Domme dellen!!quote:Op maandag 18 december 2017 15:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zijn gewoon luie wezens..............Verder geen woord aan vuil maken.......
En toch heb ik wel respect voor zijn doorzettingsvermogen............Een echte werker....quote:Op maandag 18 december 2017 15:46 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Renee: komt wel goed. Komt goed.
Geen idee.quote:Op maandag 18 december 2017 15:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom haalt René dat dakleer eraf eigenlijk
quote:Op maandag 18 december 2017 15:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En toch heb ik wel respect voor zijn doorzettingsvermogen............Een echte werker....
nee dat helptquote:Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat is je hulpvraag precies??
quote:Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Linda is nu een normaal gesprek aan het voeren met Rene...............Hoe komt het mijn strot uit......quote:
Nee, linda wil gewoon weer in de stront roeren. Dan gaat het lekker stinkenquote:
Aannamequote:Op maandag 18 december 2017 15:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, linda wil gewoon weer in de stront roeren. Dan gaat het lekker stinken
Hoofdletters, interpunctie, logische zin opbouw... dat zou al heel erg helpen.quote:Op maandag 18 december 2017 15:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
moet je eigenlijk de mannen daar neerleggen(zonder rene)die doen dus echt niks.quote:Op maandag 18 december 2017 15:44 schreef utopia2.0 het volgende:
En de kutjes liggen lekker te pitten, lepeltje lepeltje.........Ze hoeven er niets voor te doen.......Zou elke dag in die stal gaan liggen als ik hun was, ze doen sowieso a;l niets tot weinig..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |