Onze kerstkaart dit jaar
Nog wat foto's uit het ziekenhuis:
Ik speel ook met poppen hoor!
Gezellig samen spelen:
Wij zijn allemaal al groot, maar we wilden vanochtend allemaal in de box spelen. Dat mocht, tot we met z'n allen gingen springen. Toen moesten we er weer uit.
Een paar foto´s van mijn kleine mannetje... én van het kindje in wording
quote:Tuurlijk: Nausicaa@home.nl
Op vrijdag 20 december 2002 20:11 schreef jessie het volgende:
Leuke kerstkaart met Eva
Leuk die stoere mannen in de box, zo zie je dar ze eigenlijk nog zo klein zijn he
Ik heb ook nog 2 leuke foto's waarvan we er 1 opsturen voor de kerst. Mag ik ze naar iemand mailen die ze hier wil zetten want het lukt me niet.
Ons Jonasje:
En in de auto. Als we maar rijden is het goed!
[sub]Leah.. je hebt een prachtig kerstmanneke![/sub]
( dit zooitje slokt zo'n beetje de helft van onze woonkamer op )
nog een kerstfoto'tje
En onze kerstkaarten dit jaar:
Nog een paar uit de oude doos;
23 november;
'mijn tandjes al gezien ??'
20 november;
'zelluf doen'
'he! zo gaat het veel makkelijker'
Zo terug met de nog beloofde sintfoto
dit is GENIETEN !!
Pracht foto´s allemaal
oei... ik krijg helemala de kriebels als ik die kleine met het neusje in de stampot zie verdwijnen... jéétje... ik ga dit ook weer allemaal krijgen !!
klaar voor vertrek
lekker bij de pieten op schoot
in de kerk vol verwachting van wat komen gaat.
(er is ook een foto op schoot bij sint maar is niet digtaal genomen en heb helaas geen scanner)
Ow en hadden we al vertreld dat oma's nat spetteren leuk is (veel leuker als mama
quote:Zelfde vraag hier..
Op vrijdag 20 december 2002 21:54 schreef Sylvana het volgende:
echt lieve foto'sis het ook toegestaan om foto's van kleine broertjes te posten?
quote:Zolang ze in de categorie 'Zwangerschap en kindertjes' vallen wel ja
Op vrijdag 20 december 2002 21:54 schreef Sylvana het volgende:
echt lieve foto'sis het ook toegestaan om foto's van kleine broertjes te posten?
Knor... zag ik dat goed... die eerste foto... op die mand... is dat jullie nieuwste aanwinst???
pfew... Alicia heeft gelukkig wat speelgoed om zich heen... ze zou zich eens moeten vervelen
Die foto met die kerstballen is prachtig!
Ik vind alle foto's prachtig.. ik vind kindertjes prachtig!
[Dit bericht is gewijzigd door Sylvana op 20-12-2002 22:23]
quote:Ja
Op vrijdag 20 december 2002 22:12 schreef Kleintje het volgende:
Love this topicKnor... zag ik dat goed... die eerste foto... op die mand... is dat jullie nieuwste aanwinst???
klein foto'tje (storm in de 'nep'sneeuw)
quote:alicia is het eerste kleinkind, achternichtje etc etc in de familie en iedereen is idolaat met haar en overvalt haar met kadootjes. Zo veel dat we niet meer weten waar we het moeten laten en zelfs al een boel in dozen hebben opgeslagen voor "later" en ter afwisseling. Die plank met knuffels bv is een kleine 3 meter lang en staat stikvol. En het kind heeft (buiten d'r pop om van Highlander en breuls) nog nooit naar een knuffel omgekeken
pfew... Alicia heeft gelukkig wat speelgoed om zich heen... ze zou zich eens moeten vervelen![]()
al met al is het dus gewoon een ontzettend verwent "krengetje"
vlak hierna begon ze te brullen.. en wat ik ook deed.. ze bleef brullen..
Uiteindelijk na twee uur viel ze in slaap op schoot.. En die kat van ons is net zo gestoord als die van Knorretje.. Ook verzot op kinderen, de kat vind kinderen echt geweldig
En kwam er dus gezellig bijslapen:
Ik heb 'r nu voorzichtig overgelegd en ze slaapt door *opgelucht*
En offtopic... die kat van knorretje is ook super!
Ze zijn alweer van een tijdje terug...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |