abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:17:13 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175842067
Het land ver in het hoge noorden
(sprookje van moeder de geit)

Er was eens een land ver in het hoge noorden. En dat land had een nogal naieve en feministische regering. Nu ging dat een tijd lang ook goed, omdat de meeste inwoners hele rustige beschaafde mensen waren. Maar op een dag zei de eerste minister: er wonen elders op de wereld hele zielige mensen, die we eigenlijk moeten uitnodigen. Er zal de eerste tijd wel wat aanpassing nodig zijn, maar uiteindelijk komt het goed en is ons land verrijkt door een heel kleurenspectrum aan kwaliteit. Maar na een tijdje kregen heel veel vrouwen last van ongewenste intimigeiten. Dus toen zei de minister: volgens mij moeten we de wet zo herschrijven dat een ieder die enigerlei avances wil maken, dat van te voren kenbaar moet maken en naar een consensusmodeloplossing zoeken in bilaterale vorm.

En ze leefden nog lang en ongelukkig.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  dinsdag 19 december 2017 @ 19:40:33 #2
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_175844958
Uitgeprint en kont mee afgeveegd na een flinke poep sessie
pi_175852182
_O- Ben je gek, zoiets zou toch nooooooooit gebeuren? :') Beetje vergezocht hoor, TS! :')

...

....ehhh.....

.....oh, kut! :'(

Laten we het land "Birdie birdie bork bork bork bork-land" noemen. :T
pi_175856875
goede column
pi_175857594
Goed verhaal
Zonder wrijving geen glans
pi_175857595
Doen we niks mee
Zonder wrijving geen glans
pi_175859821
Sowieso; durf maar eens te weigeren toestemming te geven tijdens een taharrush! :T
  woensdag 20 december 2017 @ 11:10:59 #8
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_175860952
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 december 2017 19:40 schreef VarkensHart het volgende:
Uitgeprint en kont mee afgeveegd na een flinke poep sessie
De eerste actie was goed, de tweede wat minder wat mij betreft.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')