Hetzelfde.quote:
Lang.quote:Wat vinden jullie mooier bij een vrouw? Lang of kort haar.
Mooi!quote:Momenteel heb ik mijn haar tot mijn middel.
Als je je in mijn omgeving bevond en ik je in zover adviezen kon toezeggen, zou ik ertegen hebben gestemd.quote:Ik twijfel erg om mijn haar te laten knippen tot mijn schouders.
De reden is simpelweg het feit dat mannen zo de vrouwen ertussenuit kunnen halen. Verder betekent langer haar volgens mij, evenals een ander stel exquisiete eigenschappen van de drager - een ander stel vergeleken met die van de observator -, geacht een goed stel genen te hebben welke die persoon dan bezit, volgens diezelfde observator waargenomen.quote:Nu hoor ik dat mannen lang haar mooier vinden staan bij een vrouw... de reden begrijp ik niet.
Wat vinden jullie?
Die heeft wel megasexy kuitenquote:Op zondag 17 december 2017 23:08 schreef PandaDrop het volgende:
Maar meet jezelf geen kapsel aan van a la Annechien van NOS.
Ik heb erg veel haar, dus dat is het geval niet. De verzoring daarin tegen... ben 45 min bezig met stijlen. Kort haar is wat makkelijker te verzorgen.quote:Op zondag 17 december 2017 23:46 schreef mootie het volgende:
En aan je haar. Als je lang, dun, pierig haar hebt, knip het dan alsjeblieft af.
Afknippen dan maar.quote:Op maandag 18 december 2017 00:18 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Ik heb erg veel haar, dus dat is het geval niet. De verzoring daarin tegen... ben 45 min bezig met stijlen. Kort haar is wat makkelijker te verzorgen.
Dat is vrij resoluut.quote:
Ik heb de afgelopen 8 jaar geen kapsel gehad wat korter was dan boven mijn taille.quote:Op zondag 17 december 2017 23:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Schouderlengte is niet kort. Dat kan je ook nog vast dragen bijvoorbeeld.
Zal dat niet herstellen en daardoor minder worden qua tijd om toonbaar te maken?quote:Op maandag 18 december 2017 00:21 schreef Jolie1930 het volgende:
[..]
Ik heb mijn haar erg beschadigd met blonderen. Het is iets om te overwegen.
Geen idee, ik vind het wel erg mooi, lang dik en donker haar.quote:Op maandag 18 december 2017 00:23 schreef Jolie1930 het volgende:
Ik zie weinig Nederlandse vrouwen met lang dik haar in tegenstelling tot onze medelanders uit Noord-Afrika en Turkije die wel vaak lang en veel haar hebben. Ook lijken ze in Zuid amerikaanse landen ook langer haar te hebben.
Zit dat in de genen? Is het cultuurgebonden?
Idd, centimer of 20 eraf zou zo 15 min tijd schelen.quote:Op maandag 18 december 2017 00:21 schreef maily het volgende:
[..]
Als je 45 minuten moet stylen? Per dag? Per week?
Moet er eerlijk gezegd niet aan denken om zo lang met mijn haar bezig te zijn.quote:Op maandag 18 december 2017 00:21 schreef maily het volgende:
[..]
Als je 45 minuten moet stylen? Per dag? Per week?
Dat weet ik niet. Ik ben nu al 4 maanden mijn haar niet geverfd. Ik laat het nu uitgroeien.quote:Op maandag 18 december 2017 00:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal dat niet herstellen en daardoor minder worden qua tijd om toonbaar te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |