abonnement Unibet Coolblue
pi_176856528
Kirsten Dunst is zwanger.

Actrice Kirsten Dunst toont zwangere buik http://nu.nl/achterklap/5(...)t-zwangere-buik.html (via @NUnl)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_176857073
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2018 13:33 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]

Geordie Shore-ster Gaz Beadle is vader geworden van een zoon. Met een prachtige foto op Instagram maakt hij het blijde babynieuws bekend.

”WOW what a feeling no words can describe it meet our son. He is perfect in every way,” schrijft hij op Instagram. ”@emma_jane1392 is fine and did amazing… I am a dad can’t believe it… I cried I smiled I panicked but I will be there for him no matter what,” vervolgt hij.

De naam en geboortedatum houdt de realityster vooralsnog geheim. In augustus maakte Gaz via Instagram bekend dat hij en Emma een kindje verwachten. Het stel heeft sinds eind 2016 een relatie.
Wel jammer dat hij vrouwen belachelijk maakt die niet na een maand na de bevalling al weer maatje 38 hebben....
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  woensdag 31 januari 2018 @ 12:14:22 #128
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_176858476
quote:
0s.gif Op woensdag 31 januari 2018 10:45 schreef DjinN het volgende:

[..]

Wel jammer dat hij vrouwen belachelijk maakt die niet na een maand na de bevalling al weer maatje 38 hebben....
Ach ja, niemand zal hem ooit kunnen beschuldigen van een overschot aan intelligentie
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_176957145
quote:
Lauren Verster (37) is afgelopen maandag moeder geworden van haar eerste kindje: Leentje. Dit onthult de presentatrice zondag bij RTL.
Het dochtertje van Lauren en Jasper Diepeveen is ter wereld gekomen met een keizersnede. „We zijn helemaal verliefd op de kleine aap en haar komst voelt heel liefdevol en organisch. Alsof ze gewoon altijd al bij ons hoorde”, vertelt de 37-jarige presentatrice aan de entertainmentshow.
  roze zondag 4 februari 2018 @ 21:59:49 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176958838
quote:
Realityster Kylie Jenner heeft zondag bevestigd dat ze afgelopen donderdag is bevallen van een dochter met rapper Travis Scott. Jenner maakt daarmee een einde aan maanden van speculatie over haar zwangerschap.

Het is het eerste kind van de 20-jarige. Jenner en Scott (25) hebben nog niet besloten welke naam hun dochter krijgt. Het kind weegt bijna 3,9 kilo en is gezond, melden de ouders.

Jenners moeder Kris, zussen Khloe en Kim Kardashian en vriendin Jordyn Woods waren op 1 februari in het ziekenhuis Cedars-Sinai in Los Angeles aanwezig tijdens de bevalling.

Geruchten over de zwangerschap van Jenner deden sinds september vorig jaar de ronde.

Jenner weigerde te bevestigen dat ze een kind verwachtte en bleef maandenlang uit de publieke aandacht. Ze verbrak daarmee een familietraditie: de clan Jenner-Kardashian deelt zwangerschappen en andere grote levensgebeurtenissen doorgaans uitgebreid op sociale media en in hun realityserie. Jenner slaagde er wonderwel in zelfs niet met een dikke buik gefotografeerd te worden.

Speculaties
"Het spijt me dat ik jullie in het ongewisse heb gelaten te midden van alle speculaties", schreef Jenner in een verklaring op sociale media. "Ik koos ervoor mijn zwangerschap niet voor het oog van de wereld te ervaren. Ik wist dat ik me voor deze rol van mijn leven moest voorbereiden op de meest positieve, stressvrije en gezonde manier die ik kende."

De realityster deelde ook een videoboodschap waarin ze haar dochter welkom heet. Daarin wordt haar hele zwangerschap uitgebreid belicht. De video bevat ook de eerste beelden van Chicago, het dochtertje van haar halfzus Kim Kardashian, dat recent werd geboren bij een draagmoeder.
https://www.nu.nl/algemee(...)len-van-dochter.html

[ Bericht 21% gewijzigd door Ama op 04-02-2018 23:16:21 ]
Your beauty never ever scared me.
  roze zondag 4 februari 2018 @ 22:02:30 #131
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176958911
Your beauty never ever scared me.
  zondag 4 februari 2018 @ 23:03:53 #132
47102 Elvi
miemkwien
pi_176960269
Ik las het net op instagram dat ze is bevallen :o good for her dat ze zich heeft teruggetrokken tijdens de zwangerschap :Y
  zondag 4 februari 2018 @ 23:11:42 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176960459
Ik snap alleen dat stuk over afgelopen maandag bevallen en de familie die op 1 februari aanwezig was tijdens de bevalling niet...
Afgelopen maandag was het 29 januari, 1 februari was donderdag

Edit: het bericht op nu.nl is al aangepast, er staat nu donderdag.

[ Bericht 8% gewijzigd door Leandra op 04-02-2018 23:25:58 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze zondag 4 februari 2018 @ 23:16:52 #134
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176960602
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:11 schreef Leandra het volgende:
Ik snap alleen dat stuk over afgelopen maandag afvallen en de familie die op 1 februari aanwezig was tijdens de bevalling niet...
Afgelopen maandag was het 29 januari, 1 februari was donderdag

Edit: het bericht op nu.nl is al aangepast, er staat nu donderdag.
Bericht ook maar even aangepast.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 5 februari 2018 @ 14:12:17 #135
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_176970550


Sieneke heeft een tweede, Dani
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_176970633
“Het voelde organisch.”
Okidook.
Go hard or go home
pi_176972135
Wederom benieuwd naar de naam bij Kylie. Ik gok Princess. Wel een leuk filmpje.
  maandag 5 februari 2018 @ 15:37:45 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176972312
Of Kylie verrast ons allemaal en noemt het kind gewoon naar een van haar oma's (Esther en Mary Jo).
En Travis Scott heet eigenlijk Jacques Webster, dus ik neem aan dat het kind de achternaam Webster krijgt.
Dan zou ik wel bij de naam Mary en Merriam wegblijven :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_176973346
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:03 schreef Elvi het volgende:
Ik las het net op instagram dat ze is bevallen :o good for her dat ze zich heeft teruggetrokken tijdens de zwangerschap :Y
ik vraag me wel af in hoeverre dat te maken heeft met die geruchten dat de baby wellicht van haar ex is ipv van haar huidige vriend? O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 5 februari 2018 @ 16:22:11 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_176973593
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik vraag me wel af in hoeverre dat te maken heeft met die geruchten dat de baby wellicht van haar ex is ipv van haar huidige vriend? O-)
De baby ziet er iig uit als een voldragen baby, dus als hij in april al in beeld was als vriendje dan moet het eigenlijk wel zijn dochter zijn (bij een uitgerekende datum van 1 februari kom je op een eerste dag laatste menstruatie van 27 april uit, dus dan zou ze begin/half mei zwanger geworden zijn)

Volgens dit overzicht waren ze toen iig al samen:
http://www.cosmopolitan.c(...)lationship-timeline/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  roze maandag 5 februari 2018 @ 16:32:51 #141
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_176973800
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 15:29 schreef Tegan het volgende:
Wederom benieuwd naar de naam bij Kylie. Ik gok Princess. Wel een leuk filmpje.
Ik gok iets met Butterfly. Hij had daar een liedje over en zij heeft iets met vlinders ineens. En ze hebben samen een vlinder tattoo. :+
Your beauty never ever scared me.
pi_176974594
Ik ben vooral benieuwd of ze nu bij de eerste beste wip per ongeluk zwanger werd. Of stond ze echt op knappen wbt de babywens en zijn ze er gewoon na de eerste date meteen voor gegaan?
Wat moet ze ook anders. Krap twintig en alles aan geld en carrière is al bereikt :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_176974713
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 16:14 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik vraag me wel af in hoeverre dat te maken heeft met die geruchten dat de baby wellicht van haar ex is ipv van haar huidige vriend? O-)
ergens hou ik daar stiekem ook nog steeds rekening mee... zou wel juicy zijn

die relatie met tyga sloot zo wat naadloos aan op die met travis scott, tyga zelf had daar ook nog iets over gepost op instagram toen de eerste geruchten over zwangerschap er waren 'that's my baby' oid, kort daarna weer verwijderd natuurlijk
pi_176975798
Tyga heeft het ook wel eens in interviews gezegd.
Ik ben ook wel benieuwd.

Ik moest wel lachen om opmerkingen op Instagram. Hoe we ooit kunnen zien of het haar baby is. :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_176978068
Op het filmpje komen Kylie en Travis wel erg verliefd over. En haar band met, denk ik, Travis' moeder komt ook goed over.

Ach. Ik verwacht ook wel dat ze over x jaar weer bij Tyga is.
pi_176978240
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 20:00 schreef Tegan het volgende:
Op het filmpje komen Kylie en Travis wel erg verliefd over. En haar band met, denk ik, Travis' moeder komt ook goed over.

Ach. Ik verwacht ook wel dat ze over x jaar weer bij Tyga is.
Nee, Tyga was ook helemaal klaar met die Kardashian commune :D

Ik hoop dat Kylie oprecht lang gelukkig blijft met Travis.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_176979200
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
Tyga heeft het ook wel eens in interviews gezegd.
Ik ben ook wel benieuwd.

Ik moest wel lachen om opmerkingen op Instagram. Hoe we ooit kunnen zien of het haar baby is. :+
dat ja, nou ja je kan de baby wel vergelijken met haar kinderfoto's... maar daarna wordt t lastig :D
pi_176986970
Nieuwste Jack Osbourne baby


The excited new father wrote: 'Hey everyone meet Minnie! She’s the newest member of my girls only squad. #girlsrule #playerscurse #happydaddy #hatchling'.

The name Theodora is seemingly a poignant tribute to the couple's late son Theo.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:40:53 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176987079
Die Jack O. Who would’ve thought.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 09:42:05 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_176987098
Wat een lieve foto! En leuke naam zeg O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')