Anderson gaat hem van het bord afvegen, lol.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor gaat max de kwartfinale halen en dan weer spelen in een nieuw deel van The Hobbit
Het is een soort gewoonte...en soms is het best lekker inhoudsloze tv te kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen nog naar die onzin? Inhoud heeft het niet en de grappen vind ik ook al tijden van een bedenkelijk niveau
Da's waar.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is een soort gewoonte...en soms is het best lekker inhoudsloze tv te kijken.
Ik vind de uitzendingen de laatste tijd best vermakelijk weer om te kijken.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijken mensen nog naar die onzin? Inhoud heeft het niet en de grappen vind ik ook al tijden van een bedenkelijk niveau
Tram ontspoor genotquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:15 schreef bechirti het volgende:
co gaat t weer oppakken. dat wordt bukken
Ik kijk alleen nog om af te geven op die kutfilmpjes die ze steeds herhalen.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Da's waar.
Ik merkte net ook gewoon echt dat ik het niet meer grappig maar gewoon flauw en irritant vind
Daar hebben ze wel een handje van ja.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen nog om af te geven op die kutfilmpjes die ze steeds herhalen.
Co gooit als een gehandicapte.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Het laatste TV-toernooi van Koos en wat was Koos slecht.
Zou niet de eerste keer zijn #metooquote:Op vrijdag 15 december 2017 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Big Ben ? Taylor gaat Benito de kamper zo verkrachten ?
Zijn er al wat walk-on girls voorbij gekomen met hun verhaal?quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:17 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn #metoo
Koos zijn hoogtijdagen liggen tussen 2009 en 2010.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Co gooit als een gehandicapte.
Ik wist niet eens dat Koos hoogtijdagen had.quote:Op vrijdag 15 december 2017 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Koos zijn hoogtijdagen liggen tussen 2009 en 2010.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |