Zeker ja. Anders wel erg lullig voor hemquote:Op woensdag 20 december 2017 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wright ook een beetje fit is.
Lewis speelt ook een keer goed hoor...quote:Op woensdag 20 december 2017 15:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diogogod mag geen problemen opleveren voor Wright maar Jamie Lewis is wel tricky
De kwartfinale kan zomaar redelijk absurdistisch worden.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zeker ja. Anders wel erg lullig voor hem
quote:Op woensdag 20 december 2017 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kwartfinale kan zomaar redelijk absurdistisch worden.
Wright/Portela/J. Lewis/Norris/Huybrechts v Munch/Reyes/Alcinas/Schindler/Whitlock/Petersen/D. Webster
Darren Webster kan zomaar de halve finale halen.quote:Op woensdag 20 december 2017 16:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]Kunnen we een halve finale schriftelijk afdoen
Jaquote:Op woensdag 20 december 2017 16:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De kwartfinale kan zomaar redelijk absurdistisch worden.
Wright/Portela/J. Lewis/Norris/Huybrechts v Munch/Reyes/Alcinas/Schindler/Whitlock/Petersen/D. Webster
Maar Wright is wel 12 kilo afgevallen. Dat kan nogal een impact hebben. Plus je moet Whitlock echt niet overschatten en D. Webster onderschatten momenteel.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMaar als het gewoon Wright - Whitlock wordt kraait er geen haan naar
Dwarf de Prumjur Liek inquote:Op woensdag 20 december 2017 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darren Webster kan zomaar de halve finale halen.
Hoe ziet die Wright eruit nu danquote:Op woensdag 20 december 2017 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Wright is wel 12 kilo afgevallen. Dat kan nogal een impact hebben. Plus je moet Whitlock echt niet overschatten en D. Webster onderschatten momenteel.
We gaan het zien, ik ben wel benieuwdquote:Op woensdag 20 december 2017 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar Wright is wel 12 kilo afgevallen. Dat kan nogal een impact hebben. Plus je moet Whitlock echt niet overschatten en D. Webster onderschatten momenteel.
Geen idee, maar het is wel belangrijk dat je je balans moet hervinden.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe ziet die Wright eruit nu dan
Was hij ziek ofzo dat hij zoveel is kwijtgeraakt?quote:Op woensdag 20 december 2017 17:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is wel belangrijk dat je je balans moet hervinden.
Galstenen.quote:Op woensdag 20 december 2017 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was hij ziek ofzo dat hij zoveel is kwijtgeraakt?
Withlock zal ik juist een sensatie vindenquote:Op woensdag 20 december 2017 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaMaar als het gewoon Wright - Whitlock wordt kraait er geen haan naar
quote:Op woensdag 20 december 2017 17:51 schreef tja77 het volgende:
Ik heb wel ooit nierstenen gehad.
Dat is ook geen pretje kan ik je zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |