toch knap dat je zo'n eigewijze flikker bent, als je dat vermogen in je wallet laat staan moet je het ook opgeven, ik vraag me of je niet stiekem toch een stommeling bent.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:27 schreef boertje5 het volgende:
[..]
Het begint er langzamerhand op te lijken dat het beter is om al het vermogen in Bitcoin te houden...
Je bedoelt dat dit niet de plek is waar je je gewenste antwoorden en frauduleuze tips krijgt. Want volgens mij heb je gewoon prima antwoorden gekregen en is je vraag beantwoord. Zoveel spannends is er belastingtechnisch nl. niet aan crypto's.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:32 schreef boertje5 het volgende:
Bedankt iedereen die een serieuze reactie heeft willen geven, maar heb zo'n idee dat een forum als deze niet de juiste plek is om 'straight-to-the-point' informatie te krijgen. Adios.
quote:
Jij zoekt manieren tot fraude te plegen.quote:Op woensdag 20 december 2017 15:32 schreef boertje5 het volgende:
Bedankt iedereen die een serieuze reactie heeft willen geven, maar heb zo'n idee dat een forum als deze niet de juiste plek is om 'straight-to-the-point' informatie te krijgen. Adios.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |