Gaat alles goed op school?quote:Op zaterdag 16 december 2017 10:07 schreef Santa12 het volgende:
Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn, die net als ik satanist zijn....
Nou ik blijkbaar, behalve het hogere mens gebeuren. In mijn beleving is een mens een beest/dier, niks meer. En het is geen religie, je beschrijft een beschouwing.quote:Op zaterdag 16 december 2017 15:52 schreef Santa12 het volgende:
Ik vraag niet om te oordelen over iets wat je niets van weet. Ik doe dat dat andersom ook niet. Ik vraag ook niet om een uitleg, daar ik zelf heel goed weet wat het inhoudt.
Ik vraag enkel of er nog meer mensen zijn
En waarom dan? Weet je er iets van? Of laat je je leiden door de vooroordelen?quote:
Pffff ik weet niet eens waar te beginnen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 21:04 schreef Santa12 het volgende:
[..]
En waarom dan? Weet je er iets van? Of laat je je leiden door de vooroordelen?
Satanisme is in weze niets anders dan het tegenovergestelde... het tegenovergestelde van het geloof in een god.
En noem het zoals je wilt. Geloof. Religie. Beschouwing. Leer. Stroming......
Alsof elke vrouw sexy en/of mooi isquote:Er is een religie die de vrouw vrouw laat zijn; sexy en geweldig mooi.
En dat is jammer...quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:21 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Alsof elke vrouw sexy en/of mooi is
Misschien tweeledig te lezen. Maar ik vind niet elke vrouw mooi of sexy. Dus weet niet waarom dat onderdeel is van je lijstje. Of vind jij dat wel echt?quote:
Het is hoe jij het invult. Niet elke vrouw is mooi of knap, maar kan zich wel zo willen voelen. En niet zoals bij de nonnen jezelf verhullen in kledij. Of bij sommige kerken alleen in het zwart, of alleen rokken, of als moslims gehuld in sluiers.quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:24 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
[..]
Misschien tweeledig te lezen. Maar ik vind niet elke vrouw mooi of sexy. Dus weet niet waarom dat onderdeel is van je lijstje. Of vind jij dat wel echt?
Maar kan satanisme alleen bestaan dankzij andere religies?quote:Op zaterdag 16 december 2017 22:57 schreef Santa12 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 16 december 2017 22:50 schreef WodanIsGroot het volgende:
En mooie mannen?
[/q4uote]
Je mag zijn wie je bent. Mannen en vrouwen zijn gelijk. En niet zoals in zovele religies... onderdrukking.
En dan maak je dus vandaag een account aan om dat geklep in de ruimte hier te vertellen.quote:Op zaterdag 16 december 2017 23:26 schreef Santa12 het volgende:
Ik denk het wel. Juist door naar andere religies te kijken, allemaal gebaseerd op iets waar je in moet geloven, wat er naar mijn inziens niet is, is satanisme gericht op jezelf. Is niet God (Allah, Boedha, etc) belangrijk, maar jijzelf!! Aanbid je niet wat er niet is.
Daarbij zijn de 9 statements en de 11 leefregels belangrijk. Evenals de satanistische feestdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |