abonnement Unibet Coolblue
pi_175923820
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De wereldbeker en de DVV-trofee of hoe dat ding heet heeft hij al zo goed als binnen. Bij het enige klassement waar hij niet aan de leiding staat is de kans aanwezig dat Van Aert nog een cross skipt, bovendien won hij de crossen die van dat klassement nog moeten komen al een aantal jaar op rij. Dus die drie klassementen gaat hij natuurlijk niet laten schieten. Vind ik ook een nogal domme opmerking.

En inderdaad, het zou zo kunnen zijn dat hij geen wereldkampioen wordt. Die mogelijkheid bestaat altijd. Links en rechts een cross overslaan zal daarbij ook niet helpen als je op de dag zelf vier lekke banden krijgt, ofzo. Dus nee, ik vind niet echt dat je zinnige teksten aan het verspreiden bent.
Dus omdat hij een goede kans maakt de SP te winnen, moet hij daarvoor gaan? En omdat hij ook door andere redenen geen wereldkampioen kan worden hoeft hij de dingen die hij zelf in de hand heeft niet te doen om zijn kansen te maximaliseren? Vind ik geen sterke argumentatie.

Wat sla je een arrogante toon aan trouwens (niet alleen nu tegen mij, maar ik zie je dat veel vaker doen tegen users). Je geeft vaak af op VBL maar het gros discussieert daar normaler dan jij -de topics waar ik me wel eens in begeef dan.

In before waarvan akte post.
  Moderator vrijdag 22 december 2017 @ 15:54:29 #152
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_175924020
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dus omdat hij een goede kans maakt de SP te winnen, moet hij daarvoor gaan? En omdat hij ook door andere redenen geen wereldkampioen kan worden hoeft hij de dingen die hij zelf in de hand heeft niet te doen om zijn kansen te maximaliseren? Vind ik geen sterke argumentatie.

Wat sla je een arrogante toon aan trouwens (niet alleen nu tegen mij, maar ik zie je dat veel vaker doen tegen users). Je geeft vaak af op VBL maar het gros discussieert daar normaler dan jij -de topics waar ik me wel eens in begeef dan.

In before waarvan akte post.
Achja, ik kom in ieder geval niet triomfantelijk iedere keer een topic binnenvallen als een bepaalde renner niet wint. Lekker zuigen, waar je zin in hebt.

Zo hebben we allemaal wel wat. Waarvan akte, inderdaad.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 22 december 2017 @ 15:58:09 #153
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_175924113
Ik denk dat Mathieu van Aerts zeker een goede kans maakt op de wereldbeker prestige te winnen.
pi_175924445
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Achja, ik kom in ieder geval niet triomfantelijk iedere keer een topic binnenvallen als een bepaalde renner niet wint. Lekker zuigen, waar je zin in hebt.

Zo hebben we allemaal wel wat. Waarvan akte, inderdaad.
Heb helaas niet meer de tijd om het veldrijden zo intensief te volgen als ik zou willen, dus dan kom je uit bij de meningen die je van een afstandje ook nog wel kan geven. Maar zal erop letten. Jij en ik kunnen wel de moraalridders uit gaan hangen op FOK! maar dan moeten we ook een beetje het goede voorbeeld geven :)
  vrijdag 22 december 2017 @ 17:12:45 #155
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_175926010
Mensen toch,

Zelfs Zolder skippen is nog niet eens dramatisch. In Nommay e Hoogerheide vóór van Aert eindigen en het is ook binnen. SP, moet hij wel in Diegem, Hoogstraten en Middelkerke winnen indien Van Aert ook meedoet en steeds tweede wordt. DVV heeft iets meer marge met drie minuten voorsprong maar daar moet je dan ook geen cross missen met nog Loenhout, Baal en Lille op de rol.

De enige echte Grand Slam met drie truien en drie klassementen op één seizoen, nog nooit vertoond, kan nog steeds dus.

Maar beter eerst uitzieken. Voor dat Belgische lokale onderonsje hoef ik zaterdag de TV in ieder geval niet aan te slingeren.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_175928246
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Achja, ik kom in ieder geval niet triomfantelijk iedere keer een topic binnenvallen als een bepaalde renner niet wint. Lekker zuigen, waar je zin in hebt.

Zo hebben we allemaal wel wat. Waarvan akte, inderdaad.
Je hebt hier wel enorm gelijk, meen ik serieus.
pi_175928490
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 december 2017 15:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Dus omdat hij een goede kans maakt de SP te winnen, moet hij daarvoor gaan? En omdat hij ook door andere redenen geen wereldkampioen kan worden hoeft hij de dingen die hij zelf in de hand heeft niet te doen om zijn kansen te maximaliseren? Vind ik geen sterke argumentatie.

Wat sla je een arrogante toon aan trouwens (niet alleen nu tegen mij, maar ik zie je dat veel vaker doen tegen users). Je geeft vaak af op VBL maar het gros discussieert daar normaler dan jij -de topics waar ik me wel eens in begeef dan.

In before waarvan akte post.
Het skippen van de SP is geen garantie dat hij WK wordt. Was het maar zou eenvoudig.
Het WK blijft een wedstrijd op zich. Van der Poel een mindere dag en Van Aert of Aerts kan zo maar de trui pakken.
pi_175939912
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je hebt hier wel enorm gelijk, meen ik serieus.
waarvan akte
pi_175939914
En who cares die klassementen..
Alleen het WK telt.
pi_175940340
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 december 2017 19:03 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het skippen van de SP is geen garantie dat hij WK wordt. Was het maar zou eenvoudig.
Het WK blijft een wedstrijd op zich. Van der Poel een mindere dag en Van Aert of Aerts kan zo maar de trui pakken.
Dat is evident, maar ook als er van alles kan gebeuren tijdens een wedstrijd doe je in de voorbereiding toch alles om je kansen te maximaliseren? Dus dat staat wat mij betreft los van elkaar.
pi_175944706
Vrouwencross is bezig
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator zaterdag 23 december 2017 @ 13:57:00 #162
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_175944770
Lucinda gaat als de Brandweer.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_175944895
Rijdt vdp nou mee of niet? Op Social media staat een fietsend filmpje met de hashtag back on track...
pi_175945070
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:01 schreef stripe het volgende:
Rijdt vdp nou mee of niet? Op Social media staat een fietsend filmpje met de hashtag back on track...
Doet vandaag niet mee. Althans, mathieu niet
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_175945378
Zag je dat?
Sophie de Boer tuft ! Mmmbah!! :r
Ordinair meidje, had haar hoger ingeschat.
pindazakje
pi_175945577
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 december 2017 14:08 schreef franklop het volgende:

[..]

Doet vandaag niet mee. Althans, mathieu niet
Jammer man.
Ik had me verheugd op een duel tussen de 2 kleppers om duimen vingers bij af te likken.
pindazakje
pi_175945662
Ze tuft weer, gewoon op het asfalt :{
pindazakje
pi_175945704
Mooie zege!
pi_175946081
Aaah Thieu'tje is ziek ;(
pindazakje
pi_175946828
Wout de enige tussen de andere toppers die op de fiets blijft in de zandstrook _O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_175946926
"Oeh lalalalalalalalaaaah!!"
Hou je bek Wuyts.
pindazakje
pi_175946964
En beslist
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_175947128
Dit is het definitieve begin van het tijdperk Wout van Aert.
Jack does it in real time...
pi_175947256
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 december 2017 15:35 schreef DeeBee het volgende:
Dit is het definitieve begin van het tijdperk Wout van Aert.
:Y Twee zeges op een rij, en Mathieu die bezwijkt onder de druk en er nu zelfs ziek van is. -O-
  zaterdag 23 december 2017 @ 15:47:52 #175
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_175947433
Van Aert krijgt zo wie zo een in Diegem weer een dikke klets om de oren.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')