discussies enzo
Nogmaals, sorry dan dus ☺
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 23:41:01 #94
163650 Greys
pi_176094270
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Saga Norén, Länskrim Malmö. Bazenserie.
Had het nooit aan gezet omdat ik dacht dat ik alleen Engelstalige series leuk zou vinden. En toen keek ik Dark en dat vond ik ondanks het Duits heel gaaf dus durfde ik Saga ook wel aan. Geen spijt van _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 23:43:25 #95
163650 Greys
pi_176094362
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:41 schreef superrmama het volgende:

[..]

Denk dat jemij iig dan echt niet begrijpt. En "iedereen" Natuurlijk ist fijn om meete mogen doen en geaccepteerd te worden, gewoon gezamelijk iets beleven, zoals ' t esf.
Laten we ' t er maar op houden dat ik, duidelijk niet op een corum thuishoor, discussies enzo
Nogmaals, sorry dan dus ☺
Geen sorry nodig. We begrepen elkaar gewoon niet en (zwak punt van me) ik kan het niet uitstaan als ik iets niet begrijp :P

Je hoort hier wel thuis. Iedereen die dat wil. Precies wat je zegt, samen het esf beleven is geweldig. Of dat nou hier op het forum is of in de kroeg wat we weleens deden. Als er weer zoiets komt ben je van harte welkom. Dan leer je vanzelf ook mensen kennen. Iedereen is ooit voor het eerst gegaan.

DOEZEPWAAAAA w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 23:45:14 #96
163650 Greys
pi_176094435
En ik zal m'n Netflix geleuter ff voortzetten in de SC.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176094446
En the bridge is top, Snap niet zo goed hoe Saga hier in dit topic terecht komt,echter 😇
  donderdag 28 december 2017 @ 23:45:46 #98
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_176094455
quote:
1s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:41 schreef superrmama het volgende:

[..]

Denk dat jemij iig dan echt niet begrijpt. En "iedereen" Natuurlijk ist fijn om meete mogen doen en geaccepteerd te worden, gewoon gezamelijk iets beleven, zoals ' t esf.
Laten we ' t er maar op houden dat ik, duidelijk niet op een corum thuishoor, discussies enzo
Nogmaals, sorry dan dus ☺
Oi, iedereen die van het ESF houdt hoort hier thuis. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_176094683
Heel veel plezier en lol enzo! Dat 't maar een leuk esf jaar mag worden, ook voor Sàga 👊
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 december 2017 @ 23:56:48 #100
163650 Greys
pi_176094940
quote:
0s.gif Op donderdag 28 december 2017 23:51 schreef superrmama het volgende:
Heel veel plezier en lol enzo! Dat 't maar een leuk esf jaar mag worden, ook voor Sàga 👊
Jij ook. En tis eigenlijk altijd wel een leuk esf jaar. Wie er ook gaat voor Nederland, uiteindelijk zit toch iedereen weer te hyperen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')