Locadia is toch pleite? Staat nog tussen de spelers.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
De transfers zijn verwerkt. Nu hopen dat ik er niet eentje gemist heb
klopt, maar je kunt hem niet meer kopenquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Locadia is toch pleite? Staat nog tussen de spelers.
Maak zijn naam dan roodquote:Op donderdag 1 februari 2018 17:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar je kunt hem niet meer kopen
Boer doet niet mee dan he, dat weet je?quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:55 schreef Joosie200 het volgende:
Goed gisterenavond ging PEC kansloos onderuit tegen AZ maar enfin.. daarvoor had ik dit al bij elkaar gezet. Net niet helemaal AZ/PEC united![]()
[ afbeelding ]
Oh ja las het idd. Door die rode kaart van gisteren schorsing. Hmm welke keeper pak ik voor de volgende rondequote:Op donderdag 1 februari 2018 18:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Boer doet niet mee dan he, dat weet je?
Ja, idem hier. Naja van Polen en Saymak danquote:Op zaterdag 3 februari 2018 23:42 schreef Montagui het volgende:
Van Zwolle had ik nog Boer, van Polen en Saymak in mijn team.![]()
Positief: dankzij een rode kaart en blessures gelukkig geen minpunten.
Nou ja, Saymak had je nog twee punten opgeleverd. En het is maar afwachten of behalve Boer de rest midweeks er weer bij is.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 23:42 schreef Montagui het volgende:
Van Zwolle had ik nog Boer, van Polen en Saymak in mijn team.![]()
Positief: dankzij een rode kaart en blessures gelukkig geen minpunten.
31 puntenquote:Lozano 9
Berghuis 0
Til 3
Niemeijer 5
Saymak -
El Khayati 3
Leemans 7
Marcellis -2
Van Polen -
Tagliafico 5
Bizot 1
Zou in theorie Maher niet goedkoper moeten zijn? Aangezien het geen huur betreft maar een transfervrije speler die bij Twente heeft getekend.quote:Op donderdag 1 februari 2018 16:44 schreef Peterselieman het volgende:
De transfers zijn verwerkt. Nu hopen dat ik er niet eentje gemist heb
Als je het zo stelt zou dat in theorie kunnen, maar nu is het niet meer terug te draaienquote:Op maandag 5 februari 2018 19:58 schreef RudyL het volgende:
[..]
Zou in theorie Maher niet goedkoper moeten zijn? Aangezien het geen huur betreft maar een transfervrije speler die bij Twente heeft getekend.
Niet dat het loont ook maar een speler van Twente te willen hebben in je team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |