abonnement Unibet Coolblue
pi_176460839
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je van zo'n hoogte valt ben je in 1x dood en vertoont je lichaam niet allerlei verschijnselen die je wel zit als je bij leven gewond raakt.
Ik denk dat het kernwoord hier toxicologisch is.
pi_176460850
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als je van zo'n hoogte valt ben je in 1x dood en vertoont je lichaam niet allerlei verschijnselen die je wel zit als je bij leven gewond raakt.
Maar dat is toch geen toxicologisch onderzoek, maar juist forensisch- of pathologisch onderzoek?
pi_176461011
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat het kernwoord hier toxicologisch is.
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Maar dat is toch geen toxicologisch onderzoek, maar juist forensisch- of pathologisch onderzoek?
Er zullen stoffen in haar bloed aangetroffen zijn die je lichaam aanmaakt voor het herstel na verwondingen. Die vind je niet als je in 1 klap dood bent.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_176465867
Maar volgens haar familie was ze heel braaf en gebruikte ze geen drugs.

:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_176467065
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 19:57 schreef Kim-Holland het volgende:

Ivana Smit (18) had al letsel op haar achterhoofd vóórdat zij veertien verdiepingen naar beneden viel. Dat blijkt uit de voorlopige uitslag van het tweede toxicologische onderzoek naar de dood van het Nederlandse model.

Daarnaast had het meisje blauwe plekken op haar beide bovenarmen, zowel aan de binnen- als buitenkant.
https://www.telegraaf.nl/(...)8-al-gewond-voor-val
OK, hieruit blijkt dus dat ze niet is verkracht en gewurgd door de heer Johnson, thanks voor deze info.
pi_176467083
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:25 schreef Za het volgende:

[..]

OK, hieruit blijkt dus dat ze niet is verkracht en gewurgd door de heer Johnson, thanks voor deze info.
Niet zo snel. het onderzoek is nog gaande..
´
pi_176467246
quote:
6s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:26 schreef Kim-Holland het volgende:

Niet zo snel. het onderzoek is nog gaande..
Welk onderzoek zou dat betreffen dan?
pi_176467370
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 00:33 schreef Za het volgende:

[..]

Welk onderzoek zou dat betreffen dan?
Nader onderzoek..geen idee, ik ben geen patholoog.
Het is een voorlopige uitslag..de rest zal binnenkort wel meer duidelijkheid geven.
´
pi_176469492
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]


[..]

Er zullen stoffen in haar bloed aangetroffen zijn die je lichaam aanmaakt voor het herstel na verwondingen. Die vind je niet als je in 1 klap dood bent.
Bedankt. ^O^
pi_176469840
Het is volgens mij drank drugs en het i can fly scenario
I will do what i must !!
pi_176470114
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 januari 2018 23:31 schreef superniger het volgende:
Maar volgens haar familie was ze heel braaf en gebruikte ze geen drugs.

:')
Ik vind het ook wel bijzonder dat op basis van deze voorlopige resultaten de familie roept: zie je wel, misdrijf!

Dat blijkt vooralsnog nergens uit. Hard vastpakken kan ook met ruwe seks. Het kan zijn dat het trauma op haar achterhoofd is ontstaan tijdens een val eerder.

Hoogstens lijkt het te ondersteunen dat er een eerder incicent is geweest en ze daarna naar beneden is gegooid. Dat is ook niet fraai, maar mensen met drugs op denken doorgaans niet helder (dat is zelfs de bedoeling van die drugs).
pi_176470173
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 07:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

mensen met drugs op denken doorgaans niet helder (dat is zelfs de bedoeling van die drugs).
mwaoh dat is wat al te generaliserend

Edit: o had over het woordje 'die' heen gelezen, in dat geval is je uitspraak wel te verdedigen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2018 08:15:01 ]
pi_176473159
quote:
3s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 04:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Het is volgens mij drank drugs en het i can fly scenario
Het drank, drugs & I can fly scenario is vaak grote onzin.
pi_176475149
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 07:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel bijzonder dat op basis van deze voorlopige resultaten de familie roept: zie je wel, misdrijf!

Dat blijkt vooralsnog nergens uit. Hard vastpakken kan ook met ruwe seks. Het kan zijn dat het trauma op haar achterhoofd is ontstaan tijdens een val eerder.

Hoogstens lijkt het te ondersteunen dat er een eerder incicent is geweest en ze daarna naar beneden is gegooid. Dat is ook niet fraai, maar mensen met drugs op denken doorgaans niet helder (dat is zelfs de bedoeling van die drugs).
Het is heel vervelend wat er is gebeurd maar die ouders kan je vanaf t eerste moment al niet serieus nemen. Als je gaat roepen dat jouw dochter nooit drugs zou gebruiken of geen orgie houdt, dan ben je onwetend, dom of steek je je kop in het zand.

Zullen mijn ouders vast ook zeggen, ze moesten is weten _O-
pi_176475214
Maar niets nieuws bekend gemaakt over de mogelijke wurgsporen waar eerder over gesproken (gespeculeerd) werd dus?
pi_176475264
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:31 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Het is heel vervelend wat er is gebeurd maar die ouders kan je vanaf t eerste moment al niet serieus nemen. [..]
Gelukkig dacht het team rond Frank de Goot er anders over..
´
pi_176475291
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:41 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Gelukkig dacht het team rond Frank de Goot er anders over..
Het gaat er mij niet om dat het niet onderzocht mag worden. Het lijkt me duidelijk dat dit onderzocht moet worden en elke ouder dat wil.

Maar je kan niet als ouders dingen gaan beweren die je totaal niet kan weten. Dat is hetzelfde als dat mensen gaan beweren dat god zeker bestaat. Oh wacht, dat gebeurd ook in heel de wereld. 8)7
pi_176475429
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:42 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Het gaat er mij niet om dat het niet onderzocht mag worden. Het lijkt me duidelijk dat dit onderzocht moet worden en elke ouder dat wil.

Maar je kan niet als ouders dingen gaan beweren die je totaal niet kan weten. Dat is hetzelfde als dat mensen gaan beweren dat god zeker bestaat. Oh wacht, dat gebeurd ook in heel de wereld. 8)7
Het steeds maar blijven wijzen naar hoe dom de ouders wel niet zijn begint een beetje saai te worden. Het denken dat ze een losgeslagen crackhoer was, ook.

Ik zie hier users voorbijkomen die bijna de hele nacht gejankt hebben omdat 'Barbie' de kluts kwijt is, [iets dat ze zichzelf aangedaan heeft en waarschijnlijk met dezelfde drugs] en nu hier een beetje stoer gaan lopen praten terwijl deze meid gewoon weggeflikkerd is alsof ze een vuilniszak is..maar dat terzijde..
´
pi_176475541
quote:
13s.gif Op zaterdag 13 januari 2018 14:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Het steeds maar blijven wijzen naar hoe dom de ouders wel niet zijn begint een beetje saai te worden. Het denken dat ze een losgeslagen crackhoer was, ook.

Ik zie hier users voorbijkomen die bijna de hele nacht gejankt hebben omdat 'Barbie' de kluts kwijt is, [iets dat ze zichzelf aangedaan heeft en waarschijnlijk met dezelfde drugs] en nu hier een beetje stoer gaan lopen praten terwijl deze meid gewoon weggeflikkerd is alsof ze een vuilniszak is..maar dat terzijde..
Je maakt erg veel aannames, als dit aan mij is gericht. Ik ben gewoon geen voorstander van dingen in de media roepen zonder dat je het zeker weet. Het probleem van nep informatie is in deze tijd al groot genoeg. Ik snap best dat je als ouder hopeloos bent.

Ik moet zeggen dat ik ook niet heel dit topic heb gelezen. Ik zet haar zelf dan ook zeker niet weg als een losgeslagen crackhoer. Mijn gevoel zegt wel dat er af en toe een lijntje inging, ook niet heel ongebruikelijk in de modellen wereld. Nou is mijn gevoel niks waard, dus laten we met z'n alle lekker wachten op meer informatie van de experts.

Ik kan ook moeilijk geloven dat een rijk stelletje een random model vol met drugs gooit en dan van het balkon afgooit? Voor mij is het scenario: een nachtje doorhalen, mogelijks seks, en dan met teveel keta een inschattingsfout maken, veel aannemelijker.
pi_176495769
Ivana zou vandaag haar 19e verjaardag hebben gevierd
’We blijven emotionele wrakken’

Vandaag zou Ivana Smit 19 jaar zijn geworden. De voorlopige conclusies uit de tweede autopsie zijn bepaald geen verjaardagscadeautje voor haar familie. Oom Fred Agenjo: „De laatste momenten voor haar dood moeten vreselijk zijn geweest. Dat is moeilijk te verkroppen.”

Eergisteren bleek dat het meisje al gewond was voordat zij begin december naar beneden viel van een flat in Kuala Lumpur. Ze had letsel op haar achterhoofd en blauwe plekken op beide bovenarmen. Bovendien werd in haar lichaam cocaïne en ppma aangetroffen. In potentie een dodelijke combinatie, volgens patholoog anatoom Frank van de Goot – die de tweede sectie uitvoerde op Nederlandse bodem.

Met zulke constateringen komt het scenario van een misdrijf opeens dichterbij voor de familie. Aan het woord is Fred Agenjo, Ivana’s oom. Sinds het hartinfarct van vader Marcel Smit voert hij het woord namens Ivana’s ouders. „Het is vreselijk om na te denken over haar laatste uren en alle handelingen die Ivana misschien wel tegen haar zin in heeft moeten ondergaan.”

’Gitzwart scenario’
Het onderzoeksrapport voelt als een schrale troost voor de familie. „Het is een gitzwart scenario. Maar het is wel een bevestiging van onze vermoedens. Ivana was in de bloei van haar leven, supergelukkig en ambitieus. Dan stap je toch niet zomaar van het balkon? Haar dood was foute boel en het is prettig dat wij nu een stapje dichterbij erkenning komen.”

Met rouwverwerking kan de familie naar eigen zeggen nog niet beginnen in dit stadium. „Het is onmogelijk om dit hoofdstuk af te sluiten. Er is nog te veel onduidelijk. Haar dood is omgeven door raadsels. Met name door die onzekerheid verloopt het rouwproces heel anders dan wanneer je wel zekerheid hebt over de doodsoorzaak.”

Verjaardag
De familie is er dan ook nog niet klaar voor om vandaag, op Ivana’s verjaardag, bij elkaar te komen en herinneringen aan het meisje op te halen. „We weten ons geen houding te geven. Enerzijds willen we graag met elkaar thuis op de bank zitten en praten over Ivana. Het is tenslotte haar verjaardag. Anderzijds zijn haar ouders daar helemaal niet klaar voor. Het is een zware dag met veel emoties.”

Ivana’s familie hoopt snel uitsluitsel te krijgen over haar doodsoorzaak. „Onze band onderling wordt sterker, maar we blijven in feite emotionele wrakken. Misschien dat we eindelijk kunnen beginnen met rouwen als er meer duidelijkheid is over hoe Ivana stierf.”

Zesde verdieping
Ivana’s naakte lichaam werd ’s ochtends aangetroffen op de zesde verdieping van een flatgebouw in Kuala Lumpur. Volgens Maleisische autoriteiten was Ivana’s dood een ongeluk, de familie heeft echter altijd geloofd dat haar zij om het leven kwam door een misdrijf.

Ivana’s familie zette daarom een eigen onderzoek in gang in Nederland. De onafhankelijke patholoog-anatoom Frank van de Goot voerde in Amsterdam een tweede sectie uit. Uit zijn voorlopige conclusies lijkt het allerminst zeker dat Ivana’s dood een ongeluk was.

Parallel aan de tweede sectie loopt een onderzoek van het Nederlandse Openbaar Ministerie naar de dood van Ivana. Inmiddels zijn de autopsierapporten uit Maleisië opgevraagd, maar over vorderingen in het onderzoek kan het Landelijk Parket nog niks bekend maken.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-emotionele-wrakken
´
pi_176516708
quote:
Vraag die ik dan zou hebben is in hoeverre die blauwe plek dan ook ouder kan zijn, of dat men kan vaststellen dat het vlak voor de sprong/val is geweest.

En dan nog vind ik het niet noodzakelijk passen bij een misdrijf. Het kan namelijk ook gewoon een val zijn geweest, of het gevolg van ruwe seks.

Het is voor mij nog maar de vraag of die ouders ooit een antwoord krijgen waar ze tevreden mee zijn.
pi_176516802
quote:
Oh, een blauwe plek, niet echt een hoofdwond zoals ik dacht dus.
pi_176517158
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vraag die ik dan zou hebben is in hoeverre die blauwe plek dan ook ouder kan zijn, of dat men kan vaststellen dat het vlak voor de sprong/val is geweest.
Ik neem aan dat dat wel vast te stellen is. Ook of de blauwe plekken op de armen en het achterhoofd ongeveer even oud zijn.

*Hoe ver voor haar dood, niet per se hoe ver voor de val.

[ Bericht 4% gewijzigd door Physsic op 15-01-2018 12:43:18 ]
pi_176517426
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:38 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat wel vast te stellen is. Ook of de blauwe plekken op de armen en het achterhoofd ongeveer even oud zijn.

*Hoe ver voor haar dood, niet per se hoe ver voor de val.
Het lijkt mij dat als je dood bent voor de val dat dat vast te stellen kan zijn en daar heb ik niets over gehoord.
pi_176517510
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het lijkt mij dat als je dood bent voor de val dat dat vast te stellen kan zijn en daar heb ik niets over gehoord.
Dan heb je niet op de video in het linkje geklikt. Daar wordt gezegd dat hij daar nog mee bezig is en dat hij momenteel nog niet heeft kunnen uitsluiten dat ze al voor de val was overleden.
pi_176517547
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dan heb je niet op de video in het linkje geklikt. Daar wordt gezegd dat hij daar nog mee bezig is en dat hij momenteel nog niet heeft kunnen uitsluiten dat ze al voor de val was overleden.
Hij werd zelfs een beetje bozig...
´
pi_176517796
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:59 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dan heb je niet op de video in het linkje geklikt. Daar wordt gezegd dat hij daar nog mee bezig is en dat hij momenteel nog niet heeft kunnen uitsluiten dat ze al voor de val was overleden.
Ok, duidelijk.
pi_176517809
quote:
11s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:00 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Hij werd zelfs een beetje bozig...
Doel je nou op mij? Dan moet je echt beter leren lezen.
pi_176517834
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Doel je nou op mij? Dan moet je echt beter leren lezen.
Oh, nee! Ik bedoel Frank de Goot. :+
´
pi_176517938
Een mogelijk scenario dat ik al enige tijd in mijn hoofd heb, kan ik door het laatste nieuws ook nog niet uitsluiten. Integendeel..
pi_176518039
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:20 schreef Physsic het volgende:
Een mogelijk scenario dat ik al enige tijd in mijn hoofd heb, kan ik door het laatste nieuws ook nog niet uitsluiten. Integendeel..
Jij maakt het spannend. Vertel..
´
pi_176518127
quote:
6s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:26 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Jij maakt het spannend. Vertel..
Inderdaad: wie a zegt...
pi_176518387
Zijn haar schoenen/ondergoed al gevonden, want die waren ook spoorloos toch?
pi_176655707
Het onderzoek naar de dood van Ivana is in de laatste fase gekomen.
...
Aan het einde van de week verwachten we de laatste laatste uitslagen van onder andere het Haar-onderzoek terug.

Er tekent zich intussen wel al een duidelijk beeld af, een ijzingwekkend beeld.

De uitslagen en de uiteindelijke conclusies zullen door Advocaat Diekstra samen met de Familie van Ivana wereldkundig worden gemaakt.

https://forensischpatholoog.nl/remon-en-ivana/
  zondag 21 januari 2018 @ 16:12:13 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_176655724
Oe! Wat een ijzingwekkende cliffhanger!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_176655833
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:11 schreef RapaNui het volgende:
Het onderzoek naar de dood van Ivana is in de laatste fase gekomen.
...
Aan het einde van de week verwachten we de laatste laatste uitslagen van onder andere het Haar-onderzoek terug.

Er tekent zich intussen wel al een duidelijk beeld af, een ijzingwekkend beeld.

De uitslagen en de uiteindelijke conclusies zullen door Advocaat Diekstra samen met de Familie van Ivana wereldkundig worden gemaakt.

https://forensischpatholoog.nl/remon-en-ivana/
Ik ben zeer benieuwd..vooral naar de reactie van het gelukkige stelletje..
´
pi_176656239
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2018 13:41 schreef Wuwwa het volgende:
Zijn haar schoenen/ondergoed al gevonden, want die waren ook spoorloos toch?
Misschien droeg ze wel helemaal geen ondergoed. :o
pi_176666708
quote:
1s.gif Op maandag 15 januari 2018 12:55 schreef VEM2012 het volgende:

Het lijkt mij dat als je dood bent voor de val dat dat vast te stellen kan zijn.
Uiteraard (en dat is ook allang vastgesteld neem ik aan).

[ Bericht 4% gewijzigd door Za op 22-01-2018 01:08:14 ]
pi_176666726
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:11 schreef RapaNui het volgende:

Er tekent zich intussen wel al een duidelijk beeld af, een ijzingwekkend beeld.

De uitslagen en de uiteindelijke conclusies zullen door Advocaat Diekstra /snip/ wereldkundig worden gemaakt.

https://forensischpatholoog.nl/remon-en-ivana/
Zo zeg wat proberen deze twee gasten zichzelf in de picture te spelen, walgelijk gewoon.
De familie bewijzen ze er geen dienst mee iig.
pi_176666826
quote:
0s.gif Op zondag 21 januari 2018 16:11 schreef RapaNui het volgende:
Het onderzoek naar de dood van Ivana is in de laatste fase gekomen.
...
Aan het einde van de week verwachten we de laatste laatste uitslagen van onder andere het Haar-onderzoek terug.

Er tekent zich intussen wel al een duidelijk beeld af, een ijzingwekkend beeld.

De uitslagen en de uiteindelijke conclusies zullen door Advocaat Diekstra samen met de Familie van Ivana wereldkundig worden gemaakt.

https://forensischpatholoog.nl/remon-en-ivana/
Is het wel zo handig om al die details "wereldkundig" te maken? Als er nog ooit serieus strafrechtelijk onderzoek gedaan moet worden..
pi_176957199
Britse privédetective: “Dood Ivana Smit is geen tragisch ongeval”

De dood van Ivana Smit (18) is duidelijk geen tragisch ongeval. Tot die conclusie komt de Britse privédetective Mark Williams-Thomas die op vraag van de nabestaanden van het Nederlands-Belgische fotomodel naar de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur trok en daar een week lang haar overlijden onderzocht.

Smit werd op 7 december dood teruggevonden na een val van een balkon van een appartementsgebouw in miljoenenstad Kuala Lumpur. Haar overlijden is met raadsels omgeven. Williams-Thomas wil de Maleisische politie ervan overtuigen om het onderzoek te heropenen. Die feiten moeten dan “zonder twijfel” als moord worden onderzocht, verklaarde de privédetective aan TV Limburg. Of dat gaat lukken, valt af te wachten. De Brit ervoer massale corruptie in het Aziatische land. “Het is duidelijk dat personen en clubs de politie betalen in ruil voor bescherming. Het is ongezien dat de politie in de 21ste eeuw meewerkt aan doofpotoperaties.”

Details wil hij nog niet geven. De man sprak heel wat mensen die enkel anoniem bereid waren om een getuigenis af te leggen, en duidelijk schrik hadden. “Er zijn weinig mensen die het verhaal kennen, die het overlijden niet verdacht vinden”, aldus nog Williams-Thomas. De Brit hoopt binnen de tien dagen nieuwe informatie te krijgen die hij wil delen met de familie.

UIt de tweede Nederlandse lijkschouwing bleek al dat Smit, afkomstig uit Peer, al een letsel op haar achterhoofd had voordat ze de dodelijke val maakte. Ivana had naast een letsel op het achterhoofd ook blauwe plekken op haar beide bovenarmen, zowel aan de binnen- als buitenkant. Dat kan er volgens de patholoog op duiden dat ze tegen haar wil is vastgepakt. Eerder raakte al bekend dat er drugs gevonden zijn in het lichaam van het meisje. Het gaat om cocaïne die al ‘langer’ voor haar dood zou zijn ingenomen.

https://www.hln.be/nieuws(...)sch-ongeval~a62d576e
´
pi_176959261
Anderhalve maand verder en nog steeds niets concreets.

Het zou zomaar eens geen moord kunnen zijn.
pi_176960894
Ik heb wat contacten in de Nederlandse enclave in KL, zal eens ff vragen wat zij ervan vinden.
pi_176960906
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:19 schreef VEM2012 het volgende:
Anderhalve maand verder en nog steeds niets concreets.

Het zou zomaar eens geen moord kunnen zijn.
Dit inderdaad
pi_176961893
quote:
6s.gif Op zondag 4 februari 2018 20:51 schreef Kim-Holland het volgende:

Details wil hij nog niet geven.
Omdat hij die niet heeft (maar wel de familie 18.000 euro laat betalen voor zijn weekje "onderzoek")
Die andere twee heren laten ook niets meer van zich horen.

quote:
“Het is duidelijk dat personen en clubs de politie betalen in ruil voor bescherming. Het is ongezien dat de politie in de 21ste eeuw meewerkt aan doofpotoperaties.”
Het is duidelijk dat personen geld ontfutselen en valse beloftes doen aan mensen in een zwakke positie. Het is ongezien dat dit soort personen in de 21 ste eeuw misbruik kunnen maken van mensen met het doel zichzelf daarna ook nog eens ongebreideld (en zonder privacy in acht te nemen) in de media in de picture te kunnen spelen. IMO
pi_176966114
We moeten maar afwachten wat er uit het onderzoek naar voren komt.

Wel geloof ik in de corruptie van politie in Maleisië en dat het NLse OM daar best alert op moet zijn.

Hier enige uitspraken door Peterrr, vergeleken met uitspraken door Sebas Diekstra over deze zaak:

Uitspraken PrdV:
- 02:35 -> ik wil er toch even bij aantekenen, ik ben zelf regelmatig in KL geweest. Het is niet zo dat daar een soort van dorpswachterij bij de politie actief is. Er wordt daar best op vrij hoog niveau gewerkt. Het is misschien wel goed om dat op te merken.
- 04:20 -> De Maleysische politie heeft sectie verricht en ik neem aan dat ze dat met moderne hulpmiddelen hebben gedaan
- 05:35 -> er wordt onderzoek naar gedaan en in Maleysië kan men echt wel iets hoor

Uitspraken S. Diekstra:
- Maleysische autoriteiten hadden het onderzoek binnen een dag gesloten [06:30]
- het voorlopig politierapport, er staat niets in, behalve dat ze overleden is door de val
- 48 getuigen gehoord -> 48 niet-relevante getuigen gehoord
- Echtpaar gehoord; ze lagen te slapen en hadden niet door dat Ivana 14 verdiepingen omlaag is gevallen. Ze zouden daar geen enkele rol in hebben gehad.
- Het voorlopige rapport [14:35], met alle respect, dat is een vodje
- Het autopsierapport, wat hebben ze daar gedaan? Moet op basis daarvan een misdaadscenario worden uitgesloten?
https://www.rtl.nl/video/8feb4b12-1b4f-39c9-8549-687a05152a3e/

Ik bewonder Peterr en zijn werk, maar ik hecht meer waarde aan de uitspraken van Diekstra, omdat Diekstra zich in deze zaak heeft vediept, i.t.t. Peter in RTL Boulevard.
pi_176966269
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 00:42 schreef Za het volgende:

[..]

Omdat hij die niet heeft (maar wel de familie 18.000 euro laat betalen voor zijn weekje "onderzoek")
Die andere twee heren laten ook niets meer van zich horen.

[..]

Het is duidelijk dat personen geld ontfutselen en valse beloftes doen aan mensen in een zwakke positie. Het is ongezien dat dit soort personen in de 21 ste eeuw misbruik kunnen maken van mensen met het doel zichzelf daarna ook nog eens ongebreideld (en zonder privacy in acht te nemen) in de media in de picture te kunnen spelen. IMO
Het is duidelijk dat jij alleen maar negatief commentaar kan geven op iedereen behalve op de kerel die haar het laatste gezien heeft...heel apart..

Die 2 andere heren laten snel van zich horen, wees maar niet bang.
´
pi_176966363
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:45 schreef RapaNui het volgende:
We moeten maar afwachten wat er uit het onderzoek naar voren komt.

Wel geloof ik in de corruptie van politie in Maleisië en dat het NLse OM daar best alert op moet zijn.

Hier enige uitspraken door Peterrr, vergeleken met uitspraken door Sebas Diekstra over deze zaak:

Uitspraken PrdV:
- 02:35 -> ik wil er toch even bij aantekenen, ik ben zelf regelmatig in KL geweest. Het is niet zo dat daar een soort van dorpswachterij bij de politie actief is. Er wordt daar best op vrij hoog niveau gewerkt. Het is misschien wel goed om dat op te merken.
- 04:20 -> De Maleysische politie heeft sectie verricht en ik neem aan dat ze dat met moderne hulpmiddelen hebben gedaan
- 05:35 -> er wordt onderzoek naar gedaan en in Maleysië kan men echt wel iets hoor

Uitspraken S. Diekstra:
- Maleysische autoriteiten hadden het onderzoek binnen een dag gesloten [06:30]
- het voorlopig politierapport, er staat niets in, behalve dat ze overleden is door de val
- 48 getuigen gehoord -> 48 niet-relevante getuigen gehoord
- Echtpaar gehoord; ze lagen te slapen en hadden niet door dat Ivana 14 verdiepingen omlaag is gevallen. Ze zouden daar geen enkele rol in hebben gehad.
- Het voorlopige rapport [14:35], met alle respect, dat is een vodje
- Het autopsierapport, wat hebben ze daar gedaan? Moet op basis daarvan een misdaadscenario worden uitgesloten?
https://www.rtl.nl/video/8feb4b12-1b4f-39c9-8549-687a05152a3e/

Ik bewonder Peterr en zijn werk, maar ik hecht meer waarde aan de uitspraken van Diekstra, omdat Diekstra zich in deze zaak heeft vediept, i.t.t. Peter in RTL Boulevard.
Er is zojuist een flinke delegatie vanuit Nederland naar KL geweest, er wordt daar enorm geïnvesteerd en daarbij spelen Nederlanders een grote rol. Ongeacht hoe ze naar beneden is gekomen, buiten de familie om zullen er weinigen zijn die zich ervoor gaan inzetten. Gewoon omdat de economische belangen blijkbaar belangrijker zijn.
pi_176966416
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:45 schreef RapaNui het volgende:


Uitspraken S. Diekstra:
- Maleysische autoriteiten hadden het onderzoek binnen een dag gesloten [06:30]
-
- 48 getuigen gehoord -> 48 niet-relevante getuigen gehoord

ik hecht meer waarde aan de uitspraken van Diekstra, omdat Diekstra zich in deze zaak heeft vediept
Ik niet. Het onderzoek binnen een dag sluiten maar wel 48 getuigen localiseren en horen gaat niet samen.

Daarbij is het ook nog eens een leugen aangezien de Malysische autoriteiten eind december nog steeds met het onderzoek bezig waren.
pi_176966723
mwilliamsthomas twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 08:22:53 Second day in Kuala Lumpur - key focus is timeline - which has already thrown up some interesting info. https://t.co/dFyOWBwX1C reageer retweet
mwilliamsthomas twitterde op donderdag 01-02-2018 om 15:44:49 In #BukitBintang this evening to meet a witness in relation to the #IvanaSmit death . My body is struggling to adjust to the time difference - feeling very tired . #Malaysia https://t.co/E5QmaudnsZ reageer retweet
mwilliamsthomas twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 15:15:06 The investigation is still very much ongoing & very shortly a detailed report will be produced by us @lawyer1972 for the family & also for the Malaysian Police & Dutch authorities #kualalumpur #IvanaSmit reageer retweet
mwilliamsthomas twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 15:17:48 Have been given direct evidence of organised police protection rackets & organised crime syndicates operating . Much more on this to come in my final findings. reageer retweet
mwilliamsthomas twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 16:26:36 Last night #Kuala Lumpur-with @lawyer1972 investigating suspicious death of #IvanaSmit . Have findings of 2nd Post Mortem & along with my investigation now have clear evidence Ivana’s death should become a Homicide investigation @staronline @malaysiandaily reageer retweet
´
pi_176967322
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:24 schreef Kim-Holland het volgende:
mwilliamsthomas twitterde op dinsdag 30-01-2018 om 08:22:53 Second day in Kuala Lumpur - key focus is timeline - which has already thrown up some interesting info. https://t.co/dFyOWBwX1C reageer retweet
mwilliamsthomas twitterde op donderdag 01-02-2018 om 15:44:49 In #BukitBintang this evening to meet a witness in relation to the #IvanaSmit death . My body is struggling to adjust to the time difference - feeling very tired . #Malaysia https://t.co/E5QmaudnsZ reageer retweet
mwilliamsthomas twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 15:15:06 The investigation is still very much ongoing & very shortly a detailed report will be produced by us @lawyer1972 for the family & also for the Malaysian Police & Dutch authorities #kualalumpur #IvanaSmit reageer retweet
mwilliamsthomas twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 15:17:48 Have been given direct evidence of organised police protection rackets & organised crime syndicates operating . Much more on this to come in my final findings. reageer retweet
mwilliamsthomas twitterde op zaterdag 03-02-2018 om 16:26:36 Last night #Kuala Lumpur-with @lawyer1972 investigating suspicious death of #IvanaSmit . Have findings of 2nd Post Mortem & along with my investigation now have clear evidence Ivana’s death should become a Homicide investigation @staronline @malaysiandaily reageer retweet
Evidence, evidence, maar eigenlijk niks.
pi_176968989
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:09 schreef Za het volgende:

[..]

Evidence, evidence, maar eigenlijk niks.
*Gaaap

Jij verwacht dat ze eerst jou gaan informeren en daarna de familie? Ben benieuwd of je straks ook zo bijdehand gaat doen als alles openbaar wordt..
´
pi_176978229
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:54 schreef Kim-Holland het volgende:

Het is duidelijk dat jij alleen maar negatief commentaar kan geven op iedereen behalve op de kerel die haar het laatste gezien heeft...heel apart..
Wat is heb geschreven is gewoon realistisch, meer niet.

quote:
Die 2 andere heren laten snel van zich horen, wees maar niet bang.
We zullen zien.
pi_176978487
quote:
6s.gif Op maandag 5 februari 2018 12:46 schreef Kim-Holland het volgende:

*Gaaap

Jij verwacht dat ze eerst jou gaan informeren en daarna de familie?
De man claimt direct bewijs te hebben, letterlijk.

Dat is gewoon onmogelijk, en als het wel zo was dan zou hij niet hoeven aandringen op verder onderzoek, hij heeft immers volgens eigen zeggen het directe bewijs dat er sprake was van moord al in handen.

quote:
Ben benieuwd of je straks ook zo bijdehand gaat doen als alles openbaar wordt..
Jazeker, er zal alleen verders niets openbaar worden gemaakt.
pi_176986246
Nog niet echt een schokkende openbaring en volgens mij al eerder bericht..[?]

Ivana Smit (18) was mogelijk al overleden voordat ze van een balkon viel in een hotel in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur. Die conclusie trekt de Nederlandse patholoog Frank van de Goot na een nieuwe lijkschouwing van het lichaam van de jonge vrouw.
De patholoog heeft daar meerdere aanwijzingen voor, onder meer het feit dat er nauwelijks bloed was op de plek waar zij was neergekomen. Van de Goot bracht vorig weekend al aan het licht dat Ivana een letsel aan haar voorhoofd had voordat ze op 7 december van grote hoogte naar beneden stortte. De jonge vrouw had ook blauwe plekken op haar beide bovenarmen, zowel aan de binnen- als buitenkant.
https://www.hln.be/nieuws(...)en-voor-val~a173ddf8
´
pi_177003707
Zo bij Jinek.
pi_177004544
Dat dubbele balkon maakt het per ongeluk over de reling vallen wel erg onwaarschijnlijk.
pi_177005212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 23:26 schreef Physsic het volgende:
Dat dubbele balkon maakt het per ongeluk over de reling vallen wel erg onwaarschijnlijk.
heb je een foto gezien van dat dubbele balkon?

Een x aantal jaar geleden lag er eentje voor mijn appartement toen op de grond, die kwam van zeventien hoog en lag minimaal 10 meter van het pand...
pi_177005650
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 08:43 schreef Kim-Holland het volgende:

Ivana Smit (18) was mogelijk al overleden voordat ze van een balkon viel in een hotel in de Maleisische hoofdstad Kuala Lumpur. Die conclusie trekt de Nederlandse patholoog Frank van de Goot na een nieuwe lijkschouwing van het lichaam van de jonge vrouw.
Volgens de advocaat is het geen conclusie, maar een mogelijke optie van Goot, waar hij verders niet echt stellig over is.
Zijn letterlijke woorden hierover vanavond:

Sébas Diekstra: "Wat patholoog Goot ook heeft, als optie heeft naja, kunnen vaststellen, als optie moet ik heel nadrukkelijk erbij zeggen, dat ze mogelijk dood al over de rand is gegaan, en dat onderbouwt ie met een aantal aanwijzingen, hij kan er niet super stellig over zijn".
pi_177007468


pi_177008161
quote:
Wat zien we hier?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_177008170
Wat is er nu waar van het escort verhaal?
pi_177009889
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er is zojuist een flinke delegatie vanuit Nederland naar KL geweest, er wordt daar enorm geïnvesteerd en daarbij spelen Nederlanders een grote rol. Ongeacht hoe ze naar beneden is gekomen, buiten de familie om zullen er weinigen zijn die zich ervoor gaan inzetten. Gewoon omdat de economische belangen blijkbaar belangrijker zijn.
Waar hebben we dat meer meegemaakt

quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wat zien we hier?
The Last Man To See Ivana Alive
pi_177010603
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:08 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Waar hebben we dat meer meegemaakt

[..]

The Last Man To See Ivana Alive
Altijd hetzelfde liedje.
pi_177010680
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 december 2017 13:25 schreef Copycat het volgende:
Ze komt nogal over als een verwend kreng in dat stuk.

[..]

Eh, wel iemand die in een alternatieve realiteit leeft maar dat komt vooral door papa.

En als je als vrouw echt top shelve knap bent kun je sowieso uitkiezen wie je wilt... Dus dan kies je gewoon een rijke stinkert en heb je weer gratis geld

Anyhow, sterkte aan de familie...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_177011084
quote:
Nou, een geil seksfeestje lijkt uitgesloten als ze een paar uur daarvoor k.o. uit de disco gedragen moet worden.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 7 februari 2018 @ 12:56:39 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_177011840
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:10 schreef habitue het volgende:

Nou, een geil seksfeestje lijkt uitgesloten als ze een paar uur daarvoor k.o. uit de disco gedragen moet worden.
Knap. Knocked out zijn en toch het hoofd fier rechtop houden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_177012110
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Knap. Knocked out zijn en toch het hoofd fier rechtop houden.
Meh, was wazige foto en ik had het bijschrijft ook niet gelezen. :')

quote:
Het ogenschijnlijk vrolijke duo wordt op de voet gevolgd door Luna, de echtgenote van de Amerikaan.
Waarschijnlijk beetje fucked up van de drugs dan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_177015074
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 00:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

heb je een foto gezien van dat dubbele balkon?

Een x aantal jaar geleden lag er eentje voor mijn appartement toen op de grond, die kwam van zeventien hoog en lag minimaal 10 meter van het pand...
Wat is je punt?
pi_177015090
quote:
Hmm, hier had ze dus toch nog wel schoenen aan. Ik dacht dat ze die misschien al veel eerder had uitgedaan en ze daarom kwijt waren.
pi_177027043
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 15:53 schreef Physsic het volgende:

[..]

Wat is je punt?
Nou wat ik zeg, hoe ziet zo'n "dubbel" balkon er dan uit?

Je kunt een eind van een flat afvallen, dat heb ik met eigen ogen mogen ervaren.
Dus ben benieuwd naar de dubbele balkonversie, nog nooit van gehoord of überhaupt gezien.
pi_177027138
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Wat zien we hier?
Imo een "held" die een te jonge dronken vrouw de lift in draagt, terwijl een andere man zich om zijn vrouw ontfermt die een poging doet "iets" te doen op d'r tel. Oftewel een rijke oude vent draagt een jong meisje terwijl er meerdere andere mannen toekijken. Zijn vrouw, imo net zo teut, daar kijkt die niet naar om. Zij ook niet naar hem trouwens...

En wat zien jullie?
pi_177027184
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nou wat ik zeg, hoe ziet zo'n "dubbel" balkon er dan uit?

Je kunt een eind van een flat afvallen, dat heb ik met eigen ogen mogen ervaren.
Dus ben benieuwd naar de dubbele balkonversie, nog nooit van gehoord of überhaupt gezien.
Als je de uitzending van Jinek van gisteren terugkijkt, wordt het (denk ik) wel duidelijk.
pi_177027199
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Knap. Knocked out zijn en toch het hoofd fier rechtop houden.
Nou ja fier... Ze doet haar best inkijk onder d'r rokje te voorkomen, die houd ze vast. Ze laat zich dragen dus teut of onder de drugs? Maar fier zou ik het op deze foto niet willen noemen.
pi_177027221
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 12:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Knap. Knocked out zijn en toch het hoofd fier rechtop houden.
Nou, fier rechtop is ook overdreven. Je ziet niet veel. Ik vind het wel enorm triest. Dan ben je 18 jaar en eindig je zo. Wat een ellende en verdriet.
pi_177027265
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Imo een "held" die een te jonge dronken vrouw de lift in draagt, terwijl een andere man zich om zijn vrouw ontfermt die een poging doet "iets" te doen op d'r tel. Oftewel een rijke oude vent draagt een jong meisje terwijl er meerdere andere mannen toekijken. Zijn vrouw, imo net zo teut, daar kijkt die niet naar om. Zij ook niet naar hem trouwens...

En wat zien jullie?
Gaat het wel goed met je, Ootje? Oprechte vraag
´
pi_177027305
Grote vraag blijft waarom ging ze überhaupt mee met die twee?
pi_177027307
Wat ik zie is geen rokje, eerder een soort van joggingbroek met een tas of jas ervoor.
´
pi_177027321
quote:
5s.gif Op donderdag 8 februari 2018 00:27 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Gaat het wel goed met je, Ootje? Oprechte vraag
jazeker hoezo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')