Ik zou ook Djoen zeggen, omdat het mijn eerste associatie is aangezien ik een Engelse June ken (al mijn hele leven).quote:
Hahaha ja inderdaad.quote:Op zaterdag 30 december 2017 08:22 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind de Joodse versie van Rachel, uitgesproken als Rah-chèl echt prachtig, maar zou dat nooit vanwege het risico op Reetsjul of Raggel
Ik moet hierbij denken aanquote:Op zaterdag 30 december 2017 11:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dat kind hoort haar hele leven dit
Ik zou voor Emma gaanquote:Op maandag 1 januari 2018 11:51 schreef DorothyGale het volgende:
Hier al discussies over de naam, gelukkig hebben we nog evenMijn vriend is Engels en kindje (en ik ook uiteindelijk
) krijgt zijn achternaam.
Nu lijkt het mij handig om een naam te kiezen die die door zowel mijn als zijn familie goed uitgesproken kan worden. Dus ik heb ook tegen hem gezegd dat bijvoorbeeld Chloe hier Klowie wordt Sean, Sjan en Kenneth, Kenhet (mijn moeder) En voor mezelf komt zo'n naam er ook niet zo lekker uit.
Hij vindt dat ik overdrijf en dat een kind het zelf wel kan corrigeren
Brent, Rick, Sue, Kate.quote:Op maandag 1 januari 2018 16:20 schreef mousemicky het volgende:
Tim, Tom, Anna, Sam, Finn, Colin zijner zomaar een paar die me te binnen schieten...
Sam wordt Sam/Semquote:Op maandag 1 januari 2018 16:20 schreef mousemicky het volgende:
Tim, Tom, Anna, Sam, Finn, Colin zijner zomaar een paar die me te binnen schieten...
jack en joan, kom er maar niet om in het zuiden. Dat wordt Sjak en johanquote:Op maandag 1 januari 2018 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sam wordt Sam/Sem
Olivia, Jack, Liv, Joan?
Corrigeren geef je echt op. Ik luister gewoon overal naar als het er maar een beetje op lijkt. Alleen de echt Friese uitspraak gaan mijn nekharen zo van omhoog dat ik corrigeer dat ik het op zijn Nederlands uit spreek en dus niet luister als het zo wordt uitgesproken (dan wordt Goitske Gweitske)quote:Op maandag 1 januari 2018 11:51 schreef DorothyGale het volgende:
Hier al discussies over de naam, gelukkig hebben we nog evenMijn vriend is Engels en kindje (en ik ook uiteindelijk
Nu lijkt het mij handig om een naam te kiezen die die door zowel mijn als zijn familie goed uitgesproken kan worden. Dus ik heb ook tegen hem gezegd dat bijvoorbeeld Chloe hier Klowie wordt Sean, Sjan en Kenneth, Kenhet (mijn moeder) En voor mezelf komt zo'n naam er ook niet zo lekker uit.
Vetgedrukte lijkt mij een uitstekende reden om hem niet in z’n eentje een naam te laten doordrukken.quote:Op maandag 1 januari 2018 11:51 schreef DorothyGale het volgende:
Welke Friezen maken daar Gweitske van?quote:Op maandag 1 januari 2018 18:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Alleen de echt Friese uitspraak gaan mijn nekharen zo van omhoog dat ik corrigeer dat ik het op zijn Nederlands uit spreek en dus niet luister als het zo wordt uitgesproken (dan wordt Goitske Gweitske)
Maar is Joan dan Djowèn, Djoon of Jowan? Ik ken ze alledriequote:Op maandag 1 januari 2018 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sam wordt Sam/Sem
Olivia, Jack, Liv, Joan?
Kind kan zeker zelf corrigeren ... vanaf een bepaalde leeftijd ... en weet daarna niet beter dan dat opa en oma hem piet noemen en de buurvrouw peet ....quote:Op maandag 1 januari 2018 11:51 schreef DorothyGale het volgende:
omgeving Kollumerland. Ik weiger echt te luisterenquote:Op maandag 1 januari 2018 19:27 schreef McLaura het volgende:
[..]
Welke Friezen maken daar Gweitske van?![]()
Ik ken wel een Friese uitspraak, maar die is meer als Gooitske met de G van het Engelse "good".
Nou terugkomend op dit lijstje.quote:Op vrijdag 29 december 2017 22:02 schreef Bumbabaloo het volgende:
Hier lopen we echt al tegen het eind aan en nog steeds geen naam gekozen.
Tot nu toe staat dit op onze lijst met bij de ene meer twijfel als bij de andere.
Lune
Evi
Mexi
Noé
Nové
Liva
Nila
June
Als tweede naam willen we graag E.smee
Als volledige naam ( dus eerste naam met een streepje tussen Esmee of echt als tweede naam ) daar zijn we nog niet echt uit.
Denk dat dat ook aan de eerste naam gaat liggen.
Welke vinden jullie het mooist ?
Of nog eventueel andere suggesties om het ons nog lastiger te maken
djoon of djowèn zou ik zeggen, Jowan nog nooit gehoord. Ik bedoelde meer dat het niet in het Nederlands heel erg anders is dan in het Engels, zoals bijvoorbeeld bij Lucy (Luucie vs Loecy), Sam (Sam vs Sem). Daar weet je van tevoren al dat het qua tweetaligheid gedoe oplevertquote:Op maandag 1 januari 2018 19:28 schreef McLaura het volgende:
[..]
Maar is Joan dan Djowèn, Djoon of Jowan? Ik ken ze alledrie
Leuke naam! Ik zie hem op mijn werk (kinderpoli) niet heel veel voor komen. Komt zo nu en dan wel voor maar niet schrikbarend veel zoals je een tijd met Daan, Sem en Emma een tijd hebt gehad. Nu is alles dat begint met Deze Dj.... Of met een Y er in hip. Liefst allebei in de naamquote:Op maandag 1 januari 2018 21:14 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Nou terugkomend op dit lijstje.
Vandaag zat ik te lunchen met ons zoontje van 4 en hadden we het over zijn zusje en dat ik en zijn vader nog niet de naam weten.
Toen kwam hij zelf plots met ; en wat vind jij van Nora ?
Ik vond het gelijk een leuke naam in de stijl die ik zoek en vroeg hem dus ook hoe hij hierbij kwam.
Blijkbaar van een tekenfilm van Zappelin ?
En nu zie ik dus ook dat die naam hier net hoven genoemd word.
Enige is wel dat toen ik ging zoeken, de naam vorig jaar op nummer 14 stond qua populariteit..
Best hoog dus.
Vriend vond hem gelijk leuk toen ik het vertelde, en met de tweede naam die wij willen vind ik het ook leuk..
Wat vinden jullie ?
Ik lees mee als bv bij een bestelling mijn achternaam opgeschreven wordt; acht van de tien keer moet ik zeggen; zonder p op het einde .... en dan moet er weer doorgestreept worden ...quote:Op maandag 1 januari 2018 20:19 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Je naam corrigeren... dat begin je na een tijdje ook zat te worden. Ik heb dat met zowel mijn voor- als achternaam.
Bij m’n achternaam is m’n antwoord: “ik luister overal naar”.
lijkt me vooral irritant dat mensen het steeds vergeten, vooral als het mensen zijn wiens naam ook verkeerd uitgesproken wordtquote:Op maandag 1 januari 2018 21:15 schreef Goitske het volgende:
Ik heb ook een patiënt op mijn werk die ouders willen dat de naam op z'n Engels wordt uitgesproken. Maar ik vergeet dat standaard en kom daar blijkbaar mee weg. Mijn collega wordt elke keer door ouders gecorrigeerd. Lijkt mij als ouders ook irritant dat je steeds duidelijk moet maken dat de uitspraak verkeerd is
Onze dochter heeft Nora als roepnaam, maar omdat dat inderdaad wat te populair is, is haar volledige naam E.le.o.nora.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:14 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Vandaag zat ik te lunchen met ons zoontje van 4 en hadden we het over zijn zusje en dat ik en zijn vader nog niet de naam weten.
Ik vond het gelijk een leuke naam in de stijl die ik zoek en vroeg hem dus ook hoe hij hierbij kwam.
Enige is wel dat toen ik ging zoeken, de naam vorig jaar op nummer 14 stond qua populariteit..
Best hoog dus.
Vriend vond hem gelijk leuk toen ik het vertelde, en met de tweede naam die wij willen vind ik het ook leuk..
Wat vinden jullie ?
waarom niet zou ik zeggen, leuke naam. Hier heeft oudste ook de naam van jongste bedachtquote:Op maandag 1 januari 2018 21:14 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Best hoog dus.
Wat vinden jullie ?
Vreselijke naam.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:14 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Best hoog dus.
Wat vinden jullie ?
Zeker een leuke naam, mijn oudste heet zo 😁quote:Op maandag 1 januari 2018 21:14 schreef Bumbabaloo het volgende:
[..]
Best hoog dus.
Wat vinden jullie ?
Dat is wat discutabel als het een naam is die in diverse talen voorkomt.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:19 schreef tombolafan het volgende:
En ze willen imho niet dat het Engels uitgesproken wordt, ze hebben m een Engelse naam gegeven
Namen die met Deze beginnen?quote:Op maandag 1 januari 2018 21:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Leuke naam! Ik zie hem op mijn werk (kinderpoli) niet heel veel voor komen. Komt zo nu en dan wel voor maar niet schrikbarend veel zoals je een tijd met Daan, Sem en Emma een tijd hebt gehad. Nu is alles dat begint met Deze Dj.... Of met een Y er in hip. Liefst allebei in de naam
Maar buurt is niet iets waar je per se aan vast zit. En het kind uiteindelijk helemaal niet.quote:Op maandag 1 januari 2018 21:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom niet zou ik zeggen, leuke naam. Hier heeft oudste ook de naam van jongste bedacht
Top zoveel zou me niet zoveel doen, ik zou meer kijken hoe vaak hij bij jou in de buurt voorkomt.
Spuit 11, maar wel geinig:quote:Op zaterdag 23 december 2017 07:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja! Zo is er ook iemand met exact mijn voor- en achternaam. Geen familie en zij is 10 jaar jonger. Zo bizar.
En om de grap compleet te maken heeft 1 van haar zussen (?) hetzelfde beroep als ik. Ik krijg er een beetje parallel-universum gevoel van
Nee hoor, dat ons maakt helemaal niet uit. Mijn Nederlandse voornaam past bijvoorbeeld best goed bij zijn Engelse achternaam.quote:Op maandag 1 januari 2018 19:06 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Vetgedrukte lijkt mij een uitstekende reden om hem niet in z’n eentje een naam te laten doordrukken.
En ja, kind kan corrigeren, maar lijkt me niet echt een feest om te doen bij iedere nieuwe ontmoeting.
Vinden jullie trouwens het feit dat de achternaam Engels is, doorslaggevend om ook voor een Engelse voornaam te gaan? Gewoon benieuwd.
Imelda.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:19 schreef Mabawa. het volgende:
Oké ik ga toch weer een hulplijn inzetten, voor mijn gevoel heb ik alle namen al 100x voorbij zien komen maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Ik zoek een 2e naam voor ons meisje in buik.
Niet beginnend met S, niet eindigend met ie-klank. Uit te spreken in zowel Nederlands als Engels. Graag een lange naam, minimaal 3 lettergrepen.
Juliëtte, Charlène, Eleonora, Estelle, Celeste, Camilla, Charlize, Julianne, Isabelle, Cecilia, Jillian zijn voorbeelden van wat ik mooi vind maar vallen af.
Noé en Danée dat soort vind ik ook leuk klinken maar toch te kort naar m'n zin. Bij naam 1, die zonder twijfel vast staat, klinkt lang echt veel mooier, echt "af" ofzo.
Heb nog naar vorige keer gekeken maar zit niet echt iets bij.
Help!
Ik heb trouwens wel een naam uit bovenstaand lijstje maar krijg 'm er echt onmogelijk doorheen![]()
Nehquote:Imelda.
Nehquote:Alexa
Neuhhquote:Martinique?
Een vriend met een meningquote:Op donderdag 4 januari 2018 18:40 schreef SaskiaR het volgende:
Wat is er mis met Eleonora?
Misschien Magdalena, Catharina of Juliana?
Beatrice opperde vriend maar vind ik helemaal niets. Helena mwah, ik had Elena op mijn lijst maar die is door vriend afgewezen door evil oma die Helena heet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:44 schreef Lemijn het volgende:
Cecilia. Sorry, daar heb je niks aan.
Elizabeth
Marieke/Madieke/Marlieke/Marlene
Matilda
Helena
Caroline
Beatrice
Philippine
Abigail is indd weleens te sprake gekomen, zal 'm weer eens noemen hier. Nadeel is dat vriend het niet zo mooi uitspreekt. /insert dik AfrikaansEngels accent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Olivia?quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:19 schreef Mabawa. het volgende:
Oké ik ga toch weer een hulplijn inzetten, voor mijn gevoel heb ik alle namen al 100x voorbij zien komen maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Niet beginnend met S, niet eindigend met ie-klank. Uit te spreken in zowel Nederlands als Engels. Graag een lange naam, minimaal 3 lettergrepen.
Juliëtte, Charlène, Eleonora, Estelle, Celeste, Camilla, Charlize, Julianne, Isabelle, Cecilia, Jillian zijn voorbeelden van wat ik mooi vind maar vallen af.
Noé en Danée dat soort vind ik ook leuk klinken maar toch te kort naar m'n zin. Bij naam 1, die zonder twijfel vast staat, klinkt lang echt veel mooier, echt "af" ofzo.
Help!
Ik heb trouwens wel een naam uit bovenstaand lijstje maar krijg 'm er echt onmogelijk doorheen![]()
En mijn irl naam? Komt toch veel vaker voor bij mensen van antilliaanse afkomst dan bij mijn westerse afkomst.quote:Op donderdag 4 januari 2018 18:19 schreef Mabawa. het volgende:
Help!
quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:57 schreef mignonne het volgende:
Abigail
Liedje in mijn hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik ben een zeurpiet, wil dat niet.quote:Op donderdag 4 januari 2018 20:46 schreef Lemijn het volgende:
Ik zou dat geen ramp vinden bij tweede naam.
Ja klopt, die ie bekt niet lekker met 1e naam en ook al zeg je dat niet elke dag zo samen, ik zal me er aan blijven storen.quote:Op donderdag 4 januari 2018 21:41 schreef Lemijn het volgende:
Felicity (of is dat -ie wat niet mag?)
Cordelia
Clementine
Josephine
Dat je niet de naam van je nicht wil hergebruiken kan ik nog wel inkomen. Dat je vriend Olivia heeft afgekeurd vind ik moeilijker te begrijpen.
Oh, gaat het hier om een tweede naam. Overheen gelezenquote:Op donderdag 4 januari 2018 21:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat de tweede naam ook roepnaam wordt, maar dat is wat anders
Dit ja! Heb het idee dat ik alle namen van de wereld al eens gelezen heb... Wij hebben nu een naam die man heel leuk vindt en ik ook wel maar tis niet wat ik in eerste instantie voor ogen had en dat vind ik wel lastig. Heb hem gevraagd nog wel open te blijven staan voor andere suggesties... Dus binnenkort nog even in de nieuwe svb-lijst graven. Ik vind het op de een of andere manier ook een gek gevoel om er met 22 weken al uit te zijn ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:02 schreef Lemijn het volgende:
Overigens herken ik wel het gevoel van alle namen hebben gezien en dat niks het is. Maar dan ging het hier om de eerste. De uiteindelijke naam stond gewoon op alle longlists, en opeens sprong ie eruit. Rijkelijk laat, dat wel. Maar hopelijk komt met de tijd dus opeens iets naar voren...
Dat is het ook. Het hielp mij wel om te bedenken dat ik al die eerdere namen had bedacht voor niet bestaande kinderen. En dat er nu (samen!) een naam moest worden gekozen voor het concrete kind dat eraan kwam. Loslaten van de droom, voorbereiden op het echte werk. Zoiets.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:15 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Dit ja! Heb het idee dat ik alle namen van de wereld al eens gelezen heb... Wij hebben nu een naam die man heel leuk vindt en ik ook wel maar tis niet wat ik in eerste instantie voor ogen had en dat vind ik wel lastig.
quote:Mawaba:
Amelia
Mabel
Elsenore
Viviënne
Carmen
Rosaline
Madeline -> deze zou ik doen![]()
Loslaten van een droom kan ik op zich wel wat mee.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:20 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Dat is het ook. Het hielp mij wel om te bedenken dat ik al die eerdere namen had bedacht voor niet bestaande kinderen. En dat er nu (samen!) een naam moest worden gekozen voor het concrete kind dat eraan kwam. Loslaten van de droom, voorbereiden op het echte werk. Zoiets.
Misschien bedoel je het heel anders... dan slaat dit nergens op
[..]
quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:30 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Loslaten van een droom kan ik op zich wel wat mee.Ik houd van wat minder voorkomende namen. Zoals voor een meisje Elsenore, Eleonore of eh Odette of Olivera. En voor een jongen Florijn, Valentijn of Gijsbrecht.
En hij kwam van de Daan en Emma. Is gelukkig wel meer richting mijn hoek gekropen (langer, minder voorkomend), dus als ik erover nadenk mag ik al blij zijn.![]()
De naam die we nu voor ogen hebben staat ongeveer op plek 50 in de top 100 geloof ik.
Fijn dat je je ervaring en je gedachten daarbij met me hebt gedeeld, dankjewel! En samen voor een naam kiezen voor ons kind, ja, die gedachte kan ik ook wel wat mee/helpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bob Xavierusquote:Op donderdag 4 januari 2018 23:13 schreef minilot het volgende:
Ha, hoe kan ik dit topic nou over het hoofd gezien hebben?! Wat leuk om al jullie overwegingen te lezen!
Ik ben inmiddels al ietsje over tijd en ik vind het een heel tof idee dat we binnen een paar dagen onze eerstgeborene de naam voor de rest van z'n leven gaan geven. De roepnaam mag ik van mijn lief niet online verklappen, maar is kort, eenvoudig, symmetrisch en zo'n beetje overal ter wereld erg makkelijk uit te spreken. Ter compensatie wordt de tweede naam er eentje die een stuk langer is en tot onze initiële verrassing blijkbaar nog helemaal niet als naam bestaat! Terwijl we vinden dat het absoluut een naam zou moeten zijn omdat het ook echt wel als een naam klinkt, dus we maken maar gewoon een beginnetje.![]()
Bijna, bijna!
Nee nee. Sommigen willen Drafi.quote:Op donderdag 4 januari 2018 23:43 schreef minilot het volgende:
Ah, de Günther-indoctrinatie van mijn vaste SC!![]()
Ze willen het zo graag!
Ik las: Oh! Liveraquote:Op donderdag 4 januari 2018 22:30 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Loslaten van een droom kan ik op zich wel wat mee.Ik houd van wat minder voorkomende namen. Zoals voor een meisje Elsenore, Eleonore of eh Odette of Olivera. En voor een jongen Florijn, Valentijn of Gijsbrecht.
En hij kwam van de Daan en Emma. Is gelukkig wel meer richting mijn hoek gekropen (langer, minder voorkomend), dus als ik erover nadenk mag ik al blij zijn.![]()
De naam die we nu voor ogen hebben staat ongeveer op plek 50 in de top 100 geloof ik.
Fijn dat je je ervaring en je gedachten daarbij met me hebt gedeeld, dankjewel! En samen voor een naam kiezen voor ons kind, ja, die gedachte kan ik ook wel wat mee/helpt.
Ja misschien moet ik het weer heel even laten rusten en de lijstjes laten zoals ze nu zijn ofzo.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:02 schreef Lemijn het volgende:
Overigens herken ik wel het gevoel van alle namen hebben gezien en dat niks het is. Maar dan ging het hier om de eerste. De uiteindelijke naam stond gewoon op alle longlists, en opeens sprong ie eruit. Rijkelijk laat, dat wel. Maar hopelijk komt met de tijd dus opeens iets naar voren...
Ja daar komt hij dan ineens mee, hij klinkt niet eens mooi met zijn accent.quote:Op donderdag 4 januari 2018 22:32 schreef Philomijn het volgende:
Moest trouwens gniffelen om de suggestie van Mieke door je vriend Mawaba![]()
Ik vind de naam van je oudste heel tof, ben benieuwd wat de eerste naam van spruit 2 wordt.
Ik weet niet of je het nou over de naam van de zoon van Mabawa hebt, maar volgens mij doet die erg haar best de naam van haar kind niet online te gebruiken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:35 schreef Philomijn het volgende:
Melchior een hockeynaam... hmmm misschien maar tis geen Diederik ofzo. Heb die associatie niet gelijk.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nou over de naam van de zoon van Mabawa hebt, maar volgens mij doet die erg haar best de naam van haar kind niet online te gebruiken.
Thanksquote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:59 schreef Philomijn het volgende:
Sorry, dankjewel voor de heads up!! Ging zo uit soort van automatisme.
Nou denkt iedereen dat ie ... heetquote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:05 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
Ja Odillia hè, ga ik toch ook nog eens in de groep gooien.
Ik dacht idd acuut dat ie Melchior heette. En begreep totaal niet hoe iemand dat geen hockeynaam kan vinden.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh ja, ik maak er wel wat van.
Edit: done
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 10:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik dacht idd acuut dat ie Melchior heette. En begreep totaal niet hoe iemand dat geen hockeynaam kan vinden.
Oeps, ohja! Dat was ik even vergeten, omdat je zelf ook Emma enzo noemde. Najah, dan doe ik nog een poging:quote:Op vrijdag 5 januari 2018 09:35 schreef Philomijn het volgende:
Allemaal mooie namen Tink.Maar we krijgen een jongen.
Voor een meisje zouden we er wel wat sneller uitkomen denk ik. Ik vind zoveel meisjesnamen mooi. De jongensnamen vind ik lastiger.
Sacre aan het radenNee die zijn het niet! Tom is trouwens ook een van m’n favo’s maar gevetood door man want ex heet zo.
Ik gok ook op Bob dan minilotEen zelfverzonnen naam.
Nu ben ik razend nieuwsgierig.
OdiliaVind ik ook prachtig!
{naam} een hockeynaam... hmmm misschien maar tis geen Diederik ofzo. Heb die associatie niet gelijk.
Dat valt denk ik best nog mee. Mul-Gie-joo ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:14 schreef Philomijn het volgende:
Ben benieuwd hoe de vriend van Mawaba Melchior uit zou spreken![]()
Je vriend is Keniaans toch? Ik vind dat zo'n charmant accentquote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dat valt denk ik best nog mee. Mul-Gie-joo ofzo![]()
De G zit ook in z'n stamtaal, geschreven als K uitgesproken tussen harde en zachte G in.
Maar burger wordt bijv bugga
Wat vind je van Adeline?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 11:36 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Dat valt denk ik best nog mee. Mul-Gie-joo ofzo![]()
De G zit ook in z'n stamtaal, geschreven als K uitgesproken tussen harde en zachte G in.
Maar burger wordt bijv bugga
fijn dat je er uit bent!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:20 schreef Mabawa. het volgende:
En ineens... tijdens een gezellige lunch hebben we gewoon besloten wat de naam wordt!![]()
Meneer zei dat ik zoveel twijfel, ik zei dat ik niet twijfel maar met al die opties kom omdat hij niets goedkeurt. Nogal een verschil
Maarrr nu hebben we een naam. Eentje die ik 100x heb geopperd in verschillende varianten maar steeds werd afgewezen. En nu staat het vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |