abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 09:19:27 #201
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175858902
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Na 10 jaar moet het daarna minimaal budget neutraal zijn ivm reconsiliation. 10 jaar uiterlijk dus voor wat betreft de korting op de inkomstenbelasting.

Die paar tientjes per maand zijn trouwens zo aan de andere kant voor velen weer weg als het opheffen van het individuele mandaat voor de zorgverzekering er nog in zit.
Natuurlijk zit het opheffen er nog in. Maar die paar tientjes extra moet een miljonair nu ook betalen. Dus dat is wel zo eerlijk. Trump kan dat vast wel verkopen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 09:23:22 #202
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175858964
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175859264
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:11 schreef Monolith het volgende:
Stukje over de tax bill en deficits:
http://theatln.tc/2oKw68r
Als de GOP gaat proberen om sociale programma's te korten om hun begrotingstekort te dichten, wordt 2018 geen wave maar een tsunami. Die programma's zijn ook onder Republikeinen en vooral oudere stemmers (de enige groep waar ze consequent op kunnen rekenen voor hun stem) immens populair.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 09:49:08 #204
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175859425
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 09:40 schreef westwoodblvd het volgende:

[..]

Als de GOP gaat proberen om sociale programma's te korten om hun begrotingstekort te dichten, wordt 2018 geen wave maar een tsunami. Die programma's zijn ook onder Republikeinen en vooral oudere stemmers (de enige groep waar ze consequent op kunnen rekenen voor hun stem) immens populair.
Ze gaan toch wat tegen de gelegaliseerde kindermoord doen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175861369
Posten hier trouwens nog Trump-fans....?

of blijven die nu weg omdat ze ook zelf niet meer geloven dat hun kandidaat iets werkelijk nuttigs doet?

Het lijkt me best interessant nu te lezen hoe Trump-fans zelf denken over bv zoiets als dat Taxplan..
maar zelfs in NWS loopt er verder geen topic over...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_175861465
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:28 schreef RM-rf het volgende:
Posten hier trouwens nog Trump-fans....?

of blijven die nu weg omdat ze ook zelf niet meer geloven dat hun kandidaat iets werkelijk nuttigs doet?

Het lijkt me best interessant nu te lezen hoe Trump-fans zelf denken over bv zoiets als dat Taxplan..
maar zelfs in NWS loopt er verder geen topic over...
Trump-fans zijn een uitstervende diersoort. En in Nederland waren ze altijd al erg zeldzaam.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 11:32:03 #207
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175861469
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:28 schreef RM-rf het volgende:
Posten hier trouwens nog Trump-fans....?

of blijven die nu weg omdat ze ook zelf niet meer geloven dat hun kandidaat iets werkelijk nuttigs doet?

Het lijkt me best interessant nu te lezen hoe Trump-fans zelf denken over bv zoiets als dat Taxplan..
maar zelfs in NWS loopt er verder geen topic over...
D'r posten er nog een paar. Maar die juichen nog als Trump hun huis in de fik steekt als dat een campagnebelofte was "want dan liegt hij niet net zoals de andere politici".
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175861478
FBI's McCabe is dus toch komen opdagen voor de hearing en heeft blijkbaar 7,5uur achter gesloten deuren doorgebracht. Nog geen leaks van wat er besproken is.
pi_175861481
We hebben Nontex en Wittebaard natuurlijk nog.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 20 december 2017 @ 11:34:35 #210
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175861528
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:32 schreef Refragmental het volgende:
FBI's McCabe is dus toch komen opdagen voor de hearing en heeft blijkbaar 7,5uur achter gesloten deuren doorgebracht. Nog geen leaks van wat er besproken is.
Dus Trey Gowdy had ongelijk. *gasp*
pi_175861544
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:34 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dus Trey Gowdy had ongelijk. *gasp*
Wat had Gowdy dan gezegd?
pi_175861639
Dit?

https://www.newsmax.com/t/newsmax/article/832713

Netjes van Gowdy dat ie toegaf er naast te zitten.
  woensdag 20 december 2017 @ 11:40:59 #213
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_175861676
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:35 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat had Gowdy dan gezegd?
Dat hij dacht dat McCabe niet zou komen opdagen en dat hij dacht dat McCabe ontslag genomen zou hebben voordat hij gehoordzou worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExtraWaskracht op 20-12-2017 11:59:05 ]
pi_175861690
quote:
Jij hebt toch al vaker beweerd dat je 'onafhankelijk' was wat betreft Trump; dat je gewoon zou gaan kijken wat die wilde bereiken en hem een kans geven?

Wat denk jij nu van dat belastingplan, zal dat positieve effecten hebben, en zoja, wat denk je dat het gevolg ervan is?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 11:41:58 #215
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175861707
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:39 schreef Refragmental het volgende:
Dit?

https://www.newsmax.com/t/newsmax/article/832713

Netjes van Gowdy dat ie toegaf er naast te zitten.
Ik vind het maar slap en ruggegraatloos. Hij had moeten volhouden dat McGabe ontslagen is en de argumenten tegen afdoen als Fake News.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175861879
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Jij hebt toch al vaker beweerd dat je 'onafhankelijk' was wat betreft Trump; dat je gewoon zou gaan kijken wat die wilde bereiken en hem een kans geven?

Wat denk jij nu van dat belastingplan, zal dat positieve effecten hebben, en zoja, wat denk je dat het gevolg ervan is?
Ik heb me 0,0 verdiept in dat plan want geen interesse. Wel iets gehoord over privejets wat ik behoorlijk bizar vond.
Denk dat we het wel gaan horen wat de daadwerkelijke impact is komend jaar wanneer de belastingaangiftes worden gedaan. Volgens mij nog ruim op tijd voor de midterms.
pi_175861907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:41 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vind het maar slap en ruggegraatloos. Hij had moeten volhouden dat McGabe ontslagen is en de argumenten tegen afdoen als Fake News.
McCabe.
pi_175862081
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:48 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb me 0,0 verdiept in dat plan want geen interesse. Wel iets gehoord over privejets wat ik behoorlijk bizar vond.
Denk dat we het wel gaan horen wat de daadwerkelijke impact is komend jaar wanneer de belastingaangiftes worden gedaan. Volgens mij nog ruim op tijd voor de midterms.
Dus je post wel héél veel in deze discussie ... maar als er eindelijk een diep ingrijepend wetsvorostel door Trump erdoorheen gedrukt wordt is het 'eigenlijk niet zo erg interssant' en is het vooral zaak om later vanzelf te 'merken' of de effecten van dit politiek beleid positief is of niet...?

Eerlijk gezegd vind ik dat een beetje vreemd, ik dacht dat je altijd juist zo erop wees dat het bij het beoordelen van Trump zou gaan om welke beleidsplannen en wetsvoorstellen hij uiteindelijk effectief door zou voeren...
Nu doet hij dat, en ontwijk je opnieuw duidelijkheid of dat beleid slim is of niet...

bij politiek gaat het nu eenmaal om die keuzes zelf, ... enkel achteraf iets wil bespeken kun je beter in het C&H-forum doen, discussie's over actuele politieke plannen en zekr doorgevoerde wetsvorstellen horen toch juist in POL?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 12:04:26 #219
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175862282
Mij boeit het niet heel veel hoeveel belasting mensen in een ander land betalen. Het komt op me over als een stel superrijke personen en grote bedrijven die een graai in de schatkist deden en de kosten daarvan afschuiven op de rest, maar als men dat wil, tja, boeien. Hoewel ik de verkapte steun voor bedrijven niet oké vind. Maar daar zal de WTO ook wel wat over te zeggen hebben.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175862369
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dus je post wel héél veel in deze discussie
Hier maak je een foute aanname. Ik post niet "héél veel" in deze reeks. Al helemaal niet wanneer je het vergelijkt met de vaste kliek.

quote:
... maar als er eindelijk een diep ingrijepend wetsvorostel door Trump erdoorheen gedrukt wordt is het 'eigenlijk niet zo erg interssant' en is het vooral zaak om later vanzelf te 'merken' of de effecten van dit politiek beleid positief is of niet...?

Eerlijk gezegd vind ik dat een beetje vreemd, ik dacht dat je altijd juist zo erop wees dat het bij het beoordelen van Trump zou gaan om welke beleidsplannen en wetsvoorstellen hij uiteindelijk effectief door zou voeren...
Nu doet hij dat, en ontwijk je opnieuw duidelijkheid of dat beleid slim is of niet...

bij politiek gaat het nu eenmaal om die keuzes zelf, ... enkel achteraf iets wil bespeken kun je beter in het C&H-forum doen, discussie's over actuele politieke plannen en zekr doorgevoerde wetsvorstellen horen toch juist in POL?
Ik ben ook maar mens en heb beperkte tijd en interesses. In dit geval boeide me dat hele voorstel geen reet en had geen zin om er tijd en energie in te steken. Ik heb wel betere dingen te doen. Voor mij persoonlijk is het dan inderdaad een "we zien wel wanneer het resultaat daar is" geval, vooral omdat het verder totaal geen invloed op mij heeft.
Verder wel goed dat er een discussie over plaatsvind. ^O^
Maar mijn interesses liggen nu eenmaal bij andere zaken.
pi_175862509
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hier maak je een foute aanname. Ik post niet "héél veel" in deze reeks. Al helemaal niet wanneer je het vergelijkt met de vaste kliek.

[..]

Ik ben ook maar mens en heb beperkte tijd en interesses. In dit geval boeide me dat hele voorstel geen reet en had geen zin om er tijd en energie in te steken. Ik heb wel betere dingen te doen. Voor mij persoonlijk is het dan inderdaad een "we zien wel wanneer het resultaat daar is" geval, vooral omdat het verder totaal geen invloed op mij heeft.
Verder wel goed dat er een discussie over plaatsvind. ^O^
Maar mijn interesses liggen nu eenmaal bij andere zaken.
Belangrijkste stukje wetgeving tot dusver van Trump. Beetje vreemd om je totaal niet ingelezen te hebben. Temeer omdat je hier altijd flink hoog van de toren loopt te blazen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175862575
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Belangrijkste stukje wetgeving tot dusver van Trump. Beetje vreemd om je totaal niet ingelezen te hebben. Temeer omdat je hier altijd flink hoog van de toren loopt te blazen.
Waarom is het vreemd dat ik me daar niet op ingelezen heb? Vooral nadat je net gelezen heb dat het me niet boeit en ik me ook helemaal niet met die discussie bemoeid heb, niet 1 post. Vergeet niet, we hebben niet allemaal een Trump-obsessie.
En wat loop ik altijd hoog van de toren te blazen volgens jou?
pi_175862578
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Belangrijkste stukje wetgeving tot dusver van Trump. Beetje vreemd om je totaal niet ingelezen te hebben. Temeer omdat je hier altijd flink hoog van de toren loopt te blazen.
Heel eerlijk vind ik het wel een beetje flauw om iemand te verwijten ergens geen mening over te hebben.
Ik ben het heel vaak niet met Refragmental eens maar prima dat hij zich niet in deze discussie mengt als hij daarover niet ingelezen is toch?
pi_175862588
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:17 schreef archito het volgende:

[..]

Heel eerlijk vind ik het wel een beetje flauw om iemand te verwijten ergens geen mening over te hebben.
Ik ben het heel vaak niet met Refragmental eens maar prima dat hij zich niet in deze discussie mengt als hij daarover niet ingelezen is toch?
Dat dacht ik toch ook. :D
pi_175862646
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:17 schreef archito het volgende:

[..]

Heel eerlijk vind ik het wel een beetje flauw om iemand te verwijten ergens geen mening over te hebben.
Ik ben het heel vaak niet met Refragmental eens maar prima dat hij zich niet in deze discussie mengt als hij daarover niet ingelezen is toch?
Refregmental mag graag hoog van de toren blazen, anderen de maat nemen en roepen dat we Trump moeten beoordelen op zijn prestaties.

Het is daarom redelijk teleurstellend dat hij niets heeft te melden over het controversiële belastingplan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 12:25:33 #226
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175862735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:17 schreef archito het volgende:

[..]

Heel eerlijk vind ik het wel een beetje flauw om iemand te verwijten ergens geen mening over te hebben.
Ik ben het heel vaak niet met Refragmental eens maar prima dat hij zich niet in deze discussie mengt als hij daarover niet ingelezen is toch?
Beetje onzin. Het belastingplan is het enige wat Trump -of eigenlijk Ryan- voor elkaar heeft gekregen. Verder hebben de republikeinen dit jaar niets laten zien.

Om dan als Trumpfan weg te lopen is gewoon toegeven dat je alleen maar een troll was.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175862820
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Refregmental mag graag hoog van de toren blazen, anderen de maat nemen en roepen dat we Trump moeten beoordelen op zijn prestaties.
Is dat verkeerd van mij om te zeggen dan? Moeten we Trump zijn presidentschap beoordelen op hoeveel diet-cokes hij drinkt per dag? Of hoe hij koi-karpers voert? Of hoeveel scoops ijs hij heeft?
Trump werd door velen al op dag 1 gelijk afgeserveerd, zonder dat de vent ook maar iets had gedaan. En dat vond ik nogal debiel. :D

quote:
Het is daarom redelijk teleurstellend dat hij niets heeft te melden over het controversiële belastingplan.
Er is geen connectie tussen beiden. Ik kan bovenstaande roepen wat ik wil, zonder zelf ook maar een zak te geven om welk beleid van Trump dan ook. Staat namelijk los van elkaar.

En eerlijk gezegd heb geen al te hoge pet van Trump op, hij maakt nogal vreemde beslissingen. Maar ik ben vooral benieuwd hoe die op langere termijn gaan uitpakken, wanneer het geen gespeculeer meer is, maar er daadwerkelijke resultaten worden behaald.
  woensdag 20 december 2017 @ 12:48:55 #228
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_175863165
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is dat verkeerd van mij om te zeggen dan? Moeten we Trump zijn presidentschap beoordelen op hoeveel diet-cokes hij drinkt per dag? Of hoe hij koi-karpers voert? Of hoeveel scoops ijs hij heeft?
Trump werd door velen al op dag 1 gelijk afgeserveerd, zonder dat de vent ook maar iets had gedaan. En dat vond ik nogal debiel. :D

[..]

Er is geen connectie tussen beiden. Ik kan bovenstaande roepen wat ik wil, zonder zelf ook maar een zak te geven om welk beleid van Trump dan ook. Staat namelijk los van elkaar.

En eerlijk gezegd heb geen al te hoge pet van Trump op, hij maakt nogal vreemde beslissingen. Maar ik ben vooral benieuwd hoe die op langere termijn gaan uitpakken, wanneer het geen gespeculeer meer is, maar er daadwerkelijke resultaten worden behaald.
Nou nou, Refragmental, ben je gestopt met drinken? :P

:D
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_175863264
quote:
16s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:48 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nou nou, Refragmental, ben je gestopt met drinken? :P

:D
Lol, is altijd mijn standpunt al geweest, ook al vaker aangegeven.
Maar mensen zoals Uxl en KoosVogels roepen maar al te graag Trumpfan dit, Trumpist dat, waarschijnlijk in een poging elke discussie te ontsporen en een bepaald beeld op te werpen over mij.
pi_175863267
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:29 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Is dat verkeerd van mij om te zeggen dan? Moeten we Trump zijn presidentschap beoordelen op hoeveel diet-cokes hij drinkt per dag? Of hoe hij koi-karpers voert? Of hoeveel scoops ijs hij heeft?
Trump werd door velen al op dag 1 gelijk afgeserveerd, zonder dat de vent ook maar iets had gedaan. En dat vond ik nogal debiel. :D
Daarom wordt zo'n belastingplan hier ook uitgebreid besproken.

quote:
Er is geen connectie tussen beiden. Ik kan bovenstaande roepen wat ik wil, zonder zelf ook maar een zak te geven om welk beleid van Trump dan ook. Staat namelijk los van elkaar.

En eerlijk gezegd heb geen al te hoge pet van Trump op, hij maakt nogal vreemde beslissingen. Maar ik ben vooral benieuwd hoe die op langere termijn gaan uitpakken, wanneer het geen gespeculeer meer is, maar er daadwerkelijke resultaten worden behaald.
Natuurlijk kan je dat. Ik vind het alleen teleurstellend. Vooral omdat je jezslg altijd een nogal betweterige en pedante houding aanmeet in deze reeks.

De effecten van zo'n belastingplan zijn redelijk goed in te schatten. Bovendien is aan de percentages te zien dat het voornamelijk de superrijken zijn die profiteren. Je hoeft niet jaren te wachten om die conclusies te kunnen trekken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175863275
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 11:57 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dus je post wel héél veel in deze discussie ... maar als er eindelijk een diep ingrijepend wetsvorostel door Trump erdoorheen gedrukt wordt is het 'eigenlijk niet zo erg interssant' en is het vooral zaak om later vanzelf te 'merken' of de effecten van dit politiek beleid positief is of niet...?

Eerlijk gezegd vind ik dat een beetje vreemd, ik dacht dat je altijd juist zo erop wees dat het bij het beoordelen van Trump zou gaan om welke beleidsplannen en wetsvoorstellen hij uiteindelijk effectief door zou voeren...
Nu doet hij dat, en ontwijk je opnieuw duidelijkheid of dat beleid slim is of niet...

bij politiek gaat het nu eenmaal om die keuzes zelf, ... enkel achteraf iets wil bespeken kun je beter in het C&H-forum doen, discussie's over actuele politieke plannen en zekr doorgevoerde wetsvorstellen horen toch juist in POL?
Refragmental post hier niet heel veel, maar bij andere 'pro-Trump' users is de reden om ergens voor te zijn toch vooral dat het een voorstel is dat afkomstig is van de Republikeinen / Trump. Zie de nontexjes van deze wereld. Inhoudelijke politieke discussies gaan ze de pet te boven, dus het blijft bij RTL Boulevardnieuws en VBL-waardig cheerleadergedrag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 12:56:05 #232
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175863321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Lol, is altijd mijn standpunt al geweest, ook al vaker aangegeven.
Maar mensen zoals Uxl en KoosVogels roepen maar al te graag Trumpfan dit, Trumpist dat, waarschijnlijk in een poging elke discussie te ontsporen en een bepaald beeld op te werpen over mij.
Ga je weer met je aannames en je verongelijkt gedrag. SAD.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175863371
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daarom wordt zo'n belastingplan hier ook uitgebreid besproken.
En dat juich ik toe ^O^.
Alleen zelf vrij weinig zin en vooral tijd voor om me daarin te verdiepen, en dat moet kunnen. En daarom bemoei ik me ook niet in die discussie, want ik weet er echt 0,0 vanaf.

quote:
[..]

Natuurlijk kan je dat. Ik vind het alleen teleurstellend. Vooral omdat je jezslg altijd een nogal betweterige en pedante houding aanmeet in deze reeks.

De effecten van zo'n belastingplan zijn redelijk goed in te schatten. Bovendien is aan de percentages te zien dat het voornamelijk de superrijken zijn die profiteren. Je hoeft niet jaren te wachten om die conclusies te kunnen trekken.
Ik vind het prima wanneer anderen nu al conclusies trekken, prognoses zijn inderdaad nu al goed in te schatten. Zelf wacht ik liever op de werkelijke resultaten, en die komen zo lekker ruim op tijd voor de midterms, dus daar gaan we volgend jaar wel flink veel over horen verwacht ik.
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 12:59:35 #234
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175863397
Overigens ben ik niet tegen Trump hoor. Ik vind hem alleen maar een incapabele eikel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175863715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:58 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En dat juich ik toe ^O^.
Alleen zelf vrij weinig zin en vooral tijd voor om me daarin te verdiepen, en dat moet kunnen. En daarom bemoei ik me ook niet in die discussie, want ik weet er echt 0,0 vanaf.

[..]

Ik vind het prima wanneer anderen nu al conclusies trekken, prognoses zijn inderdaad nu al goed in te schatten. Zelf wacht ik liever op de werkelijke resultaten, en die komen zo lekker ruim op tijd voor de midterms, dus daar gaan we volgend jaar wel flink veel over horen verwacht ik.
Er valt redelijk goed in te schatten wat de effecten zijn, daar het gewoon een kwestie is van rekenen. Daar komt bij dat de VS eerder met dit bijltje heeft gehakt. Reagan en Bush hebben de belasting ook flink verlaagd voor de superrijken. Dat was een van de oorzaken van de kredietcrisis.

Bovendien is al bekend dat de GOP het belastingplan wil financieren door het mes te zetten in sociale regelingen voor armen en ouderen.

Allemaal zaken waar je nu al best iets van kunt vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175864266
Als je de winst van bedrijven vergroot door een belastingverlaging komen er toch niet meer banen? Extra banen komen er als de vraag naar producten of diensten toeneemt en je meer personeel nodig hebt om aan die vraag te voldoen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 20 december 2017 @ 13:49:35 #237
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_175864560
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daarom wordt zo'n belastingplan hier ook uitgebreid besproken.

je bedoelt DIT plan?


Ik zou echt niet weten hoe wie dan ook hier inhoudelijk op kan reageren?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 14:10:17 #238
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175864986
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 13:37 schreef Nielsch het volgende:
Als je de winst van bedrijven vergroot door een belastingverlaging komen er toch niet meer banen? Extra banen komen er als de vraag naar producten of diensten toeneemt en je meer personeel nodig hebt om aan die vraag te voldoen.
Natuurlijk wel. Stel: Jij bent CEO en je moet minder belasting betalen. Wat doe je dan? Stop je het geld in je eigen zak zodat je een nieuwe Ferrari en een zeilboot kunt kopen waarmee je allerlei dure fotomodellen weet te versieren? Of geef je het uit aan loon voor een of andere deplorable? Dat laatste toch zeker?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175865904

Corporations Say Publicly They’ll Pocket the Tax Cut, But Republicans Aren’t Listening


quote:
Weeks before the Republican-led Congress moved toward final passage of its corporate tax cut bill, major companies had already begun a surge of stock buybacks — confirming critics’ fears that the windfall of lower rates will be used for self-enrichment rather than job growth.

Home Depot led the buyback splurge, pocketing $15 billion. On an earnings call held earlier this month, the company’s CFO Carol Tomé quietly admitted the strategy, when asked about the impact of tax reform on the firm:

"It really all depends on if it happens and when it happens and how we would spend it. Cash is fungible. Right now, we’re thinking it might not happen until 2019, so obviously we are using internally generated cash in 2018 to invest in the business and return capital to our shareholders. If it were to happen in 2019, we might use the tax — cash tax savings to invest in the business and then use — generated cash to back buy [sic] shares, it’s all fungible. The point is, we’re going to generate a lot, we may get some from tax reform and we will use it. We will invest back in the business, and we will return it our shareholders."

By “return is to our shareholders,” she is referring to a buyback, which drives up the price of a stock and can come with dividends as well. Typically, executives hold much of their wealth in company stock, and their compensation is tied to the performance of the shares.

Other corporations are expected to use the windfall to increase mergers and acquisitions (M&A) or invest in automation. “Industry executives have been eagerly anticipating tax reform in earnings calls, interviews and casual conversation all year. Multiple CEOs have projected major M&A activity will follow if any kind of corporate rate reduction is finalized, further accelerating the rapid pace of consolidation in the industry,” wrote one industry publication about how waste companies are anticipating tax reform.

But the House Republicans who wrote and passed the tax bill on Tuesday have ignored these warnings. In interviews with The Intercept, members suggested that stock buybacks, as well as M&A, will either be rare or not that harmful to the economy.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_175866326
Ik zit in deze reeks al een topic of vijf mee te lezen, en ik wil even mijn complimenten maken.
Het is hier een verademing, vergeleken met bv NWS. Informatief, niet al teveel gekissebis, en elegant gemodereerd.
Tot zover mijn irrelevante bijdrage.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 15:15:32 #241
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175866334
Als bedrijven dankzij de lagere belastingen meer geld in automatisering kunnen steken waardoor dure klagende deplorable werknemers ontslagen kunnen worden zou dat best een wrede rickroll zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator woensdag 20 december 2017 @ 15:19:29 #242
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_175866405
De reacties op internet zijn vooral van het kaliber 'There's so much winning going on, I will be drinking liberal tears for weeks!'.

Hoe raken mensen zo gefrustreerd dat het ze niet eens meer interesseert dat de maatregelen juist hun groep zoveel zeer doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 20-12-2017 16:07:18 ]
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_175866475
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:19 schreef Mike het volgende:
De reactie op internet zijn vooral van het kaliber 'There's so much winning going on, I will be drinking liberal tears for weeks!'.

Hoe raken mensen zo gefrustreerd dat het ze niet eens meer interesseert dat de maatregelen juist hun groep zoveel zeer doen?
Volgens mij willen en kunnen ze dat niet eens meer inzien. Men heeft zichzelf zo vastgezet in een zelfgegraven loopgraaf dat men er niet meer uit kan komen...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_175866680
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:19 schreef Mike het volgende:
De reactie op internet zijn vooral van het kaliber 'There's so much winning going on, I will be drinking liberal tears for weeks!'.

Hoe raken mensen zo gefrustreerd dat het ze niet eens meer interesseert dat de maatregelen juist hun groep zoveel zeer doen?
Van dat soort blindheid begrijp ik dus ook helemaal niets. Je gaat je dan als Democraat afvragen waar je het allemaal voor doet. Maar laten we niet vergeten dat een groot deel (dat niet zo hard schreeuwt) wel degelijk door heeft hoe schadelijk het huidige beleid is.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 20 december 2017 @ 16:22:56 #245
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175867703
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Van dat soort blindheid begrijp ik dus ook helemaal niets. Je gaat je dan als Democraat afvragen waar je het allemaal voor doet. Maar laten we niet vergeten dat een groot deel (dat niet zo hard schreeuwt) wel degelijk door heeft hoe schadelijk het huidige beleid is.
Dat kun je beter niet doen als Democraat. Voor je het weet noem je ze deplorable en ben je het bokkie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_175867871
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:14 schreef OllieA het volgende:
Het is hier een verademing, vergeleken met bv NWS
Daar kom ik dus al maaaaaanden niet meer. :P

Anyway, thanx! :D
pi_175868220
quote:
0s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:31 schreef brokjespoes het volgende:

[..]

Daar kom ik dus al maaaaaanden niet meer. :P

Anyway, thanx! :D
Dat heb ik ook opgegeven inderdaad. Is vervallen tot een oorverdovend geborrel van onderbuiken en anderszins niet-onderbouwd treurig geroeptoeter. Ben blij dat het hier met de meesten anders kan.
pi_175869360
quote:
14s.gif Op woensdag 20 december 2017 15:14 schreef OllieA het volgende:
Ik zit in deze reeks al een topic of vijf mee te lezen, en ik wil even mijn complimenten maken.
Het is hier een verademing, vergeleken met bv NWS. Informatief, niet al teveel gekissebis, en elegant gemodereerd.
Tot zover mijn irrelevante bijdrage.
Sinds een paar weken is het hier inderdaad wat beter, was wel een FA ingreep voor nodig. Daarvoor werd er nogal veel gescholden en getierd hier en was het behoorlijk toxisch. Het kan altijd beter, maar gaat wel al de goede kant op.
pi_175869759
Ra ra waar is dit? :o
quote:
More than 1 million Americans there still don’t have power, more than 250,000 Americans don’t have clean water, and more than 1,000 Americans have died amid the insufficient federal response.
En wat doet His Royal Lardness' Government? Extra belasting heffen natuurlijk! :D
quote:
The GOP’s Tax Bill Kicks Puerto Rico When It’s Down

As the U.S. island struggles to climb out of a $70 billion debt crisis and recover from the devastation of Hurricane Maria, House Republicans voted Tuesday to impose a 12.5 percent tax on intellectual property income made by U.S. companies operating on the island and a minimum 10 percent tax on their profits in Puerto Rico. The Senate passed the measure early Wednesday.

Rep. Nydia Velázquez (D-N.Y.), who is Puerto Rican and who opposed the tax bill along with all other House Democrats, warned her GOP colleagues that the provision will visit another type of storm on the island: an “economic hurricane.”

“They looked the people of Puerto Rico in the eye and made promises to help them,” she said. “This is how you help Puerto Rico?”
En dan hebben we het nog niet eens over de ziekenhuizen op het vasteland die een voor een ontdekken dat er wel heel veel farmaceutica op PR worden gemaakt. Nou ja, wérden gemaakt. :'(
pi_175869864
quote:
1s.gif Op woensdag 20 december 2017 17:28 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Sinds een paar weken is het hier inderdaad wat beter, was wel een FA ingreep voor nodig. Daarvoor werd er nogal veel gescholden en getierd hier en was het behoorlijk toxisch. Het kan altijd beter, maar gaat wel al de goede kant op.
Onzin, ik zit hier al veel langer dan een paar weken en het viel me al meteen op dat de moderatie hier in vergelijking met NWS een stuk beter is. En dat niet vanwege een FA (die liever niet zelfs) maar vooral door Euribob _O_
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')