Leuk dat die in hetzelde rijtje staan als ISISquote:Op woensdag 20 december 2017 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IS, Busquets,Henk Fraser enzovoort.
Busquets valt al dood neer bij een rotje. Benieuwd wat die bij een bom doet.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Leuk dat die in hetzelde rijtje staan als ISIS
Hoe kan een fictief land galstenen krijgen?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
IS, Busquets,Henk Fraser enzovoort.
Gaan we leuk doen ouwe bok?quote:Op woensdag 20 december 2017 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan een fictief land galstenen krijgen?
Ebola en AIDS lijkt mij al erg genoeg.quote:
Hoelaat? Want Ajax gaat wel voorquote:Op woensdag 20 december 2017 18:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Laatste x NANANANA voor je vanavond.
Log uit!!! Nepfanquote:Op woensdag 20 december 2017 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoelaat? Want Ajax gaat wel voor
Thuisquote:Op woensdag 20 december 2017 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waar was jij gisteren tijdens Lewis?
Maar je kan dat G voetbal toch niet de voorkeur geven.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gepretendeerd de grootste dartsfan ooit te zijn.
En bovenal mensen die "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruikenquote:Op woensdag 20 december 2017 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Peter R de Vries, Talpa, Boer Zoekt Vrouw, alle religies (Islam 1 galsteentje meer), Christopher Froome, alle mensen die "meer als" zeggen, alle mensen die "een saaie bedoeling" zeggen, de Plaaggeest van Bassie en Adriaan, Jantje Smit, Monique Smit, de baby van Monique Smit, buitenlanders, mensen die darten geen sport vinden, en Tom Egberts.
Die was ik vergeten inderdaad.quote:Op woensdag 20 december 2017 18:22 schreef luukert het volgende:
[..]
En bovenal mensen die "me" als bezittelijk voornaamwoord gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |