Iemand die niet kan zingen dreunt helemaal niets op.............quote:Op maandag 18 december 2017 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een zouteloze nummers dreunt Baldr daar weer op...
Oh die kan ik me niet herinneren. Ik vind het jammer dat ze niet langer is gebleven dan had ik zeker een schilderij bij haar besteld.quote:Op maandag 18 december 2017 13:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd een beetje spijt dat ik haar verjaardagskalender niet heb gekocht..
Kon zijn pa zijn.......Zelfde houding..........zitzakkenhouding............quote:
Die lui daar zingen allemaal van die bagger nummersquote:Op maandag 18 december 2017 13:23 schreef freaky40 het volgende:
Wat een zouteloze nummers dreunt Baldr daar weer op...
Titels/groepenquote:Op maandag 18 december 2017 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iemand die niet kan zingen dreunt helemaal niets op.............
Geheel gratis en belangeloos, op eigen initiatief ook.quote:Op maandag 18 december 2017 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Elias komt graties ?
inkoppertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moet als dat pleurisprogramma is afgelopen hier eens voorbij komen, kijken of ze het nog allemaal TOP TOP TOP vind.........Kutwijf.......quote:Op maandag 18 december 2017 13:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik hoorde Billy al weer "Wat IK wil" roepen
Denk eerder dat Billy 'n rekening krijgt, voor het verneuken van 'n aantal zitzakkenquote:Op maandag 18 december 2017 13:25 schreef IkFok het volgende:
Billy heeft een herinnering gestuurd aan de zitzakken man 1100 euro moet ze nog hebben
daar is ze op tijd mee, linda kortaf over mehmet en johan tegen BOquote:Op maandag 18 december 2017 13:25 schreef IkFok het volgende:
Billy heeft een herinnering gestuurd aan de zitzakken man 1100 euro moet ze nog hebben
Begroot op 'het evenement wat 'ie nog neer gaat zetten'?quote:Op maandag 18 december 2017 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die lui daar zingen allemaal van die bagger nummers
Ik dacht dat ze geen geld uit mochten geven, hoe komt Baldr dan in een keer aan een zangleraar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |